georgie
Fra : Bekan

Dato : 31-05-06 17:39

http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm

Tag fat i ham med musen og slyng ham omkring. have a great time.

Fra : Tim

Dato : 31-05-06 18:30

"Bekan" <wishwellyxx@yahoo.dk> wrote in message
> http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm
>
> Tag fat i ham med musen og slyng ham omkring. have a great time.

LOL... han minder ret meget om Jelved... ligeså slatten

Tim

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-05-06 19:13

Bekan skrev:
> http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm
>
> Tag fat i ham med musen og slyng ham omkring. have a great time.

Hmmm...Jeg går ud fra at det skal illustrere een eller anden "højere
symbolisme" ang. mandens politiske fleksibilitet i indenrigsspørgsmål
samt hans næsten frie fald i meningsmålingerne?

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 31-05-06 20:21

meddelelse news:447ddca1$0$47072$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Hmmm...Jeg går ud fra at det skal illustrere een eller anden "højere
> symbolisme" ang. mandens politiske fleksibilitet i indenrigsspørgsmål samt
> hans næsten frie fald i meningsmålingerne?

Næ ingen symbolisme, kun et halvdumt politisk statement fra en halvstuderet
USA-hader

Michael

Fra : Allan Riise

Dato : 31-05-06 20:43

Michael Kirkegaard wrote:
> [...]
> meddelelse news:447ddca1$0$47072$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Næ ingen symbolisme, kun et halvdumt politisk statement fra en

Michael, kan du ikke bare se ham som en personificering af den nuværende
Amerikanske administration, og ikke som eksponent for hele landet?

Enhver herinde burde kunne, jeg ved en hel del ikke kan, se forskel på at
være i despekt med den nuværende Amerikanske administration, personificeret
af George W. Bush, og så selve landet og dets indbyggere, som i det store og
hele er som alle andre mennekser på godt og ondt.

Det kræver selvfølgelig at man kan skelne imellem det at have en politisk
agenda imod den siddende regering i USA, og så stadig intet have imod
befolkningen, men det er åbenbart for svært for nogen.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 31-05-06 21:28

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
> agenda imod den siddende regering i USA, og så stadig intet have imod
> befolkningen, men det er åbenbart for svært for nogen.

ROTFL... hvem ellers, andre end Allan Riise... U.S.A. haderen over alle
U.S.A. hadere, ville svare seriøst på det indlæg? ))))))

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 31-05-06 22:15

Tim wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> ROTFL... hvem ellers, andre end Allan Riise... U.S.A. haderen over
> alle U.S.A. hadere, ville svare seriøst på det indlæg? ))))))

Skriver anden-savleren i denne N.G. som slet ikke kan abstrahere mellem det
at være imod en ført politik og så godt kunne li' landet og dens befolkning.

Var du mon Danmarks hader da Nyrup var i regering, eller var det den
daværende Danske regering du var imod og den politik den førte?

--
Allan Riise

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-05-06 22:23

On Wed, 31 May 2006 23:14:39 +0200, Allan Riise skrev:

> [...]
>
> Var du mon Danmarks hader da Nyrup var i regering, eller var det den
> daværende Danske regering du var imod og den politik den førte?

Glimrende sammenligning. Det burde lukke munden på alt det
uværdige snak om anti-amerikanisme, når man kritiserer
katastrofen og psykopaten Bush.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Tim

Dato : 01-06-06 00:32

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Glimrende sammenligning. Det burde lukke munden på alt det
> uværdige snak om anti-amerikanisme, når man kritiserer
> katastrofen og psykopaten Bush.

Det har ikke en kæft med sagen at gøre. Allan Riise er notorisk U.S.A.
hader... uanset hvilken regering der tilfældigvis sidder. I øjeblikket har
han den europæiske medvind at boltre sig i. Intet reglementeret dér.

Det kommer fra hans 100% muslimske kone og 50% muslimske børn. Så SKAL man
hade U.S.A. Det siger sig selv.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 01-06-06 00:44

Tim wrote:
> [...]
> hader... uanset hvilken regering der tilfældigvis sidder. I
> øjeblikket har han den europæiske medvind at boltre sig i. Intet

Det synes jeg at du skal have lov til at bevise...

Kan du ikke, så må du dementere.

Jeg har gentagne gange skrevet at jeg intet har imod USA og dens indbyggere,
ynder at se American Football medens jeg nyder en Budweiser eller en Coors.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 01-06-06 16:29

> Det synes jeg at du skal have lov til at bevise...
>
> Kan du ikke, så må du dementere.

Jeg gennemgik, med retfærdig mine, mange af dine indlæg (om USA). Jeg kan
faktisk ikke underbygge min påstand.

Ved du hvad... jeg trækker i land.

Tim

Fra : T.Liljeberg

Dato : 02-06-06 07:07

On Thu, 1 Jun 2006 01:44:02 +0200, in dk.politik "Allan Riise"
<ari06@pc.dk> wrote:

>medens jeg nyder en Budweiser eller en Coors.

Meget dårlige eksempler, hvis du forsøger at påvise positive sider ved
USA, som du godt kan lide. Forfærdeligt sprøjt...

Fra : GB

Dato : 02-06-06 17:13

T.Liljeberg <tl_dp@adelphia.net> wrote in

> Meget dårlige eksempler, hvis du forsøger at påvise positive sider ved
> USA, som du godt kan lide. Forfærdeligt sprøjt...

Kender du bryggeriet "Great Divide" fra Denver, Co.? Og deres Big Ruffian
barleywine style ale? Eller deres Hercules IPA? De laver også den bedste
stout jeg nogensinde har smagt.

Men USA kaldes jo også for "mikrobryggeriernes hjemland".

Fra : T.Liljeberg

Dato : 03-06-06 04:16

On 02 Jun 2006 16:13:14 GMT, in dk.politik GB <nospam@nospam.invalid>
wrote:

> [...]
>barleywine style ale? Eller deres Hercules IPA? De laver også den bedste

Kender ikke det bryggeri. En af mine egne favoritter er Boont's - fra
Anderson valley i Nordcalifornien. Deres amber ale er bare...

>Men USA kaldes jo også for "mikrobryggeriernes hjemland".

Ja, og der findes også større bryggerier, der kan lave øl. F.eks. er
Sam Adams ikke ringe.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-06-06 00:47

On Thu, 1 Jun 2006 01:32:12 +0200, Tim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Det har ikke en kæft med sagen at gøre. Allan Riise er notorisk U.S.A.
> hader... uanset hvilken regering der tilfældigvis sidder.

Ej altså - det kan du jo simpelthen ikke vide.

> I øjeblikket har
> han den europæiske medvind at boltre sig i. Intet reglementeret dér.
>
> Det kommer fra hans 100% muslimske kone og 50% muslimske børn. Så SKAL man
> hade U.S.A. Det siger sig selv.

Det siger næsten sig selv, at så skal man hade Bush; men det
er der nu også mange andre grunde til at gøre - uden man
derved hader amerikanere som sådan.

Bush er jo også blandt de mest hadede personer i Amerika. Ja,
jeg tror faktisk, han er det menneske på kloden, flest
amerikanere hader.

Det der går galt, når man kalder folk som Allan for
anti-amerikaner er, at begrebet bruges på samme måde som
begrebet anti-semit, og en anti-semit er jo en, der hader
semitter; men Allan hader ikke amerikanere, så begrebet kan
efter min bedste overbevisning simpelthen ikke bruges til at
beskrive Allans forhold til Amerikas Forenede Stater.

Det er politikken, Allan hader. Ikke folket.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 31-05-06 22:53

"Bekan" <wishwellyxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:447dc75f$0$27560$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm
>
> Tag fat i ham med musen og slyng ham omkring. have a great time.

Efter denne hér, fik han en extra tur,,
http://news.yahoo.com/s/ap/20060531/ap_on_re_mi_ea/iraq_women_killed

:- / Lidt protest musik der er et lyt vær.

David Rovics - Halliburton Boardroom Massacre( Ønske tænkning? )
http://www.soundclick.com/util/streamm3u.m3u?id=3794808&q=hi&ref=2

David Rovics - Saint Patrick Battalion( det bliver ikke bedere )
http://www.soundclick.com/util/streamm3u.m3u?id=2281381&q=hi&ref=2

David Rovics - Reichstag Fire ( 9-11 konspirations sang )
http://www.soundclick.com/util/streamm3u.m3u?id=753788&q=hi&ref=2

David Rovics - Who will Tell the People ( fedt omkvæd )
http://www.soundclick.com/util/streamm3u.m3u?id=759111&q=hi&ref=2

David Rovics - New Orleans ( the flood )
http://www.soundclick.com/util/streamm3u.m3u?id=2859303&q=hi&ref=2

ovenstående er 128kbit streamet, kan hentes som 320kbit på ,
http://www.soundclick.com/pro/view/01/default.cfm?bandID=111310&content=music

Jan Rasmussen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 31-05-06 23:26

"Jan Rasmussen" <7@7.7> skrev i en meddelelse news:447e100b$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> David Rovics - Reichstag Fire ( 9-11 konspirations sang )
> http://www.soundclick.com/util/streamm3u.m3u?id=753788&q=hi&ref=2

Holda op den version er ringe, det kan jeg ikke leve med ,,her er den "rigtige"
http://www.911blogger.com/files/audio/DavidRovics-ReichstagFire.mp3

Nu vi er ved 9-11 musikvideo,,
http://prisonplanet.com/video/911insidejobvideo.wmv
http://www.question911.com/linkout.php?filename=SecretEvilOf911.wmv

Jan Rasmussen

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 02-06-06 07:53

T.Liljeberg <tl_dp@adelphia.net> on fredag 2. juni 2006 at 8:06 +0100
wrote:
>Meget dårlige eksempler, hvis du forsøger at påvise positive sider ved
>USA, som du godt kan lide. Forfærdeligt sprøjt...

På flere engelske pubber i Danmark gøres der tydeligt klart at man træder
ind i en Budweiser-fri zone

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Tim

Dato : 02-06-06 12:19

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message
> T.Liljeberg <tl_dp@adelphia.net> on fredag 2. juni 2006 at 8:06 +0100
>

> På flere engelske pubber i Danmark gøres der tydeligt klart at man træder
> ind i en Budweiser-fri zone

"Wazzuup?"

"Havin' a Bud... watching the game"

Tim