pimp my alufælge
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-04-06 13:10

Fra : Thomas H.

Dato : 05-04-06 13:16

news:1144238981.987095.181910@t31g2000cwb.googlegroups.com...
> Smart er det da:
> http://youtube.com/watch?v=cWTnwKAO_b4

Pornogejl af værste skuffe, men jeg kan alligevel ikke lade være med at være
imponeret af teknikken
...det er samme system som de der snurretoppe man kan få til børn, der
skriver nogle tal

Fra : Olav

Dato : 05-04-06 13:36

In <4433b5c9$0$60785$157c6196@dreader1.cybercity.dk> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> writes:

> [...]

>imponeret af teknikken
>..det er samme system som de der snurretoppe man kan få til børn, der

Det er da for fedt!
kan de koebes i DK? hvad koster de? er det lovligt?

-o
--
Pund til pund og frøers mængde - smeden græd da essen brændte.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-04-06 13:44

"Olav" <ob62@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> In <4433b5c9$0$60785$157c6196@dreader1.cybercity.dk> "Thomas H."
> <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> writes:

> Det er da for fedt!
> kan de koebes i DK? hvad koster de? er det lovligt?

Lovlige? Hvorfor kørte du ind i børnehaveklassen uden at se dem? Fordi jeg
lige skulle se på nogle hjul!

Selvfølgelig er de ikke lovlige.

T.Hansen får dem nok snart :)
--
Per, Esbjerg

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 05-04-06 14:26

Per Henneberg Kristensen fik sine fingre den 05 apr 2006 til at
fremtrylle følgende i dk.fritid.bil:

> Lovlige? Hvorfor kørte du ind i børnehaveklassen uden at se dem?
> Fordi jeg lige skulle se på nogle hjul!
>
> Selvfølgelig er de ikke lovlige.
>
> T.Hansen får dem nok snart :)

Og kan man så få det på skrift, jeg kunne da se nogle firmaer kører
rundt med dem, da det jo er god reklame, har da også set af HUR har
nogle transportbiler, hvor det inderste i hjulet står stille, og der så
er en reklame.

Fra : Ronnie Tarkas

Dato : 05-04-06 17:00

> [...]
>rundt med dem, da det jo er god reklame, har da også set af HUR har
>nogle transportbiler, hvor det inderste i hjulet står stille, og der så

det samme er set gjort med faste 'spinners' i sverige....
jeg mener det er justitsdepartementet i SE som engang brugte den
tekniken til deres ministerbiler... lidt blæret...
Sveriges politi har overvejet at lægge udrykningsblink i fælgerne,
jflg den model vi lige set.... =)

Fra : Per Rasmussen

Dato : 05-04-06 14:46

> "Olav" <ob62@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

Selvfølgelig kan de købes; over there

> T.Hansen får dem nok snart :)

Mon ikke de ligger lidt udenfor segmentet her ?
ca. 75000 kr. for et sæt, og så er det endda incl. dæk i 22" :D

Per Rasmussen

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 05-04-06 14:26

Lars Hoffmann fik sine fingre den 05 apr 2006 til at fremtrylle
følgende i dk.fritid.bil:

> Smart er det da:
> http://youtube.com/watch?v=cWTnwKAO_b4

Nice, sådan et sæt til firmabilen, så kan man ikke klage.

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 18:43

> Smart er det da:
> http://youtube.com/watch?v=cWTnwKAO_b4

hmm, jeg kan ikke lige så hvad det smarte er ved at sidde og glo i en
samlevejledning til et bord

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 18:44

> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse
>
> hmm, jeg kan ikke lige så hvad det smarte er ved at sidde og glo i en
> samlevejledning til et bord

Sdavefajlene må i sælv rette

--
2m