Fælgtilbud fra T-Hansen
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 21-03-06 07:35

Jeg må da indrømme at 4 X 17" med dæk for 4.000,- er billigt. Er der nogen
der har en idé om de fælge er noget værd og om de passer på en BMW E30 '88?

Mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-06 14:53

> Jeg må da indrømme at 4 X 17" med dæk for 4.000,- er billigt. Er der nogen
> der har en idé om de fælge er noget værd og om de passer på en BMW E30
> '88?

Ja det kan man ikke engang få 4 gode dæk for i 17" !!! så kan du selv gætte
dig til kvaliteten..

Du skal nok ikke regne med at de dæk er 4 potter pis værd..

Mvh
Morten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-03-06 15:14

"Juel" <him> wrote in news:44200523$0$15793$14726298@news.sunsite.dk:

> Ja det kan man ikke engang få 4 gode dæk for i 17" !!!

Deeeet kan man så sagtens Juel :)

> Du skal nok ikke regne med at de dæk er 4 potter pis værd..

Jeg frygter det selv men har ingen erfaringer at have det i på egen hånd.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-06 22:31

> Deeeet kan man så sagtens Juel :)

hehe kommer jo også an på hvad man synes der er kvalli

Jeg kan da se at jeg skal gi 830 pr dæk i 16" størrelsen hvis de skal kunne
stå fast i regnvejr også (Goodyear Eagel Ventura) og jeg gider ikke eje dæk
der skøjter rundt bare fordi ham for oven har åbnet for hanerne..

Mvh
Morten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-03-06 15:06

Juel skrev:

> hehe kommer jo også an på hvad man synes der er kvalli

17" Nokian NRVi .. knap 700,- stk. Og DET er kvali :)

MVH

Fra : Klaus G.

Dato : 21-03-06 16:25

> Ja det kan man ikke engang få 4 gode dæk for i 17" !!! så kan du selv
gætte
> dig til kvaliteten..
Thansen har jo købt ind for 55mill, så de har nok fået nogle gode tilbud...

> Du skal nok ikke regne med at de dæk er 4 potter pis værd..
Altså, der Borbet, og Lexani er jo ganske gode fælge...Det hele er altså
ikke noget sovs. Eneste der er noget hø, er at markedet nu vil blive
overrendt med 13forskellige fælge :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Rasmus

Dato : 21-03-06 17:59

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Altså, der Borbet, og Lexani er jo ganske gode fælge...Det hele er altså
> ikke noget sovs. Eneste der er noget hø, er at markedet nu vil blive

Nu koster Borbet fælgene hos t-hansen så heller ikke 4000 for 17", men 7500
for 16"....

/Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-06 22:28

> Altså, der Borbet, og Lexani er jo ganske gode fælge...Det hele er altså
> ikke noget sovs. Eneste der er noget hø, er at markedet nu vil blive
> overrendt med 13forskellige fælge :)

jeg skrev intet om fælgene, og det er ikek borbet de har til 4K

Mvh
Morten

Fra : Klaus G.

Dato : 21-03-06 16:26

> Jeg må da indrømme at 4 X 17" med dæk for 4.000,- er billigt. Er der nogen
> der har en idé om de fælge er noget værd og om de passer på en BMW E30
'88?

Tjaeh, det kan kun Thansen svare på, når ud har oplyst hulmål, og ET :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Leo Jensen

Dato : 21-03-06 22:24

> '88?
>>
> Tjaeh, det kan kun Thansen svare på, når ud har oplyst hulmål, og ET :)

Kom nu. Det er da lige nøjagtig kernekunderne. Selvfølgelig har de hjulene
til 3-serie, Golf, Pug og Kadett.

Leo

Fra : ///M

Dato : 22-03-06 16:50

Kim Frederiksen wrote:
> Jeg må da indrømme at 4 X 17" med dæk for 4.000,- er billigt. Er der
> nogen der har en idé om de fælge er noget værd og om de passer på en
> BMW E30 '88?

Hej Kim,
Hvis de kan sælge dig fælge med hulstørrelse 4x100 kan de. Men HUSK at få
centrer-ringe med - de kan nemt koste over 200 kr. Jeg kunne ikke købe sådan
nogle hos T-Hansen da jeg stod og manglende dem til mine nye brugte fælge,
men fandt dem hos SuperDæk.

///M