SMS-toner, SAMSUNG E730
Fra : Thomas Petersen

Dato : 31-05-06 19:11

Jeg har købt en Samsung E730 og er ganske tilfreds med den bortset fra, at
det ikke er muligt
at vælge andre SMS-toner end de 10, som den er født med fra fabrikkens side.

Jeg har datakabel mv., men ifølge Samsung kan det ikke lade sig gøre at
lægge personlige
toner over på mobilen og bruge dem som SMS-tone - kun til ringetoner og det
er jeg ikke
ude efter.

Kan det virkelig passe, at jeg bare må "nøjes" med at bruge en af de 10
kedelige toner?

Venlig hilsen
Thomas Petersen
Nykøbing F

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-06 19:41

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er jeg ikke
> ude efter.
>
> Kan det virkelig passe, at jeg bare må "nøjes" med at bruge en af de 10

Ja, desværre...

mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Fra : ranemandenSLET@gmail~

Dato : 01-06-06 12:33

On Wed, 31 May 2006 20:11:14 +0200, "Thomas Petersen" <tp@mail.dk>
wrote:

>Kan det virkelig passe, at jeg bare må "nøjes" med at bruge en af de 10
>kedelige toner?

Jeg tror det. Prøv dog at tage et kig på www.samsung-stuff.de - de har
et omfattende forum, hvorfra jeg fandt ud af at man kan "modde"
firmwaren på eks. en Samsung Z300 så den netop får mulighed for at
bruge MP3 som SMS-toner. Man mister dog vistnok garantien på mobilen
og jeg ved ikke hvor svært indgrebet er.

Men skriv endelig hvis du finder ud af noget - har selv kig på en E730
nemlig.

Rene

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 01-06-06 13:06

<ranemandenSLET@gmaildotcom> skrev i en meddelelse
> [...]
> og jeg ved ikke hvor svært indgrebet er.
>
> Men skriv endelig hvis du finder ud af noget - har selv kig på en E730

Det utrolige er at de ikke VIL lære i Samsung. De har fået rigtig meget
kritik over netop denne mangel i deres telefoner, og selv de allernyeste
telefoner, der lige er kommet på markedet har stadig denne latterlige
begrænsning. Det virker nærmest som om det er politik fra deres side. Men
der kommer nok en dag hvor de kommer til at føle, når de ikke vil høre ...

Fra : ranemandenSLET@gmail~

Dato : 01-06-06 14:57

On Thu, 1 Jun 2006 14:05:33 +0200, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>mvh.
>Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Ironisk eller arbejder du faktisk på et Samsung Servicecenter? Hvis
ja, er det så heller ikke muligt at modde en E730? Jeg kan se at man
kan modde en Z500 nemlig.

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 15:35

> Ironisk eller arbejder du faktisk på et Samsung Servicecenter? Hvis
> ja, er det så heller ikke muligt at modde en E730? Jeg kan se at man
> kan modde en Z500 nemlig.

Jeg arbejder på et af de store værksteder, og sidder til daglig som
highleveltekniker på Samsungs telefoner. Highlevel vil sige, at vi laver
alle typer rep. på Samsung, samt håndterer RMA sager. Andre værksteder
sender således reparationer videre til os, hvis de er over et vist "level" i
sværhedsgrad eller hvis telefonen skal ombyttes. Hvorvidt det er muligt at
modde en E730 ved jeg faktisk ikke, men jeg er da klart interesseret i at
høre om det hvis det er. Så kunne det være jeg kunne få gjort noget ved min
arbjedstelefon (D600e) som nu bor i skuffen til fordel for min SE K750i, som
stadig er markedets bedste telefon.

Fra : ranemandenSLET@gmail~

Dato : 02-06-06 07:14

On Thu, 1 Jun 2006 16:35:23 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabela
the-coffeeshop.dk> wrote:

> [...]
>arbjedstelefon (D600e) som nu bor i skuffen til fordel for min SE K750i, som

Ok nice. Jeg ved i hvert fald at der findes masser af mods til D600
mobilen - deriblandt også en erstatning af SMS-tonerne.

Tjek dette forum hvis du kan tysk:
http://www.samsung-stuff.de/board/board.php?boardid=455

Ellers skal jeg gerne hjælpe med oversættelse eller med at lede efter
noget specifikt du er ude efter

mvh
Rene