Solfilm og anbefaling ??
Fra : JS

Dato : 30-03-06 21:11

Hejsa

Jeg overvejer at få tonet ruderne i min Peugoet 406 st.car, men kan ikke
finde ud af om jeg skal eller ikke skal, hvis jeg skal hvor meget skal de så
tones osv...

Jeg har 2 børn som gerne må kunne se ud, derfor skal det vel ikke være alt
for mørkt, bliver man hurtig træt af sådan en toning...

Jaaa i kan høre jeg er lidt forvirret omkring det.... men hvad har i gjort
og hvad vil i anbefale....

Jan

Fra : Højby

Dato : 31-03-06 11:55

Har monteret den næst-mørkeste 3M-film i min Ford Galaxy. Og den er bare ok.
Er ikke irriterende at kigge ud af, selvom den er så mørk. Og den er
perfekt. Behøver ikke bruge solbriller når man sidder bagi.

Brug den - for børnenes skyld.

Lars.

Fra : jacob johansen

Dato : 31-03-06 16:42

> [...]
> for mørkt, bliver man hurtig træt af sådan en toning...
>
> Jaaa i kan høre jeg er lidt forvirret omkring det.... men hvad har i gjort

Hej
Jeg har fået " sol Lumar" film i min fiat marea st.car. og er meget
tilfreds... det er en 40% film nettop for at den ikke skulle blive for mørk.
Man kan ikke se forskel inde fra bilen....

MVH
Jacob

Fra : JS

Dato : 02-04-06 21:25

> [...]
> tilfreds... det er en 40% film nettop for at den ikke skulle blive for
> mørk. Man kan ikke se forskel inde fra bilen....

Så ens børn kan altså stadig godt se hvad der foregår ude omkring når vi
kører .....

Tænker bare på om det bliver ligesom at sidde og kigge ud gennem en sort
kasse...

Jan

Fra : JS

Dato : 02-04-06 21:25