Gearkasse til Oplen
Fra : Hanne

Dato : 15-03-06 22:22

Hejsa NG

Min veninde har en opel astra 1,6i som jeg selv snart får, hendes er
bare fr 92, desværre skal hendes gearkasse udskiftes meget snart )=

Jeg har søgt hos Thansen og Højer, men ingen af disse forhandler ny
gearkasse. Nogen som har nogle bud? Direkte links er velkomne.

Og hvad pokker koster sådan en fætter? Det er måske ligefrem sådan en
ting man tager ud hos en hukker og finder?

På forhånd mange tak

Hanne Bülow
Opel Astra 1,6i NZ 3D '93
Ankommer i April =)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-03-06 22:48

Hanne skrev:

> Og hvad pokker koster sådan en fætter? Det er måske ligefrem sådan en
> ting man tager ud hos en hukker og finder?

Dét er det - i givet fald!
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 15-03-06 23:09

køb dog en brugt hos en hugger ... det vil ikke koster "måzen" ud af
bukserne.

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Uffe Ravn

Dato : 15-03-06 23:41

Hanne wrote:

> Min veninde har en opel astra 1,6i som jeg selv snart får, hendes er
> bare fr 92, desværre skal hendes gearkasse udskiftes meget snart )=

Hvor henne i landet?

En af mine venner har vist en han gerne vil sælge til fornuftige penge.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-03-06 00:29

Uffe Ravn wrote:

> Hvor henne i landet?
>
> En af mine venner har vist en han gerne vil sælge til fornuftige
> penge.

Det har han, det er en 1982er 5 trins gearkasse fungerende.

Den står på sjælland.

Mvh Uffe Ravn

Fra : Hanne

Dato : 16-03-06 09:37

Uffe Ravn skrev:

> Det har han, det er en 1982er 5 trins gearkasse fungerende.
>
> Den står på sjælland.
>
> Mvh Uffe Ravn

Hun er fra kolding området så desværre ...

Hanne Bülow
Opel Astra 1,6i NZ 3D '93
Ankommer i April =)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-03-06 09:59

Hanne wrote:

> Hun er fra kolding området så desværre ...

Så er det jo bare at finde en huger eller en i den blå avis.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hanne

Dato : 16-03-06 11:26

Uffe Ravn skrev:

> Så er det jo bare at finde en huger eller en i den blå avis.
>
> Mvh. Uffe Ravn

Ja der er ikke andet for jo... tak for svar=)

Hanne Bülow
Opel Astra 1,6i NZ 3D '93
Ankommer i April =)

Fra : Bjørn

Dato : 16-03-06 11:33

"Hanne" <hanne@lyre.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad pokker koster sådan en fætter? Det er måske ligefrem sådan en
> ting man tager ud hos en hukker og finder?

Den gearkassetype der sidder på hedder F13 :)

Opeldele i Vodskov havde sidst jeg spurgte deroppe på vejne af en makker -
mener prisern var 1000-1500kr.

--
Mvh Bjørn :)
http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=4