Udseende af EU-kørekortet (det i kreditkor~
Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 14-03-06 22:05

Hej,

er der een eller anden som har et link til subj.?
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvrodan det ser ud, og hvad koderne betyder
(tallene).

mvh

JV

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-03-06 22:21

"Jens Vejmand & Holger Danske" <holger@danske.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> er der een eller anden som har et link til subj.?
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvrodan det ser ud, og hvad koderne

http://iwww.retsinfo.dk/_GETDOC_/ACCN/B20030080105_B1

Kurt

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-03-06 22:22

Jens Vejmand & Holger Danske explained on 14-03-2006 :
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvrodan det ser ud, og hvad koderne betyder
> (tallene).

Billede kan jeg ikke lige klare for dig, men tallene er:
1 Efternavn
2 Fornavn
3 Fødselsdato og fødested
4a Udstedelsesdato
4b Udløbsdato
4c Udsted af
4d Personnummer
5 Kørekortnummer
7 Indehavers underskrift
9 Kategorier
10 Udstedelsesdato for kategorier
11 Udløbsdato for kategorier
12 Begrænsninger
13 ??? (uidentificeret felt på bagsiden, ingen forklaring)

9-13 er på bagsiden. De manglende tal (6 og 8) svarer til blanke linier
på forsiden.

Går ud fra det er de tal du mener.

"Advertising is the art of convincing people to spend money they don't
have for something they don't need." - Will Rogers

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 14-03-06 22:38

Tak til jer begge - det var lige netop de info jeg ønskede.