PHP billed galleri
Fra : RpR

Dato : 31-05-06 22:00

Hej NG!

Jeg leder efter et billed galleri skrevet i php. Jeg har haft kigget på
Coppermine, men der kan brugerne desværre ikke lave albums i de kategorier
man kan definere.

Ideen er at have en række kategorier som brugerne kan oprette albums i og så
fylde lidt billeder i.

Jeg har bladret hotscripts.com igennem uden held nu

Jeg har tidligere brugt Albinator, men de har stoppet al support og
udvikling af galleriet, og siden jeg har skiftet webhotel har Albinator ikke
virket som det skulle (Jeg gætter på det er grundet safemode=on som B-one
kører med)

- RpR

Fra : Henrik Hansen

Dato : 01-06-06 08:37

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> writes:

> [...]
> virket som det skulle (Jeg gætter på det er grundet safemode=on som B-one

gallery.sf.net synes jeg er fed og de kan også de ting du
nævner. (version 1.5.x hvert fald).

Jeg kan ikke huske om det fungerer helt perfekt med safemode på, men
det er værd at undersøge.

--
Henrik Hansen

Fra : RpR

Dato : 01-06-06 15:02

> gallery.sf.net synes jeg er fed og de kan også de ting du
> nævner. (version 1.5.x hvert fald).
>
> Jeg kan ikke huske om det fungerer helt perfekt med safemode på, men
> det er værd at undersøge.

Den har jeg også været en tur forbi, den virker desværre kun med safemode =
off, og det er b-one ikke villig til at indstille

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~