Pas på...!
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-03-06 06:29

Hej folkens

Hermed en god grund til at holde farten nede, når man for eksempel kører i
Sverige ellr andre lande, hvor der render elge rundt..:

http://www.infocast.dk/jp/launch.php?id=1599

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 31-03-06 08:57

Jan W Nielsen wrote:
> Hermed en god grund til at holde farten nede, når man for eksempel kører i
> Sverige ellr andre lande, hvor der render elge rundt..:

Og hvis I skulle komme ud for en elg I ikke kan undgå samt har mulighd
for at manøvrere lidt, så sigt efter bagbenene. Det nedsætter
risikoen for at livsforsikringen kommer til udbetaling.

Ebbe

Fra : ejs@stofanet.dk

Dato : 31-03-06 12:00

- plus at elgen ofte render videre ... i samme retning - så man
undgår ulykken.

På min svenske bilforsikring har jeg iövrigt selvrisiko-eliminering
ved dyrkollision så det ikke koster mig noget. Det er meget
almindeligt i Sverige.

Mht. Jans historie händte noget lignende i nordsverige i i vinters.
Elgen endte helt i kabinen og spjättede kraftigt af de skader den
havde fået.

Det var anden eller 3. gang manden - som er sälger og körer meget -
havde kollideret med en elg. Det er ikke usädvanligt - men efter den
kom ind i kabinen og manden slap uskadt ville han nu aldrig köbe en
lille bil igen (han körte Peugeot 406).

VH Esben

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 02-04-06 01:10

-
[...]

Forstår man da godt.. SKAL den ind i bilen og sidde skal der da være plads
til den.. ;)

syntes ikke historien er sjov men kunne aligevel godt se det sjove i
teksten..

Mvh

Lars Bisgaard