Indvandrervold nu umuligt at "korrigere" v~
Fra : Martin K

Dato : 30-05-06 09:55

Indvandrere fra u-lande begår langt mere kriminalitet end danskere, specielt
vold. Det er der ikke noget nyt i. Det nye er, at tendensen nu er så
kraftig, at selv ikke de politisk korrekte velmenere i Danmarks Statistik
kan korrigere sig ud af det.

Sålendes har mænd med ikke-vestlig baggrund et korrigeret (dvs. at der er
lavet alle mulige krumspring for at få det til at se lavere ud end det reelt
er) kriminalitetsindex på 136, mod 100 for danske mænd.

http://dst.dk/nytudg/7826

--
Martin K

Fra : Leo

Dato : 30-05-06 10:30

Og et voldsindeks på over 160.

Hvad der måske er mere interessant er den lille bibemærkning om at antallet
af udlændinge nu udgør mere end 8% af befolkningen - fraregnet alle under 15
og over 80. Men med en højere fødselsrate blandt indvandrere er det samlede
tal formentlig højere.

Det må vist siges at være tilstrækkeligt -

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-05-06 10:47

On Tue, 30 May 2006 11:29:40 +0200, Leo skrev:

> [...]
> tal formentlig højere.
>
> Det må vist siges at være tilstrækkeligt -

Ikke for de ægte radigale og socialdhimmikrater. De kan slet
ikke få armene ned over al den succes, de har med at ødelægge
Danmark.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Per Hagemann

Dato : 30-05-06 17:24

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> reelt
> er) kriminalitetsindex på 136, mod 100 for danske mænd.

Udlændingekriminalitet er efterhånden det eneste statistikområde, hvor man
ikke kan søge på de reelle tal i www.statistikbanken.dk .

Tallene korrigeret for social status er stort set værdiløse, men en dygtig
talknuser kunne måske finde de reelle tal ved at regne baglæns.

Fra : Martin K

Dato : 30-05-06 20:17

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Tallene korrigeret for social status er stort set værdiløse

Ja, jeg så lige historien i TV-Avisen, hvor tallene blev præsenteret uden at
der blev gjort opmærksom på, at de var korrigerede. Så de fleste, der har
set indslaget tror nok, at den reelle overkriminalitet kun er på 36%.

--
Martin K

Fra : Per Rønne

Dato : 31-05-06 04:58

Martin K <sp@m.dk> wrote:

> [...]
> der blev gjort opmærksom på, at de var korrigerede. Så de fleste, der har
> set indslaget tror nok, at den reelle overkriminalitet kun er på 36%.

Det gjorde de ikke opmærksom på. Og alligevel var overkriminalitetetn på
68% når vi snakker om voldskriminalitet, og unge indvandrerdrenge i
alderen 18-29 år.

Og så har vi endda ikke trukket de ikke-islamiske grupper ud, eller de
iranere der tilsyneladende heller ikke er de store problemer med. Men
altså set kinesere, koreanere, pakistanere, tyrkere og arabere under et.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-05-06 07:07

> Det gjorde de ikke opmærksom på. Og alligevel var overkriminalitetetn på
> 68% når vi snakker om voldskriminalitet, og unge indvandrerdrenge i
> alderen 18-29 år.

Det VAR grov misinformation. Hvad kommer disse korrigeringer folk, som skal
på gaden eller ud i nattelivet, ved.

Man kunne på DS se, at det drejede sig om en overkriminalitet på en faktor
fire generelt, inden for voldskriminalitet, - og det må jo så være de 38%
der i virkeligheden er 400%.
KUNNE de dog ikke have korrigeret det ned til minus 38%, så ville alle være
glade, og velmenerne kunne beholde deres små uskyldige hoveder i sandet

Og så er der mørketallet, som man vel slet ikke tør tænke på. Jeg så lige en
rapport om den stigende voldskriminalitet i England, - i The Guardian - og
man kan se at risikoen for at blive fanget, hele tiden er blevet mindre de
sidste 20 år, den er nu kun på 10 pct. Man mener det delvist skyldes, at
ofre og vidner oftere og oftere bliver truet til at holde kæft. Hvad i
alverden skal det ende med? Mafialignende forhold eller hvad?

> Og så har vi endda ikke trukket de ikke-islamiske grupper ud, eller de
> iranere der tilsyneladende heller ikke er de store problemer med. Men
> altså set kinesere, koreanere, pakistanere, tyrkere og arabere under et.

Der findes, eller fandtes, svjh opgørelser af kriminalitet i forhold til
oprindelsesland, - og somaliere og palæstinensere scorer altid højest.
Palæstinensere er åbenbart problematiske indvandrere alle vegne, mens
somaliere virker forskelligt i de forskellige indvandringslande. At
palæstinenserne skiller sig ud, må vel skyldes deres generelle opdragelse
med had og krigsretorik?

Fra : Per Rønne

Dato : 30-05-06 18:17

Martin K <n@da.spam> wrote:

> [...]
> lavet alle mulige krumspring for at få det til at se lavere ud end det reelt
> er) kriminalitetsindex på 136, mod 100 for danske mænd.

Vi ved jo så at vi stadig ikke har de korrekte tal. Vi har tallene for
drenge og mænd med ikke-vestlig baggrund, men vi ved også at den
voldsomme overkriminalitet især forekommer hos indvandrerdrenge med
/islamisk/ baggrund - her dog undtaget iranere. Og somalierne er vist
heller ikke kommet helt med endnu, da problemet først opstår i 2.
generation, og det har de ikke været længe nok i landet til at få nok
/unge/ 2. generationsindvandrere.

Og løsningen må naturligvis være at få nedbrudt disse ghettoer, og få
dem integreret i det danske samfund med henblik på total assimilation.
Glem alt om repatriering i et omfang, der ville kunne have demografisk
betydning.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin K

Dato : 30-05-06 20:14

> Og løsningen må naturligvis være at få nedbrudt disse ghettoer, og få
> dem integreret i det danske samfund med henblik på total assimilation.

Jeg ved ikke om der er nogen løsning overhovedet, eller om vi bare må finde
os i, at det hele tiden bliver værre. Der er ikke nogen løsninger, der har
virket hidtil.

> Glem alt om repatriering i et omfang, der ville kunne have demografisk
> betydning.

Hvis man giver op på forhånd bliver det i hvert fald ikke til noget.

Men hvis det stod til mig skulle det prøves. Ikke tvangshjemsendelse, men
frivillige ordninger, hvor vi prøver forskellige modeller med at give
indvandrerne en repatrieringspakke, der f.eks. kunne bestå at en bolig, et
pengebeløb, sygeforsikring, etc.

Også selvom det ikke bliver den store succes antalsmæssigt kunne det have en
effekt, hvis vi kommer af med dem, der er mindst glade for at være her, for
det er nok også dem, der er mest uintegrable. Til dem, der ikke tager imod
tilbuddet vil vi også have et godt argument, hvis de klynker over det danske
samfund. "Hvis du er så ked af at være her, hvorfor tager du så ikke imod en
repatrieringspakke" kunne man så sige til dem.

--
Martin K

Fra : Per Rønne

Dato : 31-05-06 04:58

Martin K <sp@m.dk> wrote:

> Jeg ved ikke om der er nogen løsning overhovedet, eller om vi bare må finde
> os i, at det hele tiden bliver værre. Der er ikke nogen løsninger, der har
> virket hidtil.

Læg så lige mærke til at man i de kommuner, der tidligst gjorde noget
ved problemerne [Vestegnen], der er problemerne i dag mindst. I de
allerstørste kommuner, som København, Århus og Odense, hvor afstanden
mellem vælger og politiker er størst, der valgte man som på
Christiansborg at sætte kikkerten for det blinde øje, og ignorerede
problemerne. Det er her problemerne i dag er størst.

> [...]
> samfund. "Hvis du er så ked af at være her, hvorfor tager du så ikke imod en
> repatrieringspakke" kunne man så sige til dem.

Det ville som nævnt ikke have nogen demografisk effekt. Og det er det
afgørende.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-05-06 07:13

> Det ville som nævnt ikke have nogen demografisk effekt. Og det er det
> afgørende.

Rigtigt, det ville kun gøre DK endnu mere ugleset i dannede kredse, og ikke
have nogen som helst effekt af positiv art.
I Australien er man jo barske, der har en minister lige bedt muslimer, som
hellere vil leve med sharia, om at finde sig et andet land. Men som en
velmener som CRL siger, så har det intet med islam at gøre, at netop
muslimer skiller sig ud blandt de hundrede grupper af indvandrere i
indvandringslandet Australien. Hvad det så har med at gøre, vil han - og
andre velmenere - aldrig forklare.