Hvor laver man et indlæg om dårlig behandl~
Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 19:54

Jeg har haft - og er inde i en særdeles dårlig oplevelse med et
undervogns-center, og guderne skal vide at jeg har lyst til at nævne dem her
med det samme.... Men jeg vælger at være lidt mere human end som så.

Nogen bud på hvad jeg gør for at få luft for min galde? - Er det FDM? eller
hvad ville være strategisk korrekt?

Vh. Per

Fra : pipper

Dato : 05-04-06 20:03

Hej Per.

Ja, nu er det jo ikke nemt at vide hvad det er du er utilfreds med.
Dette nævner du intet om.

Du kunne jo prøve at fortælle

mvh
ALLAN

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 20:16

"Per" <perpunktumladingsnabelaemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen bud på hvad jeg gør for at få luft for min galde? - Er det FDM?
> eller hvad ville være strategisk korrekt?

Du må gerne fortælle FAKTA omkring din sag uden at virke injourerende. Men
at sige hvem der har udført et arbejde og hvordan resultatet blev samt hvad
der er sagt, det er da ganske ok.

Det er jo lettere at forholde sig til noget når man har hørt historien, men
lad værre med at "farve" den, det er ikke ok.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 21:29

Ok

Afleverede min Sierra st.car til en undervognsbeh. (15 km til centeret)
Undværer bilen i 2½ døgn - også ok, da det skal gøres ordentligt. Jeg har
kun bestilt en omgang med undervogn, paneler og vanger, da det må række til
modellen.

Henter den om fredagen og den lugter dejligt behandlet

Søndag hænger al behandlingen fra tanken og slæber hen ad vejen.

Over med bilen mandag (30km retur) for at vise problemet. - Det er jo ikke
godt - og det vil de lave om på tanken, da det tilsyneladende kun er der
problemet er (nej - tanken var ikke utæt

De får bilen et par dage efter om morgenen og jeg kan hente den senere på
dagen. (låner en bil)
Alt skulle nu være i skønneste orden. - Men nej.

Jeg er 1½ uge efter nede under bilen for at reparere udstødning, og ser
flere "helligdage" og igen afskallende behandling flere steder. - ØV!!!

Atter derover for at vise det problem - jo! - de er osse trætte af det. Vi
kan ikke blive ved med at mødes på den måde!
De vil nu lave hele behandlingen om. Vaske bilen ned igen og gi' den en
komplet ny omgang. Fint! - bortset fra at jeg skal undvære familifartøjet i
næsten 3 døgn igen. Jeg foreslår en komplet omgang med hulrum som
kompensation for al ulejligheden.. Not a chance!!

Jeg kommer over med bilen i forgårs (har snart ikke tal på for hvilken gang
jeg er der - enten for at vise et problem eller for at få lavet behandling)
Låner en gammel salgsbil, hvor også resten af familien kan få plads. Den
blir startet op med startkabler da den har stået længe. Tilbage til min
arbejdsplads.... Skal så hjem kl 16 fra arbejde tror jeg da!!! Lånebilen er
helt tør for strøm...
Ringer derover og beder dem komme med et batteri eller anden løsning.. (min
datter skal hentes fra dagplejen inden 1630.)
Der kommer en over og starter bilen med startkabler - fair nok, men kan den
starte i morgen tidlig spør jeg? Jo det mener han - han har en lader med jeg
kan sætte på natten over.. - Det kan den så heldigvis, - og den kører endnu

Min kone måtte så hente datteren på cykel, da jeg ikke kunne nå det.

Jeg er bare så uhyre træt af at situationen... ikke en eneste udsigt til
nogen som helst kompensation for al det bøvl jeg mener at ha haft... Er jeg
helt galt på den, eller er det normal procedure? har måtte afspadsere en del
gange for enten at aflever eller hente eller vise. Adskilllige køreture frem
og tilbage.
Jeg frygter jo også bare at problemet opstår igen nu når jeg får min bil
igen på fredag - hvad så? - skal vi stadig ses på den måde.
Nu er det jo ikke et TV man bare kan aflevere igen og sige nej tak det dur
ikke til mit behov...

Er jeg bare uheldig - og så'n er det bare. Take it or leave it?

Vh. Per

Fra : Henning

Dato : 05-04-06 21:46

>Afleverede min Sierra st.car til en undervognsbeh. (15 km til centeret)
Om der er 2, 15 eller 500 km er ligegyldigt - det kan du ikke klandre
værkstedet for.

Klip

>Er jeg bare uheldig - og så'n er det bare. Take it or leave it?

Jeg tror bare du har været uheldig. Værkstedet har hver gang været
imødekommende, endda lånt dig en bil selv om de ikke var forpligtet
til det.
Du kan ikke gøre noget, så længe værkstedet strækker sig så meget som
de gør.

Fra : Broegger

Dato : 05-04-06 21:50

"Per" <perpunktumladingsnabelaemail.dk> skrev

<snip>
> Er jeg bare uheldig - og så'n er det bare. Take it or leave it?

Har du forelagt dem et krav om kompensation? På mig lyder de da "rimelige".
De gør da en del for at hjælpe, bare synd at det kun er 80%...

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 21:51

> [...]
> ikke til mit behov...
>
> Er jeg bare uheldig - og så'n er det bare. Take it or leave it?

Jeg kan godt forstå dig, det lyder træls. Hvis problemet er løst denne
sidste gang så ville jeg vælge at komme videre og aldrig mere sætte et ben i
deres forretning. Hvis der stadig kommer problemer, så ville jeg spørge hvad
de SÅ vil gøre da deres produkter åbenbart ikke kan hæftne på din bil uvist
af hvilken årsag.
Hvis de ikke tilbyder en løsning du kan acceptere så sig at du vælger at gå
videre med sagen og så gør det også.
Jeg ville kontakte den brancheorganisation som de forhåbentlig er medlem af,
det være sig DAF, Dinitrol, Pava or what ever og forholde sagen for dem,
underbygget med billeder og hvad de vil gøre.
Sker der ikke noget af denne vej så gå videre evt. til FDM såfremt du er
medlem eller læs forbrugerstyrelsens pjece omkring reklamation på
bilreparationer som denne må gå ind under.

--
Tom

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-04-06 07:23

> Jeg ville kontakte den brancheorganisation som de forhåbentlig er medlem
> af, det være sig DAF, Dinitrol, Pava or what ever og forholde sagen for
> dem, underbygget med billeder og hvad de vil gøre.

Var det ikke Pava der var nævnt i pressen for nylig for at lave noget der
var knapt så godt?

--
Per, Esbjerg

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 06-04-06 17:57

> Var det ikke Pava der var nævnt i pressen for nylig for at lave noget der
> var knapt så godt?

Jeg har lige kørt fra Næstved til Ålborg for at få ham her til at sprøjte
min!
Han er total seriøs med sit arbejde: www.morpheus-oil.dk

/Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-06 21:08

Hejsa,

Jeg takker for jeres gode kommentarer.

Jeg har fået bilen retur i dag, og havde faktisk en fin snak med "mester".
De har været på r.... i forhold til at produktet ikke kunne binde på bunden
af min bil, - og som I er inde på - har gjort hvad de kunne. Da bilen i
denne omgang var vasket ned, havde de haft en tekniker fra toppen af
organisationen ovre at kigge.
Det viser sig at bunden på den gamle Fordbil er "lakeret med en slags "lak"
som ikke arbejder sammen med det normale produkt de bruger... De har brugt
et alternativt olie-/voksprodukt som 1.lag og derefter behandlet normalt -
oven i købet med dobbelt omgang "slidlag"

Jeg må sige at resultatet i første omgang ser lovende ud, og hvis det hænger
på bunden af bilen om 14 dage, så er jeg ved at være overbevist

Jeg føler mig i sidste ende ok behandlet, og jo!! - de har jo ikke lavet
lort i det de første gange for at genere mig
- Synes de har tacklet situationen fint. - Lidt kompensation havde dog ikke
gjort noget, men det er ok nu!!
Blev nok mest rasende over at lånebilen ikke ku' starte den dag....

Håber historien ender her

Takker for jeres indlæg.

Vh. Per