Sommerdæk
Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 27-03-06 22:12

Hej gruppe

Jeg har fået stjålet mine Volvo-alufælge og sommerdæk i mit kælderrum af en
rar nabo (det er kun dem der har adgang).

Jeg får det delvist dækket af forsikringen og har bestemt jeg vil ha helt
samme fælge igen. Spørgsmålet er hvilke dæk jeg skal ha - jeg kan selv vælge
(betaler selv 20% af prisen).

På de gamle sad der enten Pirelli eller Continental i dimension 225/45R17.
Jeg vægter holdbarhed og greb i vådt føre højt - og faktisk også komfort når
nu der ikke er så meget gummi mellem fælg og vej.

Jeg tænkte på noget a la Michelin Energy?

VH Esben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-03-06 22:13

"Esben Juul Sørensen" skriver:

> Jeg har fået stjålet mine Volvo-alufælge og sommerdæk i mit kælderrum af en
> rar nabo (det er kun dem der har adgang).

Flinkt gjort....

> [...]
> nu der ikke er så meget gummi mellem fælg og vej.
>
> Jeg tænkte på noget a la Michelin Energy?

http://www.adac.de/images/Sommerreifentest_2_XXL_tcm8-139825.jpg

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Thomas J.

Dato : 28-03-06 10:12

Den Mon, 27 Mar 2006 21:11:39 GMT sendte "Esben Juul Sørensen"
<crap@hellhole.com> følgende røgsignaler:

>Hej gruppe
>
>Jeg har fået stjålet mine Volvo-alufælge og sommerdæk i mit kælderrum af en
>rar nabo (det er kun dem der har adgang).

Bestilt arbejde?

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : ejs@stofanet.dk

Dato : 28-03-06 11:00

Tusinde tak for tippet... Det blir nok en af de bedste tre, dvs.
Bridgestone Potenza, Pirelli P-Zero eller Michelin Pilot Sport...

VH Esben

Fra : ejs@stofanet.dk

Dato : 28-03-06 11:04

Jeg bor i et rigtig trälst kvarter - og der kommer ikke nye fälge og
sommerdäk på bilen för jeg har fundet en garage til bilen!

Bestilt arbejde... Muligvis - der kan jo ikke undgås at nogen ser man
bärer fälgene ind (jeg skiftede af samme grund i garagen på min
arbejdsplads)...

Det var 5 år gamle fälge med lidt skrammer så de kan ikke give det
store - men det er sådan nogle idioter ligeglade med. De har så
sölle en tilvärelse at de åbenbart bliver nödt til sådan nogle
ting.

Men bestilt arbejde - ja mon ikke en nabo har tipset en kammerat -
eller det er en som alligevel har flyttet og tog et minde med sig...

VH Esben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-03-06 11:27

ejs@stofanet.dk skriver: