Muhamedanerne genbruger ligkisterne
Fra : Jesper

Dato : 30-05-06 21:18

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4211087

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 30-05-06 21:27

On Tue, 30 May 2006 22:18:01 +0200, Jesper wrote:

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4211087

Og?
Det modsatte ville da være det totale vanvid.

Fra : Carl

Dato : 30-05-06 21:34

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4211087

Hvad kan jeg sige. Det er racisme!. Meld dem til politiet!

Carl

Fra : Carl

Dato : 30-05-06 21:34

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Rune

Dato : 30-05-06 23:36

duh? og hvad så?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-05-06 01:20

On Wed, 31 May 2006 00:36:07 +0200, Rune skrev:

> duh? og hvad så?

Så har vi fået en profession - brugtkisteforhandlere. Dødsmart
iøvrigt. Det må kunne åbne op for endnu mere liberalisme
indenfor ligindustrien til gavn for forbrugere, der ikke ser
nogen pointe i, at der spildes penge på ens kadaver. En
meddelelse til myndighederne om, at man efter døden ønsker
bortgang med det almindelige storskrald og omdannelse til
fjernvarme på Vestforbrændingen burde herefter også kunne
imødekommes.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-05-06 01:53

Jesper wrote:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4211087

Mjae ... Den størstw skurk her vel bedmændene.

Hvad med en god stærk kiste af alu eller rustfrit stål - eller måske plast.
Den ville kunne genbruges og rengøres forsvarligt.

Nåh nej - så fik de jo ikke en ny solgt hver gang.

Nogens had overfor muslimer kommer altså til at overskygge deres sunde
fornuft (oftest mangel på samme) gang på gang.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym
mindre vægt.

Fra : Kim2000

Dato : 31-05-06 22:56

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4211087

En kiste koster ca. 10.000 kroner, dens formål er oftest at bringe en afdød
ind i et krematorium. Jeg er sikker på ens pårørende godt kan finde noget
andet at bruge pengene på. Iøvrigt kaldes det en lånekiste og snart sagt
alle bedemænd tilbeder dette, det står bare ikke nævnt nogen steder (en
dårlig forretning selvfølgelig).

mvh
Kim