Ud af EU NU!
Fra : dktekno

Dato : 01-06-06 18:09

http://www.computerworld.dk/art/34165?a=fp&i=1

Nu vil EU også til at indføre censur på internettet.

Nu synes jeg, at det er gået for vidt med dette EU!

Nu må Danmark trækker sig langt, langt væk fra dette styre!

Først vil EU afskaffe de danske regler for transfedtsyrer i maden, så vi kan
få rigtig mange transfedtsyrer og blive syge af det.

Så vil EU beskatte email.

Og nu vil EU til at indføre internetcensur.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-06-06 20:03

On Thu, 1 Jun 2006 19:08:59 +0200, dktekno skrev:

> [...]
> få rigtig mange transfedtsyrer og blive syge af det.
>
> Så vil EU beskatte email.
>
> Og nu vil EU til at indføre internetcensur.

Det har vi såmænd selv i forvejen - internetcensur. Det bliver
selvfølgelig ikke bedre af, at EU vil have endnu mere, så jeg
er enig - Danmark ud EU, og EU ud af Danmark.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Pjensen73

Dato : 02-06-06 14:31

dktekno udtrykte præcist:
> [...]
> få rigtig mange transfedtsyrer og blive syge af det.
>
> Så vil EU beskatte email.
>
> Og nu vil EU til at indføre internetcensur.

Det næste bliver vel at de beskatter luft.

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 03-06-06 09:22

Pjensen73 skrev i meddelelsen ...

>Det næste bliver vel at de beskatter luft.

Det gør vi jo allerede selv.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-06-06 16:03

dktekno <dktekno@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Først vil EU afskaffe de danske regler for transfedtsyrer i maden, så vi kan
> få rigtig mange transfedtsyrer og blive syge af det.

Årh hold dog op. Du har muligheden for at fravælge det der indeholder
transfedtsyrer, samt at lægge pres på de virksomheder der producerer
produkter der indeholder TFS.

> Så vil EU beskatte email.
>
> Og nu vil EU til at indføre internetcensur.

Enig, jeg er heller ikke fan af SuperStaten EU.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -