Brækket ben
Fra : Hanne

Dato : 30-05-06 07:52

Hej Gruppe
Min søsters hund brækkede 1 april benet, hunden fik gips på, og det har nu
vist sig at benet er blevet skævt fordi de ikke har sat det ordenligt
sammen, kan det så virkelig passe hun skal betale 8000kr for sådan noget
sjusk?

Hilsen Hanne

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-05-06 11:02

"Hanne" <hanne@NOSPAMqlm.dk> writes:

> [...]
> vist sig at benet er blevet skævt fordi de ikke har sat det ordenligt
> sammen, kan det så virkelig passe hun skal betale 8000kr for sådan noget

Og du er helt sikker på at de har sat det forkert sammen? Der kan jo
altså ske uheld. Har de gjort præcist hvad dyrlægen sagde?

En enkelt forkert bevægelse, så kan det hele smutte op igen. Der kan
være gået betændelse i, fordi hunden ikke har fået sin penicillin til
tiden, det kan også få det til at gro skævt sammen.

Og når alt kommer til alt, så er et skævt ben vel til at leve med,
hvis hunden ellers kan gå uden smerter.

/Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Hanne

Dato : 30-05-06 11:17

Ja det er jeg sikker på de har, har de også erkendt at have gjort, hun har
været deroppe 2 gange fordi gibsen faldt af, de satte en slags plade i benet
som har rettet det lidt, men som dyrlægen selv siger så bliver det ikke helt
rettet op igen.

Hanne

Fra : Kito

Dato : 31-05-06 17:40

"Hanne" <hanne@NOSPAMqlm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vist sig at benet er blevet skævt fordi de ikke har sat det ordenligt
> sammen, kan det så virkelig passe hun skal betale 8000kr for sådan noget

Kære Hanne ikke for at være ubehagelig, men fortalte i ikke hunden at den
skule ligge stille i et par uger og at den ikke måtte støtte på benet. >
Det er da indlysende at hunder fatter at den skal ligge stille efter den har
fået gips på.
Spøg til side, har hunden ondt efter operationen og hvis ikke så lær at lev
med det.

vh
Poul

Fra : Hanne

Dato : 01-06-06 23:03

Hej Poul.
Nej det glemte hun vist at sige til den
hunden er ikke blevet opereret, den fik kun gibs på, og det virker ikke som
om den har ondt, men jeg syns bare det er for dårligt at man stadig skal
betale fuld pris for noget de har klokket i

Mvh Hanne

Fra : Clas Lau

Dato : 02-06-06 22:19

> [...]
> om den har ondt, men jeg syns bare det er for dårligt at man stadig skal
> betale fuld pris for noget de har klokket i

Ved du at de har klokket I det?

Hvis du vidste lidt om hvor vanskeligt det kan være at sætte knogler sammen
igen (uden men) ville du forstå at lægevidenskaben selv ikke idag er
absolut. Det samme gælder når vi behandler mennesker, at når noget går i
stykker er det ikke altid at det kan blive 100 % bag efter - uanset hvor
dygtig kirugen er!

-Clas-