Sony Ericsson w810i
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 01:44

Kan denne telefon optage lyd? Altså fungere som diktafon? (ikke nødvendigvis
optage telefonsamtaler).

MVH Pedro

Fra : Jakob Griffel

Dato : 01-06-06 08:33

> Kan denne telefon optage lyd?

K750i og W800i kan, så mon ikke W810i også kan?
(Jeg ved godt at dette ikke er et kvaliticeret svar, men det lyder da meget
sandsynligt...)

--
Hilsen Jakob

Fra : Brian Hansen

Dato : 01-06-06 12:58

Pedro skrev i en meddelelse:

> Kan denne telefon optage lyd? Altså fungere som diktafon? (ikke nødvendigvis optage telefonsamtaler).

Yup - Underholding/Optag lyd.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 16:17

Brian Hansen wrote:
> Yup - Underholding/Optag lyd.

Tak! Kan den også optage telefonsamltaer på den måde?

MVH P.

Fra : Brian Hansen

Dato : 01-06-06 17:10

Pedro skrev i en meddelelse:

> Tak! Kan den også optage telefonsamltaer på den måde?

Yup, ifølge info kan den, men har ikke selv prøve, så....?

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 17:16

Brian Hansen wrote:
> Yup, ifølge info kan den, men har ikke selv prøve, så....?

Cool! Takker.
Er billederne ok med det indbyggede kamera? Altså hvis man ser dem på en
pc-skærm?

MVH P.

Fra : Brian Hansen

Dato : 01-06-06 18:10

Pedro skrev i en meddelelse:

> Cool! Takker.
> Er billederne ok med det indbyggede kamera? Altså hvis man ser dem på en pc-skærm?

Er vel så gode som de kan blive, er jo kun 2 mp. Ikke prøvet med w810i,
men havde en w800i og de er da udmærkede, tror nok det er samme type kamera.
Men slår ikke et standard kameraer 5-7 mp i kvalitet, så hvis du er den store fotograf
og vil ha' ordenlig billeder er det nok ikke lige med den du skal tage dem.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 17:30

Brian Hansen wrote:
> Yup, ifølge info kan den, men har ikke selv prøve, så....?

Ved du hvor man kan købe den billigst enten med eller uden abo?

MVH P.

Fra : Brian Hansen

Dato : 01-06-06 18:12

Nope, men prøv lykken via: http://www.mobilpriser.dk/

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 20:56

Brian Hansen wrote:
> Yup - Underholding/Optag lyd.

Ved du ca. hvor længe den kan optage? Eller kommer det an på pladsen på
Memory Stick?

Fra : Brian Hansen

Dato : 01-06-06 21:20

Pedro skrev i en meddelelse:

> Ved du ca. hvor længe den kan optage? Eller kommer det an på pladsen på Memory Stick?

Prøvede lige, gemmer på Memory Stick., så mon ikke det er et spørgsmål om plads.
I manualen står der også at optagelsen stoppes hvis der modtages et opkald.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 23:51

Brian Hansen wrote:
> Prøvede lige, gemmer på Memory Stick., så mon ikke det er et
> spørgsmål om plads. I manualen står der også at optagelsen
> stoppes hvis der modtages et opkald.

Kanon! Jeg vil nemlig gerne bruge den som diktafon eller optager til møder.
Kan man vælge hvilket format den skal gemme i? (mp3 eller andet)

Mon ikke at telefonen kan indstilles til IKKE at modtage opkald? Altså så
den bare optager videre.

MVH P.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 02-06-06 07:43

> Mon ikke at telefonen kan indstilles til IKKE at modtage opkald? Altså så
> den bare optager videre.

Se det blir nok et problem, for men K750i stopper med at optage så snart
telefonen giver sig til at ringe - og det kan du jo ikke forhindre den i.
Jo forresten, hvis du viderestiller alle indkommende opkald til din
telefonsvarer (eller et andet nummer) er der ro på mobilen. Hvad der så sker
hvis du får en sms må du jo prøve, for dem kan du jo ikke "viderestille".

--
Hilsen Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-06 19:06

Jakob Griffel wrote:
> [...]
> opkald til din telefonsvarer (eller et andet nummer) er der ro på
> mobilen. Hvad der så sker hvis du får en sms må du jo prøve, for dem

Man kunne måske pille sim-kortet ud hvis man er til møde i ½ time? Men så
kan den måske slet ikke tænde... Ellers oprette et gratis nummer hos
Telmore. Det er vist gratis. Og så bruge det sim-kort når man ikke vil
forstyrres.. jaja det er lidt langt ude nu hehe
Ved du om den kan optage så længe som ½-1 time? 512 Mb er jo en del, men jeg
kender ikke amr-formatet.

MVH Pedro

Fra : John

Dato : 03-06-06 14:05

Pedro skrev:
> men jeg kender ikke amr-formatet.

Det fylder stort set ikke noget.
Bitraterne er mellem 4,75 og 12,2 kbit/s.

Mvh

John

Fra : Nicolai

Dato : 03-06-06 17:31

"Jakob Griffel" <griffel@nejnejprivat.dk> wrote in message

> [...]
> telefonsvarer (eller et andet nummer) er der ro på mobilen. Hvad der så
> sker hvis du får en sms må du jo prøve, for dem kan du jo ikke

Men man kan jo lave opkaldsindstillingerne, så den kun tillader opkald fra
en liste med numre som man selv angiver. Står nummeret ikke på listen,
bliver det bare afvist. Men ved ikke om den stadig fortsætter med at optage,
når det sker.

> --
> Hilsen Jakob

Nicolai

Fra : Brian Hansen

Dato : 02-06-06 11:16

Pedro skrev i en meddelelse:

> Kanon! Jeg vil nemlig gerne bruge den som diktafon eller optager til møder.
> Kan man vælge hvilket format den skal gemme i? (mp3 eller andet)

Filtypen hedder "amr" - hvad det så end er for et format?
Men kan sendes via mms/e-mail/bluetooth/infrarød. så måske kan den
laves om der hvor den sendes hen, evt. pc'en...?
Kan ikke finde nogle mulighed for at vælge format at gemme i.

> Mon ikke at telefonen kan indstilles til IKKE at modtage opkald? Altså så den bare optager videre.

Dér var Jakob Griffel hurtigere end mig.
Men havde nok skrevet noget i samme stil.
Er et problem - for at kunne optage lyd, skal telefon funktionen være tændt, så...

--
M.v.h.

Brian Hansen