Hjælp til ændring af TDC FLY knaps startsi~
Fra : DrNo

Dato : 30-05-06 13:30

Hej,

Efter at have skiftet mobilselskab fra TDC, vil jeg gerne have ændret
linket (startsiden) som ligger bag FLY-knappen i hovedmenuen
på min SE K750i. Kan dette lade sig gøre og hvis ja hvordan ??
Har prøvet næsten alt uden held - det kan da ikke være rigtig
at eneste løsning er en tur forbi en unlocker så man kan få lagt
standard-menuen på igen. Er startsiden hardcoded til FLY-knappen,
eller kan den nemt tilpasses ?

På forhånd tak.

DrNo

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 30-05-06 13:50

Du er inde på noget af det rigtige, den skal forbi en unlocker og debrandes
til en standard menu.

/A

Fra : DrNo

Dato : 30-05-06 13:57

Øv - det vil altså sige at startsiden 'wapsp.tdcmobil.dk' er hardcoded til
FLY-knappen ?

DrNo

Fra : Peter

Dato : 30-05-06 15:30

Hej.

> Øv - det vil altså sige at startsiden 'wapsp.tdcmobil.dk' er hardcoded
> til FLY-knappen ?

Ja.....

Du kan i øvrigt også "gøre det selv".....
www.seunlock.dk

Alt du behøver er at købe en "credit" på den side, downloade et program fra
siden, og forbinde din telefon til din PC.....
- der er ret udførlige anvisninger der inde.....

(Så kan du i øvrigt ved samme lejlighed også lige lave den om til en W800i,
hvis det kunne være sjovt, eller tage lyden væk fra kameraret, men det
sidste kan jeg ikke anbefale...)

Mvh.
Peter

Fra : CopyCat

Dato : 30-05-06 15:32

> hvis det kunne være sjovt, eller tage lyden væk fra kameraret, men det
> sidste kan jeg ikke anbefale...)

Hvorfor ikke ?

~~Frank.,

Fra : Peter

Dato : 30-05-06 16:11

Hej.

> Hvorfor ikke ?

1. Det er kun selve klikket der fjernes, focus lyden (bip) er der stadig....
(Så det er aligevel kun en halv løsning...)
2. Hvis du selv slår den telefon over på "lydløs" inden du tænder kameraret,
så kan du tage alle de billeder du vil, og 100% lydløst....
- og så har du da stadig muligheden for at have lyd på når du vil det....

Men pas lige på med flasher-programmet, uanset at jeg syntes at det er et
rigtigt godt program, så er "default" indstillingen at kamera-lyden skal
fjernes under opdateringen....

Mvh.
Peter

Fra : CopyCat

Dato : 30-05-06 19:02

> Men pas lige på med flasher-programmet, uanset at jeg syntes at det er et
> rigtigt godt program, så er "default" indstillingen at kamera-lyden skal
> fjernes under opdateringen....

Mkay .. jeg var bare nysgerrig ..

~~Frank,.