Skærme
Fijala 3554
ALDI Lifetec 19" Erfaring søges ??
Fra : L.K

Dato : 16-06-01 16:09

Min lokale ALDI har netop sat prise ned til 2000,- kr. på dem.
Så jeg gerne høre fra nogle der har erfaring men dem, godt/skidt er de
noget værd,men ingen anbefaling om at købe en dyre skærm, for det stå
mit budget ikke til.

Lars

Fra : Trickysparrow

Dato : 16-06-01 17:01

Har en og er sgu godt tilfreds til den pris.
Jeg kan ikke lige finde nogle ting at sætte fingere på.

Martin.

Fra : Tomas Duelund

Dato : 17-06-01 12:49

"Trickysparrow" <martin@plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Har en og er sgu godt tilfreds til den pris.
> Jeg kan ikke lige finde nogle ting at sætte fingere på.
>
> Martin.

Jeg har samme skærm. Jeg er vældig godt tilfreds. Man kan helt sikker finde
bedre (og dyrere) skærme, som du helt sikkert ville kunne se
kvalitetsforskel på.

Spørgsmålet er så... Hvad bruger du den til? Sidder du og laver dtp/autocad
mange timer om dagen. Er du typen der stirrer sig blind på på små fejl?
(Kender det godt, jeg blev både grøn og blå i hovedet, da min polo fik sit
første stenslag...)

Jeg bruger min skærm til internet, tekstbehandling og lidt (eller en del)
counterstike på internettet. For mig var det en kanon forbedring at få
lifetec skærmen. Jeg havde en ibm g50 15" skærm før. Det er totalt fedt at
spille counterstrike på en 19". Modstanderne blæser ind i hovedet på en. Når
jeg arbejder med tekstbehandling kan jeg overskue 2 hele sider på en gang.
Fedt!

Jeg kører opløsningen 1280*960 i 85 hz. Hvis du har tænkt dig at køre f.eks
1600 * 1200 skal du nok vælge en anden skærm. Her kører den nemlig kun 75
hz. Det synes jeg flimrer lidt.

Hvis du vælger at prøve skærmen har aldi ry for at bytte skærmen uden at
brokke sig hvis du konstaterer fejl. Men ok. til 2k kan det jo ikke gå helt
galt.

Helds og lykke!

/Tomas

Fra : Vidar

Dato : 16-06-01 17:33

Ved du/I om en Aldi-butik nær Odense har en på lager? Jeg overvejer at købe.

Fra : Ib Sørensen

Dato : 20-06-01 14:14

Hvad er det for en lokal Aldi der har sat prisen ned til 2000 kr. Mine
lokale i Aalborg kender ikke noget til den pris de vil have 2699 kr. for en
19" Lieftec.

Allan

Fra : L.K

Dato : 20-06-01 15:54

Det var min lokale ALDI på tingvej i København S, men jeg tro ikke de har
flere.

Lars

"Ib Sørensen" skriver: