tæve : ægløsning /blødning standset efter ~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-05-06 15:58

min lille hårdløse jævel har ikke blødt i 2 år dvs hun holdt op da hun
var 3 år - kan det passe ???

er der noget man kan gøre ved det .... er lige kommet hjem fra Italien
hvor der er hele 3 han hunde og de havde ingen interessse i hende
overhovdet ...

tænker på om der er for meget testeron i hjemmet :)
for patrakitten plejede også at lægge æg hvert forår - det er hun også
hold op med ?
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : qfha

Dato : 01-06-06 16:49

Bo M Mogensen skrev:

> min lille hårdløse jævel har ikke blødt i 2 år dvs hun holdt op da hun
> var 3 år - kan det passe ???

Nej det kan ikke passe. Tæver stopper ikke deres blødninger som
mennesker. Det er ikke ualmindeligt, at en tæve er løbsk uden at man
lægger mærk til det. Nogle tæver bløder ganske lidt, og kan være
super gode til holde sig rene. Så det er nok bare dig som ikke har
check på det

> er der noget man kan gøre ved det .... er lige kommet hjem fra Italien
> hvor der er hele 3 han hunde og de havde ingen interessse i hende
> overhovdet ...

Hvorfor skulle de have interesse i hende, skulle hun være løbsk?
Hanhunde som er vant til at have tævebesøg interesserer sig kun for
dem, hvis de er højløbske.

Du kan få taget en progesterontest hos dyrlæge, som kan vise hvornår
hun er løbsk.

mvh
qfha