hvor er de henne
Fra : @

Dato : 23-05-06 20:28

Hvor er de henne alle dem med de rigtige medmenneskelige meninger og
holdninger, dem der var på plads da Sydafrikas arpartheid-styre skulle
kanøfles

/
Irans kvinder må ikke se fodbold
/

hvor bliver boykotten demonstrtionerne og protesterne af?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Alucard

Dato : 23-05-06 22:33

On Tue, 23 May 2006 21:27:51 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

> [...]
>
>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=455108
>Irans kvinder må ikke se fodbold
>
>hvor bliver boykotten demonstrtionerne og protesterne af?

Det er vel helt i orden hvis man spørger "rød stue".... Kvinder
forstår jo ikke fodbold alligevel...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-05-06 23:01

> Hvor er de henne alle dem med de rigtige medmenneskelige meninger og
> holdninger, dem der var på plads da Sydafrikas arpartheid-styre skulle
> [...]
Fodbold er opium for pøblen - ingen burde se fodbold

/FL

Fra : Sten Schou

Dato : 24-05-06 09:48

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Fodbold er opium for pøblen - ingen burde se fodbold

Forkert, der er religion der er opium for pøblen.

Hilsen Sten

Fra : Per Hagemann

Dato : 24-05-06 13:09

> Hvor er de henne alle dem med de rigtige medmenneskelige meninger og
> holdninger, dem der var på plads da Sydafrikas arpartheid-styre skulle
> kanøfles

Antiapartheids-folkene vandt en pyrhussejr ved at få de hvide fra magten på
bekostning af befolkningens trivsel. ANC-magthaverne er medansvarlige for
udbredelsen af AIDS, den tårnhøje kriminalitet og den muhamedanske
fundamentalisme, som har frit spil i den store gruppe farvede muhamedanere.

Danskere er for uvidende til at kunne belære noget som helst land i verden
om hvad der gavner på længere sigt.

Fra : @

Dato : 24-05-06 18:14

On Wed, 24 May 2006 14:08:41 +0200, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>
>Danskere er for uvidende til at kunne belære noget som helst land i verden

ved det

og hver gang jeg tænker på alle de folk som sagde at man havde sejret
over arpartheid

rinder Thomas Nielsens ord mig i hu

"Vi har sejret ad helvede til"

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-05-06 13:27

@ <1@invalid.net> wrote:

> [...]
> Irans kvinder må ikke se fodbold
> /
>
> hvor bliver boykotten demonstrtionerne og protesterne af?

HEY! Det' ISLAM! INGEN BOYKOTT!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : Allan Riise

Dato : 24-05-06 13:37

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> HEY! Det' ISLAM! INGEN BOYKOTT!

Det kunne være at sporene skræmmer, for der er ingen tvivl om at det kostede
den Syd-afikanske befolkning endog meget dyrt da Vi boykottede apartheid
styret.

Og så angående "Hvor er de henne alle dem med de rigtige medmenneskelige
meninger og holdninger, dem der var på plads da Sydafrikas arpartheid-styre
skulle kanøfles"!

Boykotten startede rigtigt i 1978!
D.v.s. at de der dengang kunne have haft den mindste indvirkning på at der
skulle laves en sådan, minimum skulle være 45 år i dag, og først have kunnet
gøre noget i 1982 hvor der som bekendt kom en Schlüter regering som helt
klart undergravede boykotten.
Desuden skal der vel også det med i debatten at det var en af FN instigeret
boykot startende med våbenboykot.

--
Allan Riise

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-05-06 13:46

Allan Riise skrev:

> Det kunne være at sporene skræmmer, for der er ingen tvivl om at det kostede
> den Syd-afikanske befolkning endog meget dyrt da Vi boykottede apartheid
> styret.

Hvorfor sådan en tam spekulation? Du kan da bare nævne Irak eller
Syrien.

Selvfølgelig boykotter vi. Også selvom det koster en halv million
irakiske børn livet, at vi boykotter. Sådan er vi. Nogen
røvhuller.

> Og så angående "Hvor er de henne alle dem med de rigtige medmenneskelige
> meninger og holdninger, dem der var på plads da Sydafrikas arpartheid-styre
> skulle kanøfles"!

Den skal du ikke prøve at bortforklare. Det har i årevis skreget
til himlen, at venstrefløjen i Vesten ikke har været aktiv, når
det kom til kvinders rettigheder indenfor muhamedanismen og i
muhamedanske samfund.

Kun omkring den faraoniske omskæring af små somaliske piger, har
der været små pip; men der er det tydeligvis højrefløjen, der har
været den mest aktive rettighedsforkæmper og venstrefløjen har
ikke arrangeret en eneste demonstration af betydning for at
protestere mod omskæringen af millioner af kvinder.

Dobbeltmoralen står bøjet i neon for enhver, der gider tænke fem
sekunder over det.

Fra : @

Dato : 24-05-06 18:20

On Wed, 24 May 2006 14:37:08 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Det kunne være at sporene skræmmer, for der er ingen tvivl om at det kostede
>den Syd-afikanske befolkning endog meget dyrt da Vi boykottede apartheid
>styret.

ja det land i Afrika hvor folk havde det bedst var SA under arpartheid

men det var der en masse racister der ike kunne tåle, så det blev
smadret

> [...]
>klart undergravede boykotten.
>Desuden skal der vel også det med i debatten at det var en af FN instigeret

hvor er FN så henne nu

kvinder bliver systematisk undertrykt i muhammedansk styrede lande

er det ikke længere god tone i FN at "råbe op" overfor undertrykkere?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jesper

Dato : 24-05-06 18:58

> [...]

> klart undergravede boykotten.
> Desuden skal der vel også det med i debatten at det var en af FN instigeret

FNs sikkerhedsråd kræve kun blokade af våben og olie til Sydafrika.

Og så hører det med til historien, at folk ikke flygtede fra Sydafrika
men til Sydafrika. Mange fra de sk. Frontliniestater opholdt sig og
arbejdede illegalt i Sydafrika og blev de pågrebet fik de 6 md fængsel.

Og i samme periode foranstaltede Robert Mugabe en massakre på
N'Debelerne i Bulowayo. Det sagde verdenssamfundet sjovt nok intet til.

Og hvis Schlüter saboterede boycotten af Sydafrika, så gjorde han en
velgerning!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : @

Dato : 24-05-06 18:16

On Wed, 24 May 2006 14:27:05 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>HEY! Det' ISLAM! INGEN BOYKOTT!

for syv s*t*n da osse det havde jeg helt glemt,

så er alt jo i den skønneste uorden med kvindeundertrykkelse og så
videre

og det er der jo ikke en eneste dansk rødstrømpe der har ondt af
så længe det er muhammedanere der gør det

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-05-06 08:54

@ <1@invalid.net> wrote:

> for syv s*t*n da osse det havde jeg helt glemt,
>
> så er alt jo i den skønneste uorden med kvindeundertrykkelse og så
> videre

Jada - selv feministerne støtter de kære kulturberigere!