forslag til rummelig brugt bil
Fra : Michael

Dato : 02-04-06 09:56

Jeg overvejer at købe en bil, men har svært ved at bestemme mig for
hvilke der kunne være interessante.

Jeg hører ikke til de mindste (2 m og 130+ kg), og skal derfor helst
have en bil jeg kunne sidde i, uden at være krøllet helt sammen.

Mit budget ligger på ca 20.000 kr, men kunne godt gå op til højest
30.000 for et godt tilbud.

Men hvilke modeller kan i anbefale til den pris, helst ikke meget
ældre end 10 år??

Håber nogle kan hjælpe mig, da jeg synes det er svært at finde
information om rummeligheden i gamle biler :)

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 02-04-06 13:39

Det er nok lidt svært at finde en bil der er under 10 år og koster max 20
kilo ...

mvh

JV

Fra : Michael

Dato : 02-04-06 14:50

On Sun, 2 Apr 2006 14:38:39 +0200, "Jens Vejmand & Holger Danske"
<holger@danske.dk> wrote:

>Det er nok lidt svært at finde en bil der er under 10 år og koster max 20
>kilo ...

Kan du så foreslå noget jeg burde se på, hvis vi ser bort fra det med
alderen??

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 02-04-06 17:47

Michael <test@test.dk> wrote in

> Kan du så foreslå noget jeg burde se på, hvis vi ser bort fra det med
> alderen??

Jeg har for nylig købt en Passat fra 89 - den har dejlig god plads
til mine meget lange ben :)

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : Christopher Stein

Dato : 03-04-06 14:29

Michael skrev:
> [...]
> ældre end 10 år??
>
> Håber nogle kan hjælpe mig, da jeg synes det er svært at finde
> information om rummeligheden i gamle biler :)

Ford Mondeo mk1...
:)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 03-04-06 19:16