Kørte han som en brækket arm?
Fra : hanzen

Dato : 25-03-06 16:13

Jeg ved ikke hvad man skal kalde det.
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=429992/

--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-03-06 16:27

On Sat, 25 Mar 2006 16:13:22 +0100, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
wrote:

>Jeg ved ikke hvad man skal kalde det.
>http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=429992/

>--

Så vidt jeg kan se, står der ikke noget om, hvor det er foregået.

Er det i en 50 km/t. zone, så er han da en møghund.

I betragtning af hvor meget de kan klippe i kørekortet for at tale i
mobilos, så er det han laver jo nærmest til livstid på vand og brød.

Et eller andet sted synes jeg s'gu det er frisk gjort, men det vil jeg
ikke citeres for.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-03-06 18:15

Den Sat, 25 Mar 2006 16:27:04 +0100, skrev Folmer Rasmussen :

> Et eller andet sted synes jeg s'gu det er frisk gjort, men det vil jeg
> ikke citeres for.

Det er ret godt skuldret, men så heller ikke mere.

--
Kent Oldhøj

Fra : Leonard

Dato : 25-03-06 16:36

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> wrote:

>Jeg ved ikke hvad man skal kalde det.
>http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=429992/

Der har kørt en rundt her i DK uden arme, men han havde så godt nok et
kørekort og en bil (eller rettere en Saab) der var indrettet med en
styreplade i bunden af bilen. Det almindelige rat var fjernet.
Om han lever endnu ved jeg ikke, menhvis han gør, så kører han sikkert
også bil ...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Fam. Olsen

Dato : 26-03-06 12:18

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke hvad man skal kalde det.
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=429992/

Ja man kan vel heller ikke kalde det at køre med hovedet under armen

MVH Niels