Onde Ritt lar unge bo i Faderhusets hus
Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-06 19:43

- fire måneder endnu.
Sagen der sku været domfældt idag ER UDSKUDT TIL SEPTEMBER, og jeg kan
da ikke bevise at Ritt Bjerregård, leder af hovedstadens
godhedsindustri er bagmand for den skammelige udåd

Jeg kan heller ikke bevise at Glistrup-domme har været politiske
og at samme gælder mine nederlag i nogle af mine forsøg på at blive
renset for nazi-anklager ved byretten.

Når jeg _måske_ om en uge dømmes som blufærdighedskrænker er det i
såfald politisk - Danmark er en bananrepublik nu og da.

Lånenægtelse er mere kompliceret - da 3 grundige undersøgelser - 0
tilstandsrapport-arkitektudsagn - siger kun kosmetiske fejl, og de
værste bl.a. skorsten er nu repareret, så kan der meget vel indgå
politik i det også.

Faderhuset har betalt ejendomsskatter og renter og afdrag i fem år
nu - de unge siger at de fik huset som gave, men ikke fik skøde.
Kan andet korruption forklare at netop denne sag er trukket så længe
ud?
Og har opsættende virkning. Men ku lovligt have ladet politiet sætte
de unge ud, da skøde tinglystes til den kristne sekt og hvis så de
kunne vinde ved ankesagerne så kunne de flytte ind igen.

Nørrebro&NV's Lokalavisen har overskrift idag "Warming svarer Warming"
idet de bringer mit i denne ng tidligere postede indlæg om at Mikkel
Warming er argumentløs, når han vil forhindre ytringsfrihed pr
EB-massageannoncer på bibliotekslæsesale i kommunen, og han vil
straffe kommunale ansatte der køber erotik hos glædespige, gigolo
eller trækkerdreng.
Min nevø hylder som borgmester overmenneske-politik om at os
luderkunder er untermensch og skal censur-chikaneres. Han er det
ondste af alt (næst efter voldelig), _Formynderisk_ Har ikke respekt
for at friheden er det bedste guld. Håber han kommer ved
familiekomsammen i min have 17 juni, hvor mange kommer, med indledende
historikerrundvisnin til bl.a. det warmingske familiegravsted på
Assistents Kirkegård
Prostitution er lovlig - men Københavns Kommune er hævet over loven,
hvilket ses tydeligt af ungdomshus-sagsudskydelse.

Fra : Gustav Bernzer Kern

Dato : 24-05-06 23:05

> [...]
> Prostitution er lovlig - men Københavns Kommune er hævet over loven,
> hvilket ses tydeligt af ungdomshus-sagsudskydelse.

og spørgsmålet var ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 23:23

In news:752a6$4474d99b$3e3d8cd6$823@news.arrownet.dk,
Gustav Bernzer Kern <1234567789@ishoejby.dk> wrote:

> og spørgsmålet var ?

Hvorfor kan du ikke finde ud af at klippe det overflødige i et indlæg fra,
inden du besvarer det?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-06 05:26

> [...]

Livet er mangfoldigt og kompliceret. og mine indlæg søger at afspejle
nogle spontane, men gennemtænkte kommentarer til det, ved
snakkesaligt-associerende ordonani. "Causeri" kaldte
avis&statsradiofoni den genre i min barndom.

Der var ikke et enkelt, kort og klart spørgsmål, sorry.

> Hvorfor kan du ikke finde ud af at klippe det overflødige i et
> indlæg fra, inden du besvarer det?

Tja, hvis man vil kæle for sit svar i en tråd, så bortklipper man
omhyggeligt alt det mindst vigtige - folk kan jo gå tilbage til
trådstart, hvis de vil forstå bredere. Undertiden har man travlt og
gider ikke sådan brugervenlighed. No big deal.

Gustav Bernzer Kerns fortrinlige humor virker nok bedst ved, at han
vrængende smed hele min orddrigdom tilbage i hovedet på mig igen. Den
gav mig lidt at tænke over, og jeg siger tak.

Hvis han skal have formuleret et spørgsmål, så bliver det "Kan man
undskylde , at godhedsindustrien nu på femte år blåstempler de
autonomes brugstyveri af et hus, som ejeren , en lovlig sekt,
Faderhuset, betalte/betaler afdrag, renter, udbetaling,
ejendomsskatter på? Jeg mener nej, Cirkus Ritt er værre-end-nazi.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-05-06 23:48

Bo Warming wrote:
> [...]
> Faderhuset, betalte/betaler afdrag, renter, udbetaling,
> ejendomsskatter på? Jeg mener nej, Cirkus Ritt er værre-end-nazi.

Svaret er lejelov ...
--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym
mindre vægt.

Fra : GB

Dato : 29-05-06 01:22

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in news:447a2886$0
$38735$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

Fra : løvbjerg

Dato : 29-05-06 16:12

Svaret er så simpelt som at landsretten efter retsplejeloven har 3
måneder til at afsige dom. Såfremt der er særlige grunde der taler
for det, kan der dog afsættes længere tid. I dette tilfælde var
begrundelsen at landsretten holder 5 ugers ferie fra et sted i juli
måned, og ikke er sikre på at de kan blive færdige før.