Tagboks?
Fra : Ivar

Dato : 28-03-06 19:56

Jeg vil gerne høre nogle erfaringer om tagbokse.
Er det generelt noget juks?
Hvad er typisk max. hastighed med tagboks?

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/

Fra : Martinussen.com

Dato : 28-03-06 20:37

Ivar wrote:
> Jeg vil gerne høre nogle erfaringer om tagbokse.
> Er det generelt noget juks?
> Hvad er typisk max. hastighed med tagboks?

> [...]

Vi har kun gode erfaringer med vores thule tagboks til vores lupo 3l,
rart med noget mere plads. Vi blev bare anbefalet og købe det
anbefalet fra fabrikken, så vi fandt noget lettere brugt i den blå
avis. Så vi har orignale tagbøjler til.

Mener vores max hastighed er 150-155 mod std. 165 km/t.

Det er meget begrænset med støj fra den, men der er da en lille bitte
smule vindstøj.

Held og lykke!

Fra : Ivar

Dato : 28-03-06 21:21

Martinussen.com skrev:

> Mener vores max hastighed er 150-155 mod std. 165 km/t.

Det var producentens anbefalede max. hastighed jeg tænkte på.
Jeg har set anbefalinger på max. 110km/t, det lyder jo ikke
specielt sjovt

Ivar Magnusson

--
Se her, hvad den gratis MesNews kan:
http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/

Fra : nils.lastein@gmail.c~

Dato : 28-03-06 20:55

1) Hvis du har en ikke-larmende bil, så larmer tagboksen... specielt -
selvfølgelig - ved 120-130-140-stykker

2) Få fat i nogle gode bøjler (ikke Harald Nyborg)

Max hast: Tja... 120-130-140.... Er dog blevet overhalet af tysk Volvo
med en last-stropper fra en lastvogn til at holde tagboksen med... og
den kørte snarere 200.

nils

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 29-03-06 18:25

nils.lastein@gmail.com skrev:
> [...]
>
> Max hast: Tja... 120-130-140.... Er dog blevet overhalet af tysk Volvo
> med en last-stropper fra en lastvogn til at holde tagboksen med... og

Har uden problemet taget Tyskland på langs med 160-180 og en Hapro 1000
boks monteret på en Peugeot 505 GTI

--
Keld Rasmussen