Underskriftsindsamling for lavere afgift p~
Fra : Mogens...

Dato : 21-03-06 06:16

Så lige denne aktion på det danske Rolls Royce site :)
www.afgift.underskrifter.dk

Fra : BJ

Dato : 21-03-06 10:34

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så lige denne aktion på det danske Rolls Royce site :)

Det er da et frisk "initiv"..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : JS

Dato : 21-03-06 15:58

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> Så lige denne aktion på det danske Rolls Royce site :)
> www.afgift.underskrifter.dk

Hvis de rettede stavefejlene ville det virke en anelse mere troværdigt.

Fra : Brizz

Dato : 23-03-06 02:20

Mogens... skrev:
> Så lige denne aktion på det danske Rolls Royce site :)
> www.afgift.underskrifter.dk

Om hele dk's befolkning skrev under ville der stadig ikke blive gjort
noget. Så Hvorfor bruge tiden på det?

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-06 11:11

"Brizz" <mailto:news@FJERNgronaerten.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Underskriftsindsamling for lavere afgift på biler..."

> Om hele dk's befolkning skrev under ville der stadig ikke blive gjort
> noget. Så Hvorfor bruge tiden på det?

Sådan sagde man vel også dengang der var enevælde, eller...?

:)

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Brizz

Dato : 23-03-06 16:39

Mogens (pt. Frankrig) skrev:

> Sådan sagde man vel også dengang der var enevælde, eller...?

Ja og dengang havde jeg nok også været en tvivler.
Men nu bor jeg i Sverige så jeg er ligeglad

Fra : Mogens...

Dato : 23-03-06 20:18

"Brizz" <news@FJERNgronaerten.dk> skrev i en meddelelse

> Men nu bor jeg i Sverige så jeg er ligeglad

Som du ved, gør jeg også det - men jeg er ikke ligeglad
med de danske forhold bilnørderne over there :)

Fra : Brizz

Dato : 24-03-06 00:36

Mogens... skrev:
> "Brizz" <news@FJERNgronaerten.dk> skrev i en meddelelse

> Som du ved, gør jeg også det -

I know

> men jeg er ikke ligeglad
> med de danske forhold bilnørderne over there :)

Er heller ikke ligeglad men kan ingen udvej se. Hvor skal staten ellers
hive alle de milliarder ud fra som de er vant til at have?
Næ den kamp har jeg opgivet. Men god vind til jer der stadig har gejsten.

Fra : Mogens...

Dato : 24-03-06 06:15

> Hvor skal staten ellers hive alle de milliarder ud fra som de er vant til
> at have?

Hvad gør Sverige - hvori ligger forskellen melem de 2 lande?
I Sverige har man opbygget et samfund, der ligner det danske. I
Sverige er der imidlertid ingen høj bilbeskatning og prisniveauet
iovrigt er endvidere meget moderat. Så det kan altså alde sig gøre...

Fra : Thomas J.

Dato : 24-03-06 09:24

Den Fri, 24 Mar 2006 05:14:41 GMT sendte "Mogens..."
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>Sverige er der imidlertid ingen høj bilbeskatning og prisniveauet
>iovrigt er endvidere meget moderat. Så det kan altså alde sig gøre...

Det har sikkert noget med mentalitet at gøre.
Det svenske sundhedssystem er også mere effektivt end det danske, og
det koster mindre tillige med.

Men så er de svenske trædollars heller ikke så meget værd.
Og den svenske løn er typisk også lavere end den danske for
tilsvarende job, så svenskerne er ikke som sådan "rigere" end
danskere.

Derfor kan det svare sig at bo i Sverige og arbejde i Danmark.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-03-06 14:45

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message
> Så lige denne aktion på det danske Rolls Royce site :)
> www.afgift.underskrifter.dk

Plat - hele konceptet med siden er plat... suk ligesom internet polls er
useless som vi siger på dansk..