Hvorfor....
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-03-06 09:04

Hej

Den anden dag på vej hjem fra arbejde i den gamle (621kkm og tæller
stadigt), kommer jeg, på motorvejen, op bag en blå bil.... den ser da fræk
ud tænker jeg, men hvorfor kører den kun 100 km/t. Nå men der skal jo syn
for sagen og jeg trækker op bag den og konstaterer det er en RX8...
nammenam, det er jo kræs når man selv kører i mazda fra 1984. Men bilen
kører stadigt kun 100 km/t, så Spanden kommer op på den høje remskive og med
piskeslag tvunget forbi.... i den fine "lille" vogn sidder hr og fru
bedstefar, hvilket jo forklarer de 100 km/t.... men HVORFOR dette nytteløse
spild
Jeg skyndte mig bare at komme væk inden jeg begyndte at græde

Stef
Mitsu SS 1,3 (162kkm)
Madza 626 2.0D (621kkm)
Yam XS400 0,4 (65kkm)

Fra : Kent Glerup

Dato : 28-03-06 09:15

Fordi de ku...

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 28-03-06 09:45

Stefan Jacobsen wrote:

> men HVORFOR dette nytteløse spild

For et par år siden skrev en eller anden her i gruppen at efter han
havde fået en bil, der virkelig kunne rykke, var han holdt op med at
gøre netop det. Bare det at han vidste at han til (stort set) hver en
tid kunne træde på højre pedal og trække udenom, var nok til at han
ikke rigtig gad gøre det.

Det kunne jo være det samme der gør sig gældende her.

Ebbe

Fra : Brian Sørup

Dato : 28-03-06 09:55

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse
Stefan Jacobsen wrote:

> [...]
>ikke rigtig gad gøre det.
>
>Det kunne jo være det samme der gør sig gældende her.

Det var ihvertfald sådan jeg havde det da jeg når jeg trillede rundt i
Camaro'en, efter at have sat en 911'er et par gange i lyskrydsduel.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-03-06 09:57

[...]

Tjaa det kan der være noget om, man ser sgu tit en bette pispotte der bliver
kørt til 8999 omdr. for at trække fra trafikken, for at vise de kan

Stef

Fra : Ronnie Tarkas

Dato : 30-03-06 07:01

>Tjaa det kan der være noget om, man ser sgu tit en bette pispotte der bliver
>kørt til 8999 omdr. for at trække fra trafikken, for at vise de kan
>
>Stef

Tjoo, det kan jeg osse...
min gamle opel kadett 1.6 st.car kan godt 'overhale' nogle 'pæne'
biler ude på motorvejen, men så skal de ederbankemig slå's igang..
Ikke fordi 1.6'eren mangler træk, men når man når de 135 så er det
altså et tungt læs at slæbe på....
men den kan, kan den!
:*)

RT

Fra : OZ7PUS

Dato : 28-03-06 14:40

Stefan Jacobsen wrote:

> [...]

ikke rigtig gad gøre det.

Det kunne jo være det samme der gør sig gældende her.

Det er da oss en dejlig fornemmelse
Kender den selv fra de store mercere taxaer .. Såen 320CDI trækker sku fra
de fleste andre

OZ3BTO

Fra : BJ

Dato : 28-03-06 14:43

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> Det er da oss en dejlig fornemmelse
> Kender den selv fra de store mercere taxaer .. Såen 320CDI trækker sku

Kan kun nikke genkendende til det.

--
Bjørn J.
Volvo S80 T6 334 / 520 Nm

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 28-03-06 10:12

Stefan Jacobsen skriblede:

> HVORFOR dette nytteløse spild

Det kaldes for *nedsparringslån*

--
Lars Fragstrup

Fra : hanzen

Dato : 28-03-06 10:24

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
.... men HVORFOR dette nytteløse
> spild

For at gi dig en chance for at følge med så du kunne se deres fine nye bil.
Ellers havde du jo slet ikke opdaget den.
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-03-06 10:36

> For at gi dig en chance for at følge med så du kunne se deres fine nye
> bil.
> Ellers havde du jo slet ikke opdaget den.
> --
Havde nok levet bedre uden

Stef

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-03-06 11:42

Stefan Jacobsen skrev:

> HVORFOR dette nytteløse spild

De var ved at flytte den for deres datter og svigersøn!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : BJ

Dato : 28-03-06 11:45

KLIP

> De var ved at flytte den for deres datter og svigersøn!

....og passede som vanlig børnebørn som sad på bagsædet..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 14:29

Stefan Jacobsen wrote:
> [...]
> km/t.... men HVORFOR dette nytteløse spild
> Jeg skyndte mig bare at komme væk inden jeg begyndte at græde

Måske ledte de efter den rette frakørsel? Ikke kendt på strækningen? Jeg ved
ikke om det kan være tilfældet. Men ellers ellers kan jeg ikke se noget galt
i at køre 100 km/t og cruise afsted. De ville nok bare en tur ud i det blå
stille og roligt...
Sgu rart at allle ik har så forbandet travlt! hehe

/Peter