Ja, og hvad er det de ikke forstår???
Fra : Tim

Dato : 24-05-06 21:57

Tre forskere fra Syddansk Universitet klandrer regeringen for ikke at ville
gå i dialog med muslimerne i forb. med Muhammed tegningerne.

De mener, at det har forværret hele sagen.

Forskeriet blev financieret af regeringen.

Jamen.... HVAD, er det de hersens forskere ikke forstår?

Regeringen... satte HÅRDT mod HÅRDT! Det ENESTE rigtige at gøre!

Vi skulle (hvor mange gange skal det mon siges?) IKKE give efter for hele
den latterlige muslimske verden, der hylede og skreg og udøvede vold i af
barnagtig karakter. Vi skulle NETOP ikke gå i dialog, om de snollede 12
tegninger (who gives a shit?).

Muslimerne kan hyle og tude af deres lungers kraft... we don't give a flying
FUCK!

Hvis det er folk der har fået SU til deres uddannelse, så træk SU'en fra
deres løn, og giv os den tilbage i skat.

Tim

Fra : Kim2000

Dato : 24-05-06 22:18

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tre forskere fra Syddansk Universitet klandrer regeringen for ikke at
> ville gå i dialog med muslimerne i forb. med Muhammed tegningerne.

Regeringen gik fint i dialog. Den erklærede at regeringen hverken kunne
eller ville røre ved pressefriheden. De muslimske tosser var bare ikke
tilfredse med svaret og så er vi tilbage ved who gives a shit. De muslimske
tosser kunne have bragt sagen for pressenævnet, hvilket de ikke gjorde, de
kunne have indgivet anmeldelse til politiet for racisme, hvilket de heller
ikke gjorde. (Rigsadvokaten fortalte til pressen at han aldrig modtog en
anmeldelse, selvom han kunne læse i pressen at de havde sendt den).

Vi venter forresten fortsat på at Laban pisser ud af landet og han kan tage
alibabakibasa tossen med sig

mvh
Kim

Fra : Henri Gath

Dato : 24-05-06 22:47

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sendt den).
>
> Vi venter forresten fortsat på at Laban pisser ud af landet og han kan

Ja....ud med lortet!

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-05-06 06:50

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse news:4474d458$0$856$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Ja....ud med lortet!

Må jeg ikke komme med et foreslag,

Du anskaffer dig et digitalt camera så du kan fotografere de elementer
i samfundet du gerne vil af med, du poster dem og grunden der til,
så vi andre kan se billederne.

ud med hvem ?

Jan Rasmussen

Fra : Henri Gath

Dato : 24-05-06 23:05

> [...]
> sendt den).
>
> Vi venter forresten fortsat på at Laban pisser ud af landet og han kan

Og gerne resten af muhammedanerne med...

Fra : @

Dato : 25-05-06 03:44

On Thu, 25 May 2006 00:04:53 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

>Og gerne resten af muhammedanerne med...

og har de ikke til biletten så tror jeg vi er nogle der snart kan
skaffe midler

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Tim

Dato : 25-05-06 00:47

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> Regeringen gik fint i dialog. Den erklærede at regeringen hverken kunne
> eller ville røre ved pressefriheden.

End of story... for os tænkende mennesker.

> De muslimske tosser var bare ikke tilfredse med svaret og så er vi tilbage
> ved who gives a shit.

Ja.

> De muslimske tosser kunne have bragt sagen for pressenævnet, hvilket de
> ikke gjorde

De vidste de ville tabe stort.

> [...]

(Rigsadvokaten fortalte til pressen at han aldrig modtog en
> anmeldelse, selvom han kunne læse i pressen at de havde sendt den).

Ja, sure sure. Vi stoler også allesammen helt vildt på deres ord.

> Vi venter forresten fortsat på at Laban pisser ud af landet og han kan
> tage alibabakibasa tossen med sig

Et ganske godt eksempel på, at sladderbladet Ekstra Bladet en gang imellem
har fat i den rigtige ende.

Laban... forsvind ud af landet din nar... du er blevet budt velkommen af
palæstinenserne... så skrid med dit slæng.

Tim

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 25-05-06 02:54

On Thu, 25 May 2006 01:46:55 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>End of story... for os tænkende mennesker.

Er der kommet en ny Tim i gruppen?

Regards Croc®

Fra : HrSvendsen

Dato : 25-05-06 05:00

sbm@pc.dk skrev:

> Er der kommet en ny Tim i gruppen?

Forhåbentligt så af lige så høj kvalitet som den nuværende.

Fra : Tim

Dato : 25-05-06 08:00

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Forhåbentligt så af lige så høj kvalitet som den nuværende.

Åh jeg bér ;.)

Tim

Fra : Trans

Dato : 24-05-06 22:44

Tim wrote:

> Jamen.... HVAD, er det de hersens forskere ikke forstår?

De er for dumme til at se, at pre4ssefriheden ikke er noget, vi kan
dialogere om

> Muslimerne kan hyle og tude af deres lungers kraft... we don't give a flying
> FUCK!

Enig.

Bent

Fra : @

Dato : 25-05-06 03:30

On Wed, 24 May 2006 22:56:59 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Tre forskere fra Syddansk Universitet klandrer regeringen for ikke at ville
>gå i dialog med muslimerne i forb. med Muhammed tegningerne.

der var dialog, bare denne gang med modsat fortegn

normal dialog for muhammedanere er at de stiller kravene og dem holder
de fast i med henvisning til at der ikke kan forhandles om noget som
helst, da de ikke kan tilsidesætte deres terroristhåndbog-koranen

denne gang gik dialogen modsat - AFR meddelte at han hverken ville
eller kunne gøre noget som helst angående dette at en avis havde valt
at trykke nogle tegninger af en for længst død pædofil galning fra
mekka

AFR kunne ikke gøre noget og med henvisning til Danmarks Riges
Grundlov måtte han så ende dialogen da videre dialog ville være rent
tidsspilde

at nogle muhammedanske diplomater så var helt ude i hampen og
forlangte en undskyldning fra AFR for noget han ingen del havde i
giver da yderligere grund til ikke at spilde mere tid på sådan en
samling muhammedanske båtnakker

>Regeringen... satte HÅRDT mod HÅRDT! Det ENESTE rigtige at gøre!

at gå i dialog med muhammedanere er den lige vej til selvmod

muhammedansk dialog er reelt en monlog hvor muhammedanerne stiller
krav om hvordan verden skal indrettes ellers begynder de at skabe sig
tossede

>Vi skulle (hvor mange gange skal det mon siges?) IKKE give efter for hele
>den latterlige muslimske verden,

jeg havde også hellere set at Danmark på grund af opførslen i nogle
muhammedanske lande havde afbrudt de diplomatiske forbindelser til
alle lande i "De Slemme Drenges Klub"(OIC+Den Arabiske Liga)

--
Carry the battle to them. Don't let them bring it to you.
Put them on the defensive. And don't ever apologize for anything.

Fra : Kim2000

Dato : 25-05-06 06:52

> [...]
> muhammedanske lande havde afbrudt de diplomatiske forbindelser til
> alle lande i "De Slemme Drenges Klub"(OIC+Den Arabiske Liga)

Da vi diskuterede muhammedkrisen i skolen udbrød en af mine 7.klasseselever
på nordjysk "Nææh, Adolf - han kunne dialog med dem han ikke gad" Stort
latterbrøl fra klassen, jeg trak på smilebåndet og da latteren havde lagt
kunne jeg jo ikke gøre andet end at sige med et smil "det er måske liiiige
en smule i overkanten". Jow kom det fra eleven. Det var kulsort humor en sen
fredageftermiddag og vores diskustion og undervisning om muslimernes
historiske plads i europa kunne fortsætte.

mvh
Kim

Fra : Egon Stich

Dato : 25-05-06 10:10

> [...]
>
> De mener, at det har forværret hele sagen.
>
> Forskeriet blev financieret af regeringen.

> Jamen.... HVAD, er det de hersens forskere ikke forstår?

De forstår ikke en hujende fis af noget som helst.
Der er tale om tre overbeskyttede skoledrenge, der aldrig har prøvet livets
realiteter.
De tror, for alvor, de kan "dialogere" sig ud af hvad som helst.
Fordi de aldrig har været udsat for den virkelighed, der kan opleves udenfor
deres beskyttede milieu.

De har aldrig prøvet "dialogen", der skal til, for at slippe uden om
fulderikken, der har fået den ide, at "de er frække", eller har "kikket på
damen".

Det eneste de kan, er at snable sig til indkomster, betalt af skatteyderne,
for noget der ikke hverken kan bruges, eller har relevans.

Der er, kort sagt, tale om akademikerfis i højeste klasse.

MVH
Egon

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 25-05-06 14:45

"Tim" wrote

Meget interessant diskussion - og niveauet svarer som sædvanlig til klassens
time i på 0-klasse.

Nå nej; det gør det faktisk ikke en gang.

- Jensby

Fra : Konrad

Dato : 26-05-06 11:06

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> Tre forskere fra Syddansk Universitet klandrer regeringen for ikke at
ville
> gå i dialog med muslimerne i forb. med Muhammed tegningerne.
>
> De mener, at det har forværret hele sagen.

Det er da rart at regeringens egen uafhængige undersøgelse er nået frem til
det samme som helt almindelige mennesker også har set, fordi det er så
uendeligt selvindlysende.

> Vi skulle (hvor mange gange skal det mon siges?) IKKE give efter for hele
> den latterlige muslimske verden, der hylede og skreg og udøvede vold i af
> barnagtig karakter.

Og det gjorde de jo, fordi den danske stat ikke ejede diplomatisk conduite.
Den er langt ude, men set før, den med at "forklare" regeringens afvisning
med tilbagevirkende kraft.

Der kom voldelige protester *fordi* regeringen var arrogant - regeringen var
ikke arrogant, fordi der var voldelige protester!

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-05-06 20:22

Konrad fortalte:

> Der kom voldelige protester *fordi* regeringen var arrogant -
> regeringen var ikke arrogant, fordi der var voldelige protester!

Meddeler du os dette totalt formørkede nonsens for at provokere?

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Tim

Dato : 26-05-06 22:21

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> Konrad fortalte:

> Meddeler du os dette totalt formørkede nonsens for at provokere?

Rolig nu... respektér dog, at Konrad faktisk forsøger at være...?.... øhh,
prøvede at finde noget normalt at sige om dig Konrad, men INTET passede til
dit indlæg!

Tim

Fra : Konrad

Dato : 29-05-06 09:11

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> Konrad fortalte:

> Meddeler du os dette totalt formørkede nonsens for at provokere?

En simpel tidslinie kan bekræfte det, som du åbenbart ikke er klar over. Gak
f.eks til dit yndlings-onlineleksikon
http://da.wikipedia.org/wiki/Muhammed-tegningerne#Kronologi

Fra : Mark Jensen

Dato : 26-05-06 11:10

wrote:

> [...]
>gå i dialog med muslimerne i forb. med Muhammed tegningerne.
>
>De mener, at det har forværret hele sagen.
>
>Forskeriet blev financieret af regeringen.

Det skal iøvrigt også tilføjes at en af forskerne, Gunna, i morgenens
P1 udsendelse tog kraftigt afstand fra avisernes konklusion. Det er
rent overkill at hævde at statsministeren havde ansvar for udfaldet
udfra rapporten.