Amr. biljagt - video.
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-03-06 21:14

Ved ikke om den har været bragt hér før:

http://www.youtube.com/watch?v=FESJGAY6ttE
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-06 21:27

> Ved ikke om den har været bragt hér før:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=FESJGAY6ttE

Det har den.

Idioten overlevede ikke

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-06 21:32

> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Det har den.
>
> Idioten overlevede ikke

sorry....troede det var en anden film.....jeg har alligevel ikke set den før

-
Tom

Fra : Martin Bak

Dato : 13-03-06 23:22

> sorry....troede det var en anden film.....jeg har alligevel ikke set den
> før

Men den har været vist før. Det afstedkom en masse rosende kommentarer til
*flugtbilistens* kørefærdigheder. Det er da også pænt imponerende.

Martin

Fra : Martin Bak

Dato : 13-03-06 23:30

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Men den har været vist før. Det afstedkom en masse rosende kommentarer til
> *flugtbilistens* kørefærdigheder. Det er da også pænt imponerende.

Den 6. august 2004. http://shorterlink.com/?V24MOT
og linket i denne tråd er til en wmv i en lidt bedre opløsning

Martin

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-03-06 23:39

Martin Bak skrev:

> Den 6. august 2004. http://shorterlink.com/?V24MOT
> og linket i denne tråd er til en wmv i en lidt bedre opløsning

Nå, okay - da var ADSL noget jeg læste om i science fiktions-romaner
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Finn Guldmann

Dato : 13-03-06 23:12

Hans Paulin (6310) skrev:
> Ved ikke om den har været bragt hér før:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=FESJGAY6ttE

Hænger den sammen med en hvor vi ser en bil tyv skifte fra en hvid til
en blå bil lige for næsen af policen?

Der fortsætter de jagten ud på noget vej der godt kunne ligne den de er
på her.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-03-06 23:20

Finn Guldmann skrev:

> Hænger den sammen med en hvor vi ser en bil tyv skifte fra en hvid til
> en blå bil lige for næsen af policen?

Skal jeg ikke kunne sige.
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Lau

Dato : 14-03-06 16:24

den her er heller ikke dårlig
http://www.youtube.com/watch?v=nsuI4fMbF-g&feature=Views&page=1&t=t&f=b

--
Lau
___,

/ \ .

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 17:32

Lau skrev:

> den her er heller ikke dårlig
> http://www.youtube.com/watch?v=nsuI4fMbF-g&feature=Views&page=1&t=t&f=b

Nej, dét har du ret i - jeg smed den i går:

Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Lau

Dato : 14-03-06 17:52

Undskyld til Hans og øvrige - pga ombygning herhjemme, følger jeg ike så tæt
med i gruppen for tiden.
Håber jeg kan blive tilgivet.
vh

Lau
___,
\o

/ \ .

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 18:03

Lau skrev:

> Undskyld til Hans og øvrige - pga ombygning herhjemme, følger jeg ike
> så tæt med i gruppen for tiden.

Den anden jeg smed i går havde været i gruppen allerede i 2004, så jeg er
ikke "bedre"

> Håber jeg kan blive tilgivet.

Må vi lige se på!
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Lau

Dato : 14-03-06 18:30

> Må vi lige se på!

Skal jeg helt ned på gulvet - rulle rundt - og sige vuf?

Lau
___,
\o

/ \ .

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 18:46

Lau skrev:

> Skal jeg helt ned på gulvet - rulle rundt - og sige vuf?

Dét er den rette indstilling - du slipper med en kraftig advarsel!
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Lau

Dato : 14-03-06 23:17

> Dét er den rette indstilling - du slipper med en kraftig advarsel!
> --
Modtaget!
(Man skulle næsten tro jeg havde tegnet en tegning)

vh
Lau

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 23:23

Lau skrev:

> (Man skulle næsten tro jeg havde tegnet en tegning)

Dét bliver vel det næste!?
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Lau

Dato : 15-03-06 00:02

> Dét bliver vel det næste!?

Nej nej - der er du helt galt i byen - jeg ER bare en tegning

lad være med at sige det til nogen - de sætter bare ild til mit hår - og
husk! brændt barn lugter ilde.

vh
XXX (det er stadig mig - jeg tør bare ikke skrive Lau mere)

PS
Nu er vi vist kommet lidt OT

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-03-06 00:30