Stempelringe?
Fra : John Sahl

Dato : 13-03-06 22:04

Jeg skal have nye stempelringe til mine JE Pistons smedede stempler og
er lidt i tvivl om hvilke jeg skal købe, enten et sæt fra JE Pistons, eller
et
sæt fra www.totalseal.com

Er der nogen her inde med erfaringer på området som kan guide mig lidt?

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Brizz

Dato : 14-03-06 02:59

John Sahl skrev:
> [...]
> et
> sæt fra www.totalseal.com
>
> Er der nogen her inde med erfaringer på området som kan guide mig lidt?

Hvis der ikke er markant stor prisforskel ville jeg til hver en tid købe
fra JE pistons.

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : John Sahl

Dato : 14-03-06 16:44

Brizz wrote:
> Hvis der ikke er markant stor prisforskel ville jeg til hver en tid
> købe fra JE pistons.

Ringene fra Totalseal er dyrere end dem fra JE Pistons. Så du må nok lige
uddybe lidt.

Fra : Brizz

Dato : 14-03-06 16:48

John Sahl skrev:
> Ringene fra Totalseal er dyrere end dem fra JE Pistons. Så du må nok lige
> uddybe lidt.

Umiddelbart ville jeg mene at de stempelringe som leverandøren af dine
stempler er bedst til dine stempler i forhold til sekundær leverandør.
Men ikke noget jeg har erfaring i, men umiddelbar anskuelse.

Fra : John Sahl

Dato : 14-03-06 17:29

Brizz wrote:
> Umiddelbart ville jeg mene at de stempelringe som leverandøren af dine
> stempler er bedst til dine stempler i forhold til sekundær leverandør.
> Men ikke noget jeg har erfaring i, men umiddelbar anskuelse.

Jeg forstår dig godt lidt hen af vejen, men så er der jo ingen grund til at
tune, hvis alt bare skal være standard