Fuffers frustrationer...
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 16-06-01 19:53

For hulen da, nu kan det snart være nok! Jeg overvejer kraftigt at
begynde jagten på et nyt og bedre hjem. Og hvis I hører min historie, så
forstår I nok hvorfor:

Jeg blev født hos en kaotisk familie for 3 år siden. De vidste vist ikke
så meget om katte, for ikke kun solgte de mig for at være en pige, men
de ville også patout af med mig og min søster da vi kun var 7 uger
gamle. Nå, men Oscar og jeg (ja, min søster blev jo solgt som en pige,
deraf navnet !) flyttede så ind i to hyggelige rolige lejligheder lige
overfor hinanden, og til vi var 4 måneder var vi sammen hele tiden.
Efterhånden havde vi ikke så meget brug for hinanden, og vi begyndte at
bo hvert sit sted, og jeg var meget, meget tilfreds med mit liv. Jeg
hyggede mig gevaldigt hjemme hos Dorthe og Henning, kunne gå både ude og
inde som det passede mig. Nå ja, det var jo lige det der med at de
sendte mig til dyrlægen og fik klippet...ja I ved nok hvad!

En dag omkring halvandet år senere kom de pludselig ind af døren med
transportkassen, og det var ikke mig der sad i den! Det var derimod en
lille gadetøs, beskidt og helt uden ide om hvordan man opfører sig som
en værdig huskat. Det tog mig ret lang tid at lære hende alt det man
skal kunne, men til sidst gik det da fint. Men hvad er takken?
Venlighed, respekt, ærbødighed? Nixen!!! Hun kommer dælme hjem og er
gravid! De siger godt nok at det var helt planlagt, men hvem f.....
planlægger sådan noget dumt noget?

Og så kom der jo 4 killinger, lige midt i vores tv-hygge-kasse, adr! De
er dumme og grimme, og jeg går lige forbi et par gange om dagen for at
hvæse af dem, så de ved hvad jeg mener om dem. Men jeg har nu ikke gjort
noget andet ved dem, for nu da de har øjne og alt muligt, ja så er de jo
egentlig ret søde, men det siger I altså ikke til nogen!

Man skulle jo tro at det var slut her ikke? Men det er det ikke! Her til
aften lavede de nummeret igen. Kom ind af døren med en transportkasse,
og satte to (2!) damekatte ind på badeværelset. Hende den mopsede har
jeg hvæset en del af gennem dørsprækken, jeg skal nok få fortalt hvem
der bestemmer her! Men gider jeg overhovedet mere? Måske skulle jeg
skride fra det hele, og finde en ny sød familie, hvor jeg er den eneste
ene... ? Nå, i første omgang kan jeg jo gå op til Oscar og klage min
nød, hun er altid lydhør. Gad vide hvad hun siger, når hun finder ud af
at en af killingerne skal op og bo hos hende ? HAHAHAHA !!!

Hilsen Fuffer ( - den stakkels, stakkels kat...)

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-06-01 20:03

Stakkels dig, Fuffer, du kan flytte hjem hos mig, men du får kun lov at
komme på altanen, her er alt for meget trafik.

Men der er rigtig mange spændende fugle i træerne ud for altanen

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Katrine

Dato : 16-06-01 21:11

Du har det da godt nok hårdt. Jeg må hellere fortælle blip om dine
problemer, så kan det være at han sætter støre pris på sit rolige hjem,
hvor det største problem er hvilken tøjmus, han skal lege med eller
hvilken yndlingsplads han skal sove på. Her er nemlig kun os mennesker
til at tage pladserne fra ham, men går det helt galt kan han jo altid
ligge på skødet.

Kan du ikke finde et menneske til at forkæle dig lidt. Fang dem lige
midt i en god film og læg dig godt til rette, så bliver du sikkert kløet
på maven. :)

Rolige hyggeknus fra to medfølende sjæle.
Katrine og Blip

http://www.kandu.dk/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-06-01 21:34

Hej Fuffer

Kender godt lidt til det...... for 3 uger siden kom mor jo hjem med min
transportkasse........... og guddødme om der ikke trippede et nips af en
hunkat ud af den.... hmf!
Og den madamme pillede bare ved alle mine ting og spiste af min madskål. Jeg
fortalte hende altså oz liiiige, hvad jeg mente om det *hvæææs*

Nå men det så ud til at madammen skulle blive, så ku' vi jo lige så godt
blive venner........ og mellem os 2 sagt: hun er altså ret så sød, nu hvor
jeg har lært hende at kende. Og skal jeg være helt ærlig, så sover vi også
sammen nu.... jow jow vi ligger begge 2 klistret op af mor om natten. Jeg
var ellers ikke meget for at dele min mor med Dixie (madammen) i starten
.........men tro mig Fuffer, det er faktisk slet ikke så tosset endda *S*

Håber du holder halen højt

Spind fra Neo

Fra : Ann K.

Dato : 16-06-01 23:29

Hej Fuffer.
Opgiv det!!! Dine mennesker er helt sikkert lige så håbløse som mine!!! :(
Bare fordi jeg fik killinger og de ikke kunne komme af med dem allesammen,
så beholdt de Gud døde mig 2 af dem! Da den ene døde, så minsandten om ikke
de køber en kat mere... og som om dét ikke var nok, så finder min gode
veninde Sif (hund) dælme en forladt kattekilling, som lige pludselig osse
skal bo her!!!!
Jeg forventer ikke venlighed eller en hyggesnak... det interesserer mig
ikke! Men respekt forlanges og despekt straffes hårdt og brutalt (mine kløer
er skarpe ;)
Heldigvis har det ikke været nødvendigt for mig at finde et nyt sted at
bo... mine mennesker kunne dele huset op... Egentlig dejligt, for Ann og
Manden er nemlig ret søde og gode til at nusse
Men det gør mig altså ondt for din stakkels søster!!! Bare man kunne advare
hende i tide!

Mjav fra Saga

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 18-06-01 18:31

"Ann K." skriver:

> [...]
> Manden er nemlig ret søde og gode til at nusse
> Men det gør mig altså ondt for din stakkels søster!!! Bare man kunne advare

Hej Saga!

Ja, de er vist ret håbløse. Tro det eller ej, vi skal nemlig også beholde to af
Fies
killinger! Og så er det ikke engang fordi vi ikke kunne komme af med dem, men
fordi Henning og Dorthe havde forelsket sig i hver sin, og så beholder de
gudhjælpemig dem begge, selv om der var aftagere!!! Tænk på alle de penge de
skal bruge på vaccinationer,kastreringer osv. De penge kunne de jo have brugt
på mad til mig!!

Nå, de har lovet mig at vi meget snart skal flytte på landet, til en gård langt
fra alle
biler. Det er et sted med meget plads, der er endda et høloft vi kan drøne rundt
på!
Så jeg tror jeg giver dem en chance, så snart de har skrevet under på at der er
totalt
katte/killingestop herhjemme fra nu af!!!!

Hilsner fra Fuffer