Mix med Braveheart -hjælp
Fra : KO

Dato : 16-06-01 14:22

Hvem har dog lavet det nye hit med bl.a. mix fra filmen Braveheart? De spiller det jævnligt på bl.a.
The Voice. De siger bare aldrig hvem der har lavet numret :(

Takker
Kim

Fra : Jöinz

Dato : 17-06-01 19:48

Spiller de noget der lyder som braveheart på the voice? Det gad jeg da godt
at høre hvad var. Du mener ikke Gladiator? For så kunne det være den nyeste
single fra Blue Nature som bruger temaet fra filmen.

Den eneste kunstner jeg ved der har lavet noget cover af den er: DJ Sakin &
Friends - Braveheart

--

:: Jens Mariager | jens@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : KO

Dato : 18-06-01 10:43

Tusind tak for forslaget.
DJ Sakin CD'en har jeg allerede, så den kendte jeg godt

Vil prøver dit forslag. Mener bare helt bestemt det er fra Braveheart!

Hygge
Kim

Jöinz <mariager@superbruger.dk> skrev i en news:qR6X6.667$SQ3.9099@news.get2net.dk...

Fra : Jöinz

Dato : 18-06-01 19:15

Jeps prøv engang:

Blue Nature - Now We Are Free

Blue Nature har i øvrigt lavet en del numre baseret på musik temaer fra
film. Titanic snuppede de også lige temaet fra.