At sikre sin originale BMW cd
Fra : Gunnar007

Dato : 15-03-06 18:53

En kammi har nu invisteret i en originalBMW digital Road Map cd fra navteq.

Han ønsker at få lavet en kopi, så han kan køre med den i bilen, da original
skiven kostede ham 1300 kr.

Nogen som har haft held med at tage en kopi, og hvordan ?

Hilsen G

Fra : Mogens...

Dato : 15-03-06 19:03

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen som har haft held med at tage en kopi, og hvordan ?

Næh - jeg købte istedet en original DVD-navi med hele Europa nyeste
version fra BMW på Ebay. Den var lidt længe undervejs, men da den
dukkede op var den med bøger og hele svineriet. Pris under 70 euro !

Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 15-03-06 21:21

NJa, jeg har da en image fil liggende af BMW 1/2006 dvd'en, så ja det kan
lade sig gøre

/Claus

Fra : Mogens...

Dato : 15-03-06 21:47

"Claus & Lene, Ålborg" <ccc.lll@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> NJa, jeg har da en image fil liggende af BMW 1/2006 dvd'en, så ja det kan
> lade sig gøre

Skriver jeg jo heller ikke noget om (at kopiere). Iøvrigt
kan man down-loade hele Mollevitten fra nettet...

Fra : JS

Dato : 16-03-06 14:48

Mogens... wrote:
> "Claus & Lene, Ålborg" <ccc.lll@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Skriver jeg jo heller ikke noget om (at kopiere). Iøvrigt
> kan man down-loade hele Mollevitten fra nettet...

Ved du eller andre om det er muligt at finde den slags til Renaults GPS? Jeg
har søgt en smule men uden held.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-03-06 10:42

On Wed, 15 Mar 2006 18:53:14 +0100, "Gunnar007" <007g@teamsos.dk>
wrote:

> [...]
>skiven kostede ham 1300 kr.
>
>Nogen som har haft held med at tage en kopi, og hvordan ?

Ethvert CD Copy program kan kopiere den - det er en hel almindelig
CD-ROM.

Sig til din kammi, at han næste gang skal tage forbi e-bay hvor der
sælges original skiver til langt - MEGET - lavere priser.

** Lars