Citroen ZX 1.4 Reflex st.car 1994
Fra : Ronnie Tarkas

Dato : 02-04-06 07:13

Dav NG

Jeg er nu på jagt efter en rummelig st.car, fra 1994 og frem.

_Kriterier_
* Komfortabel: Da jeg tit tager hele familien med på indkøbsture til
Tyskland, eller besøger familien i Gøteborg, når vi at sidde i vognen
i nogle timer, tit på motorvej.

* Rummelig: Der skal være god plads i bagagerummet, da vi som
tidligere nævnt, tit tager indkøbsture til tyskland.
Vi køre med barnevogn/klapvogn så den ska selvfælgelig kunne være der.

* Økonomisk: Diesel eller benzin er underordnet, men minimum 12-13
km/l, 1.6 - 2.0 motor med eller uden turbo.

* Privat sælger, maksimum kr. 25000 kontant

Nogle idéer eller gode råd?

Ronnie Tarkas

Fra : GKS

Dato : 02-04-06 07:29

Har du allerede bestemt deg?

Jeg har en 91 ZX 1,4i (combi cupe). Ingen rust. God plass, barnevogn
går rett i bagasjerommet. Bruker ca 0,6 ltr. pr. mil. Gode
kjøreegenskaper. Billig i innkjøp.

Jeg har aldri opplevd driftstans, eller at den ikke starter. Ingen
verkstedsbesøk eller lignende. Anbefales!

Fra : Broegger

Dato : 02-04-06 08:40

"GKS" <post@netcom.no> skrev news:1143959341.324619.143860
@v46g2000cwv.googlegroups.com:

> Har du allerede bestemt deg?
>
> Jeg har en 91 ZX 1,4i (combi cupe). Ingen rust. God plass, barnevogn
> går rett i bagasjerommet. Bruker ca 0,6 ltr. pr. mil. Gode
> kjøreegenskaper. Billig i innkjøp.

0,6 ltr. pr mil??? Snakker vi Nordiske Mil (dvs 10 km) eller engelseke
mil (omkr 1,6 km)? Når du bruger ukorrente måleenheder gider du så ikke
lige forklare dem?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : GKS

Dato : 02-04-06 12:17

Beklager, nordiske mil, 10 km. Vi måler på denne måten i Norge.