Hvordan planøkonomien ødelægger Cuba
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-05-06 16:08

http://www.mises.org/story/956

Anbefalet læsning om hvordan planøkonomien kontinuerligt reducerer
CVubanernes levestandard (undertagen Castro's og hans oligarkers',
naturligvis).

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 31-05-06 21:47

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> http://www.mises.org/story/956
>
> Anbefalet læsning om hvordan planøkonomien kontinuerligt reducerer
> CVubanernes levestandard (undertagen Castro's og hans oligarkers',
> naturligvis).

Er dette en troværdig kilde?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-06 16:13

Peter Ole Kvint wrote:

> Er dette en troværdig kilde?

Den slags petitesser bekmrer ikke Perlsø ... så længe de er enige med ham i
hans liberalistiske drømmeverden..

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym
mindre vægt.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-06-06 21:40

Frank Leegaard <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> [...]
>
> --
>
> /Frank Leegaard
>
> Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym

Åh, kom jeg til at trampe på en lille socialdemokrats ømme tæer?

Seriøst, hvis du har noget at udsætte på mises.org, så kom med det,
eller klap i. At gå efter kilden og ikke indholdet er tegn på et lukket
sind, og nøjagtig som med faldskærme, så virker de ikek når de er
lukkede i...

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-06-06 21:40

Peter Ole Kvint <haabet2003@yahoo.dk> wrote:

> Er dette en troværdig kilde?

Ja, medmindre du hedder Wilstup til efternavn :)

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 01-06-06 16:29

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> on torsdag 1. juni 2006 at
17:13 +0100 wrote:
>Den slags petitesser bekmrer ikke Perlsø ... så længe de er enige med
>ham i
>hans liberalistiske drømmeverden..

Bortset fra lidt mudderkast - hvilket jo desværre er mere reglen end
undtagelsen, er der vist ikke megen tvivl om at det Cubanske samfund er i
forfald. Ikke nogen videnskabelig undersøgelse, men alligevel: Læs Jan
Stages reportage fra et genvisit på tropeøen - den findes i bogen
Krigsreporter. Denne reportage giver i hvert fald et ret deprimerende
billede af landet. I den forbindelse er det vigtigt at huske at Stage
faktiks på mange måder havde været ideologisk på linie med blandt andet
Cuba/Castro

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311