Tabt nøgle til mont blanc boks
Fra : Gunnar007

Dato : 26-03-06 15:44

Ja, så er man ved at gøre klar til turen til norge.
Skiboksen støves af, så har ham der brugte den sidst låst den, og smidt
nøglen væk.
Ja det er mig selv..
Fik dog snydt mig ind i boksen alligevel, ved at bore et par nitter ud.
Nu kan jeg komme ind i boksen, men jeg ville jo gerne kunne låse den igen.

Hvor finder jeg en nøgle som passer i en Mont Blanc skiboks. ?
På cylinderen er påtrykt et nr : 152

Anyone ?

Hilsen G

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-03-06 16:28

Gunnar007 skriver:

> Hvor finder jeg en nøgle som passer i en Mont Blanc skiboks. ?
> På cylinderen er påtrykt et nr : 152

Samme sted som de sælger boksen.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Gunnar007

Dato : 26-03-06 16:33

> Gunnar007 skriver:

> Samme sted som de sælger boksen.

Det er en gammel boks. 10 - 12 år

Hilsen G

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-03-06 16:35

Gunnar007 skriver:

> Det er en gammel boks. 10 - 12 år

Så prøv en forhandler.

Hvis det er en nøgle man kan købe hvor som helst, er der så noget ved at
have en lås på sin skiboks ???

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 26-03-06 16:55

Fik skiftet cylinderen hos låsesmed på min thule boks, da jeg havde samme
problem. Pris ca 300,- incl to nye nøgler.

/tue