Er der nogen der har kørt denne grimrian?
Fra : Bagdad Bob

Dato : 23-03-06 19:52

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 23-03-06 20:30

Næh, jeg har ikke kørt i een, eller, for den sags skyld, set den før. Men du
har sgu ret; en sand grimrian!

Bemærk i øvrigt, at kun eet, af de 13 billeder i billedgalleriet, viser
misfostret bagfra..! Den er nu heller ikke for køn fra andre vinkler...

/Asger

Fra : Mogens...

Dato : 23-03-06 20:43

"Asger Ellekrog" <asger.ellekrog@FJERNDETTEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Næh

2 medarbejdere hos mig er HELT vilde med den. Jeg tror,
det primært er prisen, der trækker - men pladsforholdene
nævner de også som værende eminente...

Fra : Bagdad Bob

Dato : 23-03-06 20:44

> [...]
>
> Bemærk i øvrigt, at kun eet, af de 13 billeder i billedgalleriet, viser
> misfostret bagfra..! Den er nu heller ikke for køn fra andre vinkler...

Så den i Bella, der er skisme mange kvadratmeter for prisen. Hvis den så
ikke kørte som et badekar på hjul, så var den måske ikke så tosset.

/Abildgaard

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 23-03-06 20:54

> http://www.ssangyong.dk/default.aspx?pageId=78 (Grimrian)..

*ROFL*

Ja, det må du sgu nok sige - ufatteligt at der stadigt produceres biler så
tarveligt et design.

Det er meget længe siden, man sidst har set så grim en bil, synes jeg.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-03-06 20:56

Bagdad Bob skriver:

> http://www.ssangyong.dk/default.aspx?pageId=78

En eller anden har sku tabt en kop kaffe ned over tegneblokken, da de
lavede råskitser....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Per O.

Dato : 23-03-06 22:17

"Bagdad Bob" <Darknatur@web.de> skrev i en meddelelse
> http://www.ssangyong.dk/default.aspx?pageId=78
Hvis der har vil man nok ikke vedgå dette i et offentligt forum.

Fra : Niels

Dato : 25-03-06 21:18

Ja, min onkel prøvede den for et par uger siden! Han hængte sig heldigvis
kort efter,så familien betragter den sag som ude af verdenen.

/Alligevel anonym.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-03-06 21:52

On Sat, 25 Mar 2006 21:18:27 +0100, "Niels" <dn3ho0v02@sneakemail.com>
wrote:

>Ja, min onkel prøvede den for et par uger siden! Han hængte sig heldigvis
>kort efter,så familien betragter den sag som ude af verdenen.

>--

Du er helt sikker på at det ikke var på grund af en nevø med en skidt
karakter? *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer