Vinduer i varevogn
Fra : Jacob Viberg Nielsen

Dato : 20-03-06 00:07

Min far har en varevogn som han bruger i sit lille firma. Nogle gange er han
ude i moder natur og kunne godt tænke sig at kunne arbejde inde i bilen når
det regner. Til dette formål vil han gerne have installeret 2 vinduer så
dagslyset kan komme ind. Det drejer sig om en vw transporter med højt tag.
Vi har følgende spørgsmål:

- Er det muligt at installere vinduer? (save hul og sætte vindue i)
- Vil de ændre afgiften etc på bilen? (gul plader)
- Skal den synes igen?

På forhånd tak

--
Venlig hilsen

Jacob Viberg Nielsen
jacob@jv-web.dk
Tlf. 60290136

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-03-06 06:35

"Jacob Viberg Nielsen" <jacob@(fjern det i parentesen)jv-web.dk> skrev
:

>- Er det muligt at installere vinduer? (save hul og sætte vindue i)

Jada.

>- Vil de ændre afgiften etc på bilen? (gul plader)

Nej - bare de ikke kan åbnes

>- Skal den synes igen?

Nejda.

Eneste ting man skal holde styr på er at man ikke svækker styrken i
karosseriet - og der sker bestemt ingenting, ved lige at vende
projektet med en synsmand, han kan nemlig fortælle præcist hvad du må

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-03-06 06:40

Jacob Viberg Nielsen skriver:

> - Er det muligt at installere vinduer? (save hul og sætte vindue i)

Ja

> - Vil de ændre afgiften etc på bilen? (gul plader)
> - Skal den synes igen?

Nej og nej

Overvej om ikke han vil montere to vinduer i taget. Så er man fri for
nysgerrige blikke ind til ens værktøj og andre dyre sgaer i bilen.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Jacob Viberg Nielsen

Dato : 20-03-06 23:30

Tak for svarene.
Nogen der ved hvor jeg kan finde sådanne vinduer? Er de dyre?

--
Venlig hilsen

Jacob Viberg Nielsen
jacob@jv-web.dk
Tlf. 60290136
"Jacob Viberg Nielsen" <jacob@(fjern det i parentesen)jv-web.dk> wrote in
message news:441de4ab$0$15788$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-03-06 09:29

Jacob Viberg Nielsen wrote:
> Tak for svarene.
> Nogen der ved hvor jeg kan finde sådanne vinduer? Er de dyre?

Prøv en autoglarmester (!)

--
vh
Torben