Ekstrem våd
Fra : h0m1

Dato : 16-06-01 12:18

Hej alle sammen...

Min kæreste og jeg har et "mindre" problem...

Når vi er igang med forspillet, bliver min kæreste ekstrem våd. Det er jeg
jo sådan set meget glad for, for jeg vil jo gerne have at hun nyder det så
meget som over hovedet muligt:), men problemet opstår under selve samlejet:
eftersom hun er så våd, nedsætter det min nydelse forholdsvis meget, det er
jo i sig selv et problem, men det bliver værre! eftersom at hun er så våd,
og jeg ikke har en kæmpe nydelse ud af det, så får jeg jo (( rimelig
logisk )) temmelig svær ved at komme. Nogle gange bliver jeg simpelthen nødt
til at onnanere midt i det hele, for at få en udløsning:(

Er her nogen som har nogle forslag til hvordan dette problem kan løses?

Det skal også lige siges, at vi ikke bruger kondomer, hvilket jeg da heller
ikke kunne forestille mig skulle være en fordel at gøre :)

Med venlig hilsen
/Jesper

Fra : miauv

Dato : 16-06-01 17:40

Hej Jesper

Min første reaktion er, at det må være et bækkenbundsproblem.....at din
kæreste bliver meget våd skulle jo helst ikke ødelægge det for dig, og jeg
tænker, at hvis hun er veltrænet i bækkenbunden, så ville det heller ikke.
Nu er jeg jo kvinde og har derfor ikke en jordisk..*G*...chance for at
vurdere hvor stor forskel det er for en mand, om kvinden har check på sin
bækkenbund eller ej....men man hører da et eller andet i "krogene"*G*
Det var så det rent tekniske bud......men der er da et lille trick som er
sjovt både for manden og kvinden, hvis man er frisk på at bruge lidt
hjælpemidler*S*
Jeg tænker her på en såkaldt bondage-trusse...der er mange varianter, men
min...og min kærestes *fnis*.... personlige favorit er her i dette link.
http://www.geocities.com/soulcon/genitial.htm

Jeg kan kun sige...prøv det*GF*

Held og lykke
miauv
www.tigerogtoesen.dk

Fra : Rasmus

Dato : 16-06-01 23:53

> Min kæreste og jeg har et "mindre" problem...

Hvis det er så voldsomt, ville jeg gå til lægen, da det kan være svamp!

Hilsen Rasmus

Fra : Thomas W

Dato : 17-06-01 14:41

"h0m1" <homi@homi.dk> wrote in message news:<9gff6k$b11$1@news.inet.tele.dk>...

> [...]
> logisk )) temmelig svær ved at komme. Nogle gange bliver jeg simpelthen nødt
> til at onnanere midt i det hele, for at få en udløsning:(

Jeg tror egentlig ikke, at det er vådheden som sådan, der er
problemet, men snarere, at hun er meget slap.

Jeg havde i hvert fald engang en kæreste, hvor jeg havde det lidt på
samme måde. Der var simpelthen for lidt friktion til at jeg kunne
føle nok - det føltes nærmest som at dyrke sex med et karbad. :-/

Og hun var i ret dårlig form, så jeg gætter på, der kunne være en
sammenhæng dér.

> Er her nogen som har nogle forslag til hvordan dette problem kan løses?
>
> Det skal også lige siges, at vi ikke bruger kondomer, hvilket jeg da heller
> ikke kunne forestille mig skulle være en fordel at gøre :)

Nej, med den kæreste kunne jeg slet ikke holde ud at bruge kondomer,
da den sidste følelse så forsvandt.

Til gengæld var hun god til og glad for at slikke pik.

Men måske burde du opfordre din kæreste til at lave bækkenbundsøvelser?

Thomas W

Fra : Tomas O.

Dato : 17-06-01 15:56

"Thomas W" <w@thomas.sh> skrev i en meddelelse news:5a87bcf6.0106170541.348ef936@posting.google.com...

Bækkenbundsøvelser kan man jo gøre når man står i kø i supermarkdet,
uden at nogen opdager det.

Men skal bare knibe sammen som om man skal holde sig inden man skal
tisse. Det kan jo gøres i al hemmelighed hver gang man står i kø, ser
flimmer eller andet hvor man ikke liige har noget at lave.

Faktisk kan det samme anbefales til mænd, med for tidlige udløsning.
Da man nemmere kan holde igen, hvis dne er lige ved at være oppe over
og man lige holder en pause. For de mænd med slap bækkenbund har ikke
samme kontrol over den muskulatur som kan 'proppe' det op igen.

Hilsen
Tomas O.

Fra : John Sahl

Dato : 17-06-01 17:55

"h0m1" <homi@homi.dk> wrote in message news:9gff6k$b11$1@news.inet.tele.dk...
> Er her nogen som har nogle forslag til hvordan dette problem kan løses?

Jeg vil i modsætning til de fleste som har svaret i denne tråd allerede, komme
med en lidt anden forklaring.

Sådan som jeg har oplevet det med de fleste kvinder, så er det en kombination
af liderlighed og vådhed. Dette resulterer i at muskler og kød i området bliver
mere "mørt", blødt eller hvad vi skal kalde det.

Det kan vel også ses på den måde en kvinde kan rumme mere og mere, jo mere
liderlig hun bliver.. Underlivet kan simpelthen rumme mere fordi det giver bedre
efter..

En mulig løsning er som Sabina også skriver at prøve med en cock-ring, eller
som hun og jeg har stor succes med, et ganske simpelt snørebånd Det øger
følsomheden for manden og kvinden vil helt sikkert blive fyldt noget bedre ud.

Hmm, mums.. Alene tanken *SF*

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : John Sahl

Dato : 17-06-01 17:57

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> wrote in message news:5i5X6.2351$hi6.343295@news000.worldonline.dk...
> [...]
> følsomheden for manden og kvinden vil helt sikkert blive fyldt noget bedre ud.

Jeg glemte helt at en ting vi altid har indenfor rækkevidde når vi leger, elsker eller
hvad vi finder på, er et ganske simpelt håndklæde, det er ret effektivt mod
overskydende væsker

Fra : Henning

Dato : 17-06-01 19:16

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> "h0m1" <homi@homi.dk> wrote in message
..

> [...]
> liderlig hun bliver.. Underlivet kan simpelthen rumme mere fordi det giver

Jeps, i starten er en finger nok, mod slutningen, kan selv en
hel håndflade være for lidt *GGG*

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 17-06-01 19:22

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:vs6X6.631$SQ3.8481@news.get2net.dk...
> .

> bedre
>
> Jeps, i starten er en finger nok, mod slutningen, kan selv en
> hel håndflade være for lidt *GGG*

Det er vel derfor man har fået to hænder og derfor de kan knyttes?
*G*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Amie

Dato : 20-06-01 08:22

Hejsa

> [...]
nødt
> til at onnanere midt i det hele, for at få en udløsning:(

Det her indlæg fik mig til at tænke en del, da jeg selv bliver utrolig våd.
Det er dog først noget der er kommet efter jeg fik min nuværende kæreste,
men han kan også gøre mig total vild *SF* Jeg spurgte ham den anden dag og
han er - heldigvis for mig *S* - helt anderledes. Han tænder totalt på at
jeg bliver så våd.

Det skal dog lige siges at jeg har trænet bækkenøvelser i mange år og det
kan da godt være at det er derfor du ikke har det så fedt med at hun er så
våd.

*knuser*
Amie

Fra : NH

Dato : 21-06-01 10:17

"Amie" <amie@dildoparty.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> han er - heldigvis for mig *S* - helt anderledes. Han tænder totalt på at

Min kone bliver også meget våd og hun smager skønt. Hvad er problemet ??

Fra : Henning

Dato : 21-06-01 19:03

Hej NH

"NH" <nh@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> våd,

> våd.
>
> Min kone bliver også meget våd og hun smager skønt. Hvad er problemet ??

Hvem svaret du? Ami og kæreste hat jo ikke problemet!
Men den måde du klipper og citere på, gør, at det ser ud
som det er Ami du svarer!?

Vil du ikke nok være lidt mere omhyggelig med
din klippe og svar teknik.

Klip det væk du ikke svare på, og svar under det du citere.

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 21-06-01 03:26

> [...]
nødt
> til at onnanere midt i det hele, for at få en udløsning:(

Tjaa først skal du prise dig lykkelig for ta du KAN komme og jeg kan strengt
taget ikke se at for mit eget vedkomne at onani fra tid til anden kan være
en fortrinelig del af et samleje -seksuelt samværd.

> Er her nogen som har nogle forslag til hvordan dette problem kan løses?

anal sex !

> Det skal også lige siges, at vi ikke bruger kondomer, hvilket jeg da
heller
> ikke kunne forestille mig skulle være en fordel at gøre :)

nej det vil da også være træls igen:)
MvH
Bo