Sjove rygter ;)
Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-06 07:25

G-morgen i hytterne

Et sjovt rygte har nået Stevns :

Man har fået en sjov opringning : "Jeg har købt en bil nede i
Tyskland ..... jeg har blot et problem ....... jeg ved ikke hvad
jeg har købt...... hehe......

Nu må vi jo se om vedkommende, hvis navn vi søreme ikke vil nævne alt
for højt, selv fortæller resten ;)

.... med andre ord - det er åbenbart ikke kun mig der kan være lidt
impulsiv.

Nåeh ja - det er da også lykkedes at få taget et fint billede af den
der ting, der i sine bedre tider var et spidshjul i et differentiale,
placeret i en Previa

http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/previa/klumpen.htm
(nr 4 billede)

Og når i alligevel kigger, så er Gø-dyret ikke den enesye der skal
invadere mine billedserier - hun far fået følgeskab af de to kære
Bernere Dusty og Nanna

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-03-06 07:47

jan@stevns.net skrev:

> [...]
> jeg har købt...... hehe......
>

> Nu må vi jo se om vedkommende, hvis navn vi søreme ikke vil nævne alt

Uf da!
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-06 07:55

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> skrev :

>Uf da!

Hehe .... jeg har set begge annoncerne fra AutoScout.de - og forstå
forvirringen - men jeg forbeholder mig retten til at fnise i skægget,
hvis gruppen belemres med endnu en Scorpio ;)

(eller er det en SIerra ?)

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-06 08:13

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse > hvis gruppen belemres med endnu en
Scorpio ;)

> (eller er det en SIerra ?)

En Scorra?, den vil blive et hit ;).

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-03-06 22:36

> [...]
> jeg har købt...... hehe......
>

> Nu må vi jo se om vedkommende, hvis navn vi søreme ikke vil nævne alt

Er du snart færdig med at grine? )))

> ... med andre ord - det er åbenbart ikke kun mig der kan være lidt
> impulsiv.

Hvad mener du dog med det?
Her finder 'man' en glimragende Sierra og hvad så:

http://autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=8062918&id=1uta1ak1pvq&source=as24_inseratsg_detail_ueberschrift

Eller er det nu denne her:

http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=8100185&id=qujk1pworg2&source=as24_inseratsg_detail_ueberschrift

En sammenligning af annoncerne afslører visse påfaldende sammentræf.
Såsom km, farve, alder, udstyr osv.
Kort sagt: Hvad for en Ford Ghia er der undervejs?

Chancen er 50/50 )

Men svaret vil (måske) vise sig.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-06 23:15

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Er du snart færdig med at grine? )))

Joehhhh - måske ;)

Jeg kender dit "problem" - jeg sejlede jo til Jylland efter en bil,
uden at vide ret meget om den

(Har den skam endnu, og kører bestemt jævnligt i den)

>Hvad mener du dog med det?

Siger ordet "Previa" dig ikke et eller andet ?

<<grin>>>

>Kort sagt: Hvad for en Ford Ghia er der undervejs?

>Chancen er 50/50 )

Det er vel en Ghia - så er resten da ligemeget , hehe....

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-03-06 23:23

> Jeg kender dit "problem" - jeg sejlede jo til Jylland efter en bil,
> uden at vide ret meget om den

Hej og velkommen i klubben

> Siger ordet "Previa" dig ikke et eller andet ?

Ja-da, er det ikke et fremmedord for en container?

> Det er vel en Ghia - så er resten da ligemeget , hehe....

og alene af alt dette, tør jeg ikke dukke op til BiB

Helt rolig, weekenden var allerede booket.
Vi har lige siddet og set 'Tilbage til virkeligheden'.
Herlig film

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-06 23:29

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Hej og velkommen i klubben

Åehh - det er ikke 1.ste gang.

>Helt rolig, weekenden var allerede booket.
>Vi har lige siddet og set 'Tilbage til virkeligheden'.
>Herlig film

Du ser vel Midnight Run nu ? Fedeste film længe vist !

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-03-06 17:08

> Åehh - det er ikke 1.ste gang.

Har også en større samlig t-shirts.

> Du ser vel Midnight Run nu ? Fedeste film længe vist !

Nope.
Studiet af indersiden af øjenlågene var ikke langt væk.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene
+ ? Ghia?