Polering af bil...
Fra : JS

Dato : 05-04-06 06:43

Hejsa

Jaaa der er nogen der siger, at det snart er forår, og derfor har jeg tænkt,
at min sorte Peugoet 406 skal have en gang Sonax Extreme Polish + wax -
sidste år gav jeg den bare med armkræf, men har tænkt på om det vil være en
ide at købe en af de der polermaskiner til en billig penge og bruge den...

Bliver det bedre med sådan en og hvilken en skal man så købe og hvordan
bruger man den.....

Hvad vil i anbefale man gør.....

Jan

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-04-06 07:07

JS skriver:

> [...]
>
> Bliver det bedre med sådan en og hvilken en skal man så købe og hvordan

Dem til billlige penge er der ikke meget ved.

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 05-04-06 11:07

> JS skriver:

> Dem til billlige penge er der ikke meget ved.

Er det funktionaliteten eller holdbarheden den er gal med - og hvad skal man
købe hvis man vil have noget "ordentligt"?

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Anders Winther

Dato : 05-04-06 11:54

> Er det funktionaliteten eller holdbarheden den er gal med - og hvad skal
> man
> købe hvis man vil have noget "ordentligt"?
Det vil jeg også gerne vide.. Jeg synes det er lidt krydret at give flere
tusinde kroner for en maskine man højst bruger et par gange om året..

Findes der ikke en ok billig løsning, som kan gå til husbehov?

Mvh.
Anders

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-04-06 12:04

Anders Winther skrev:
> Det vil jeg også gerne vide.. Jeg synes det er lidt krydret at give flere
> tusinde kroner for en maskine man højst bruger et par gange om året..

Højst et par gange?? Og jeg som bruger den et par gange om måneden... ;)

> Findes der ikke en ok billig løsning, som kan gå til husbehov?

Jeg har en af de billige.. mener jeg gav 149,- for den.. .den er god til
at smøre ind med, men den er direkte elendig til at polere efter med..

MVH

Fra : JS

Dato : 05-04-06 09:36

JS wrote:
> Hejsa

Hej, HOV du har hygget mit nickname

Fra : JS

Dato : 05-04-06 11:22

JS wrote:

> Hej, HOV du har hygget mit nickname

eller hugget i hvert fald

Fra : Brian

Dato : 05-04-06 18:17

JS wrote:

> Hej, HOV du har hygget mit nickname

Det er en af de få fordele ved at hedde Brian - det navn er
der ingen der hugger

/Brian

Fra : Brian

Dato : 06-04-06 10:16

Brian wrote:

> Det er en af de få fordele ved at hedde Brian - det navn er
> der ingen der hugger
>
> /Brian

Nej det er der nok ikke nogen der kan finde på

Fra : Lars Holst

Dato : 05-04-06 22:59

"JS" <jan@soerensen.mail.dk> said in news:1OIYf.6$sS5.1@news.get2net.dk:

> [...]
> penge og bruge den...
>
> Bliver det bedre med sådan en og hvilken en skal man så købe og

Dewalt (super) og Makita (næsten super) er nogle af de få der laver
polérmaskiner i en ordentlig kvalitet.

Jeg har ikke så meget erfaring med polering af biler.
Men polering af skibssider (gelcoat/glasfiber) som er noget mere
momentkrævende med lave hastigheder og som foregår over længere tid har
brændt mange billige og halvdyre maskiner af.

Min erfaring er at man desværre skal hoste op med lidt over 2000,- for en
polérmaskine der kan tåle at polere.

--
Lars Holst