Sidespejl - Corsa
Fra : Søren

Dato : 19-03-06 23:17

Hej gruppe.
Jeg er ved at købe en Corsa fra '04 og har bemærket at venstre sidespejl har
en 'streg' i venstre side næste ude ved rundingen. Er det noget med at det
er to forskellige spejle eller er den bare revnet

Søren

Fra : H3nrik V!

Dato : 21-03-06 21:48

Søren wrote:
> [...]
> sidespejl har en 'streg' i venstre side næste ude ved rundingen. Er
> det noget med at det er to forskellige spejle eller er den bare

Mon ikke det er fordi det er vinklet lidt - det er i hvert fald tilfældet på
min Vectra...

--
mvh H3nrik!

Fra : Brian

Dato : 21-03-06 21:55

Søren wrote:
> [...]
> sidespejl har en 'streg' i venstre side næste ude ved rundingen. Er
> det noget med at det er to forskellige spejle eller er den bare

Er du sikker på at det ikke er fordi der er varme i skidtet ?
Er stregen ligesom dem du har i bagruden ?

/Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-03-06 22:09

Brian skrev:

> Er du sikker på at det ikke er fordi der er varme i skidtet ?
> Er stregen ligesom dem du har i bagruden ?

Sidder det så ikke på bagsiden?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Brian

Dato : 21-03-06 22:24

Hans Paulin (6310) wrote:

> Sidder det så ikke på bagsiden?

Ikke nødvendigvis, nogle spejle har også en streg på
ydersiden - bl.a VW bruger det.

Jeg tror dog ikke der var en streg på de Opel'er jeg
har haft, men de har også alle være fra midt 90'erne...

/Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-03-06 22:35

Brian skrev:

> Ikke nødvendigvis, nogle spejle har også en streg på
> ydersiden - bl.a VW bruger det.

I rest my case - lyder ellers sårbart
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Brian

Dato : 21-03-06 22:46

Hans Paulin (6310) wrote:

> I rest my case - lyder ellers sårbart

Njaa... nu vender jo spejlet sådan at der ikke flyver
alverdens ind i det

/Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-03-06 22:56

Brian skrev:

> Njaa... nu vender jo spejlet sådan at der ikke flyver
> alverdens ind i det

Jeg tænker mere på Hans med en is-skraber
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Brian

Dato : 21-03-06 23:10

Hans Paulin (6310) wrote:

> Jeg tænker mere på Hans med en is-skraber

Haha - du har ret, jeg havde ikke lige taget Hans-Faktoren med i mine
konklusioner

/Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-03-06 23:27

Brian skrev:

> Haha - du har ret, jeg havde ikke lige taget Hans-Faktoren med i mine
> konklusioner

Hæ hæ
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-03-06 22:39

"Søren" skriver:

> Jeg er ved at købe en Corsa fra '04 og har bemærket at venstre sidespejl har
> en 'streg' i venstre side næste ude ved rundingen. Er det noget med at det
> er to forskellige spejle eller er den bare revnet

Prøv at kig i spejlet og opdag at efter stregen bliver det du ser
forvrænget, men til gengæld dækker et større område.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Søren

Dato : 23-03-06 06:36

> Prøv at kig i spejlet og opdag at efter stregen bliver det du ser
> forvrænget, men til gengæld dækker et større område.

Jeg prøver næste gang jeg kigger på bilen. Sælgeren mente at 'stregen'
skulle være der....

Søren