GF forsikring check
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-03-06 16:18

Jeg har fået min check nu - 1.068 kr.

Det synes jeg er for lidt når man tager i betragtning at det er penge
tilbage for både Golf-forsikring og campingvogn.

Hvor meget har I fået tilbage?

--
Per, Esbjerg

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-03-06 16:28

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Jeg har fået min check nu - 1.068 kr.
>
> Det synes jeg er for lidt når man tager i betragtning at det er penge
> tilbage for både Golf-forsikring og campingvogn.

Kan du ikke spare golfforsikringen hvis du bærer hjelm? Sikrer
campingvognsforsikringen dig mod campingsmøl på din færd? I så fald skal
jeg have sådan én (forsikring)

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 17:08

> Jeg har fået min check nu - 1.068 kr.

Ha..

3300 tilbage til undertegnede..

/Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:147.29.137.98)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-03-06 17:13

On Mon, 20 Mar 2006 17:07:32 +0100, <Jan W Nielsen> wrote:

>Ha..
>
>3300 tilbage til undertegnede..

>--

Og det der ha må du nyde.

Det bliver det sidste i lang tid.

Desuden har du s'gu ikke fortjent det. Du er blevet observeret på Køge
Bugt motorvejen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Bak

Dato : 20-03-06 18:11

> [...]
969,- til mig..

Martin

Fra : Basil Fawlty

Dato : 20-03-06 18:21

Martin Bak skrev d. 20-03-2006 i meddelelse

2k for 2 biler.
Kai

Fra : Bjørn

Dato : 20-03-06 19:41

"Folmer Rasmussen" <mailto:folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
"Re: GF forsikring check"

> Og det der ha må du nyde.
>
> Det bliver det sidste i lang tid.
>
> Desuden har du s'gu ikke fortjent det. Du er blevet observeret på Køge
> Bugt motorvejen.

Ja, det har jeg også hørt - den søndagsbilist lå i vejen for dem med noget
ordentlig maskineri under hjelmen :)

/Bjørn

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.161.104.97)

Fra : Peter Weis

Dato : 20-03-06 18:26

Jan W Nielsen wrote:

> Ha..
>
> 3300 tilbage til undertegnede..

Ha ... så har du betalt for meget fra starten

mvh
Peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-03-06 19:06

Hej!

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Jeg har fået min check nu - 1.068 kr.
>
> Hvor meget har I fået tilbage?

14% svarende til 568,- for ansvarsforsikring.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-03-06 19:31

Hej!

Kim Voss Schrader wrote:

> 14% svarende til 568,- for ansvarsforsikring.

Nå ja, det er for en bilforsikring gennem IDA (Tryg) for sammenligningens skyld :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Troels Pedersen

Dato : 20-03-06 22:48

> Hej!
>
> Nå ja, det er for en bilforsikring gennem IDA (Tryg) for sammenligningens
> skyld :)

Hvorfor får i Sjæld-ænder altid Tryg returpremie før os jyder? Jeg har endnu
ikke set skyggen af check fra IDA...

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-03-06 22:54

"Troels Pedersen" <troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk> skrev :

>Hvorfor får i Sjæld-ænder altid Tryg returpremie før os jyder? Jeg har endnu
>ikke set skyggen af check fra IDA...

Kortere distancer ordnes pr. brevdue !

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Troels Pedersen

Dato : 21-03-06 15:36

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Kortere distancer ordnes pr. brevdue !

Ahh...
Der er dog heller ingen der tænker på smittefare i disse tider.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-03-06 23:12

Hej!

Troels Pedersen wrote:

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvorfor får i Sjæld-ænder altid Tryg returpremie før os jyder? Jeg har endnu
> ikke set skyggen af check fra IDA...

Det aner jeg faktisk ikke - måske har du bare været uheldig(?)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Troels Pedersen

Dato : 21-03-06 15:34

> Hej!

Hej!

> Det aner jeg faktisk ikke - måske har du bare været uheldig(?)

Sjovt, idag fik jeg den kære check - Det er jo helt pænt 443 kr tilbage...
Det luner alt sammen.

Jeg husker tydeligt at du fik din check en dag før mig sidste år... Tænk på
alle de renter du får ud af dine penge som jeg går glip af

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 20-03-06 19:23

> Jeg har fået min check nu - 1.068 kr.
>
> Det synes jeg er for lidt når man tager i betragtning at det er penge
> tilbage for både Golf-forsikring og campingvogn.
>
> Hvor meget har I fået tilbage?

1559,- står der på min check (1 bil)

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Gunnar007

Dato : 21-03-06 11:52

> Jeg har fået min check nu - 1.068 kr.
>
> Det synes jeg er for lidt når man tager i betragtning at det er penge
> tilbage for både Golf-forsikring og campingvogn.
>
> Hvor meget har I fået tilbage?

Jeg syntes da der er mere interessant hvad folk har givet for deres
bilforsikringer, samt hvilken bil de har forsikret.

Det tal kan vi andre bruge til noget, det tal du efterspørger siger jo
absolut ingenting !

Hilsen G
Astra G '04 for 4357 inkl. kasko i Topdanmark