Hjælp, hvilket mærke er mit c-lås system..~
Fra : Jesper Andersen

Dato : 20-03-06 13:35

Hej Gruppe..
Jeg har købt mig en Audi A3med fj.betjent c-lås system.
Ham jeg købte den af vidste ikke noget om systemet og jeg kan ikke
finde boksen i bilen og der står ikke noget på selve
fjernbetjeningerne og heller ikke indeni.

Jeg vil gerne høre om der er nogen af jer der kender dette mærke eller
hvem der evt kan hjælpe mig.
Jeg skal nemlig have en ny fj.betjening.

Billede kan ses her: http://www.syswatch.dk/fjbetjening.jpg

Mvh
Jesper

Fra : J.K.Arning

Dato : 20-03-06 13:48

On Mon, 20 Mar 2006 13:35:14 +0100, Jesper Andersen wrote:

> Billede kan ses her: http://www.syswatch.dk/fjbetjening.jpg

Jeg har engang haft held til at finde frem til mærket på en lignende ting
ved at maile billedet til forskellige forretninger og producenter/engros
forhandlere. Det var måske et forsøg værd og det koster ikke andet end lidt
tid på google at finde frem til dem.

--
Regards
:: J.K.Arning ::

Fra : Lars Hansen

Dato : 20-03-06 19:10

Hej Jesper,

Det ligner bestemt en fjernbetjening fra et Ariane system.

Mvh lars

Fra : W i n g m a n

Dato : 21-03-06 20:07

Hejsa..

Hvis jeg husker det når jeg kommer på arbejde, så skal jeg fortælle dig det

Medmindre du har fundet ud af det.

--
Mvh Kim - oz6v
Fjern 5 ved mail direkte.

Fra : W i n g m a n

Dato : 22-03-06 21:22

Hej igen.

Dit modul er af fabrikanten ARIANE.
Du kan kontakte Gamma Skandinavia APS i Herlev så kan de hjælpe dig

Website: www.gamma.dk

--
Mvh Kim - oz6v
Fjern 5 ved mail direkte.