Er der vilje - er der vej.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-03-06 11:20

Hvorfor udvise så stor ihærdighed?

Mit bud:

Konen ringer: Jeg er ovre hos min mor, og hvis ikke du hummer din røv
herover i en grusom fart, så skal du få med mig at bestille.

Her er der plads til Jeres forslag.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 15-03-06 11:32

Folmer Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Konen ringer: Jeg er ovre hos min mor, og hvis ikke du hummer din røv
> herover i en grusom fart, så skal du få med mig at bestille.

Gutterne har ringet. Vi har et par kasser øl, der er ved at nå sidste salgsdag
som_skal_ drikkes.

mvh
Henning

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-03-06 11:41

I høj grad et meningsfyldt forslag.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 15-03-06 13:03

> [...]
>
> Konen ringer: Jeg er ovre hos min mor, og hvis ikke du hummer din røv
> herover i en grusom fart, så skal du få med mig at bestille.

Konen ringer ganske rigtigt, men det er for at fortælle at hun endelig har
køby en Haynes omfattende gearkasser, og forøvrigt venter i garagen kun
iført Fosters, g-streng og med værktøjet parat.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Kim Persson

Dato : 15-03-06 14:52

> [...]
> kun
iført Fosters, g-streng og med værktøjet parat.

Da hun selv skulle til møde, men hun har overtalt naboens datter til det
istedet ;)

Fra : Martin Bak

Dato : 15-03-06 14:55

"Kim Persson" <5th@image.dk> skrev i en meddelelse

> iført Fosters, g-streng og med værktøjet parat.
>
> Da hun selv skulle til møde, men hun har overtalt naboens datter til det
> istedet ;)

Det er vigtigt at høre efter hvad kvinder siger, også når det handler om
trafik.
Det viser dette diasshow med stor tydelighed:

http://www.juelsbo.dk/powerpoint/Hvad%20kvinder%20siger....pps

Martin

Fra : Klaus G.

Dato : 15-03-06 16:39

> iført Fosters, g-streng og med værktøjet parat.
>
> Da hun selv skulle til møde, men hun har overtalt naboens datter til det
> istedet ;)

Som tog sin veninde med? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Peter Weis

Dato : 16-03-06 21:08

Folmer Rasmussen wrote:

> Hvorfor udvise så stor ihærdighed?
>
> Mit bud:

"Hvis du virkeligt ønsker det job som radar-fører i færdselspolitiet så
skal du beviseligt kunne bakke på motorvejen. Du er nødt til at passe
træningen."

mvh
Peter

Fra : Møller

Dato : 17-03-06 00:39

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> Konen ringer: Jeg er ovre hos min mor, og hvis ikke du hummer din røv
> herover i en grusom fart, så skal du få med mig at bestille.

Jo jeg har da et par forslag.
Men kan det ikke vente til på søndag.

tid? sted? Yachtejeren fra Bred-baller er han der?
y.g.m.e.
Møller

Fra : BJ

Dato : 17-03-06 01:21

"Møller" <em@g2.n.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> tid? sted? Yachtejeren fra Bred-baller er han der?

Nope.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~