Hvad laver eliten når de er alene?
Fra : Martin K

Dato : 23-05-06 09:23

Hvad laver den globale elite, når de er alene? Hver sommer mødes omkring
2000 af verdens spydspidser inden for politik, finans og underholdning i en
hemmelig klub, hvor de bl.a. leger, at de ofrer mennesker til en stor ugle.
"Cremation of care" hedder det noget særprægede ritual, som vel kan tolkes
hen i retning af, at de dyrker samvittighedsløshed som noget godt.

http://video.google.com/videoplay?docid=-1358319439993514946

--
Martin K

Fra : Leo

Dato : 23-05-06 12:26

En hemmelig klub med 2000 deltagere som en "tilfældig"dansker kender til?
Uuuuuh, I am scared!!
Du er måske en af verdens spydspidser?

Fra : Martin K

Dato : 23-05-06 13:36

"Leo" <fupkonto@hotmail.com> wrote in message

> En hemmelig klub med 2000 deltagere som en "tilfældig"dansker kender til?
> Uuuuuh, I am scared!!
> Du er måske en af verdens spydspidser?

Jeg kender kun til det, fordi der er nogen, der har sneget sig ind med
skjult kamera.

--
Martin K

Fra : santana.sorensen@get~

Dato : 23-05-06 13:21

Martin K skrev:

> [...]
> "Cremation of care" hedder det noget særprægede ritual, som vel kan tolkes
> hen i retning af, at de dyrker samvittighedsløshed som noget godt.

Hahaha, den var morsom! Hvordan tror du lige 2000 af verdens
spydspidser kan holde det hemmeligt? Nånej, det kan de heller ikke,
det er jo afsløret på video.google.com!

Jeg så det første halve minut, så slap min tålmodighed op. Det
lignede mest et hobby-filmprojekt hvor der lige skulle afprøves nogle
effekter - det tror jeg så det er.

mvh

Martin S

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-05-06 13:43

santana.sorensen@get2net.dk skrev:

> [...]
>
> Jeg så det første halve minut, så slap min tålmodighed op. Det
> lignede mest et hobby-filmprojekt hvor der lige skulle afprøves nogle

Læs mere her:
http://www.fair.org/index.php?page=1489c

Fra : Martin K

Dato : 23-05-06 13:49

<santana.sorensen@get2net.dk> wrote in message

> Hahaha, den var morsom! Hvordan tror du lige 2000 af verdens
> spydspidser kan holde det hemmeligt? Nånej, det kan de heller ikke,
> det er jo afsløret på video.google.com!

Klubben har eksisteret siden 1872, så det er alligevel et stykke tid, de har
formået at holde det hemmeligt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove

Helt hemmeligt har det selvfølgelig ikke været, men det er bare aldrig
noget, den brede offentlighed har kendt til. Jeg har f.eks. ikke hørt om det
før for nylig.

> Jeg så det første halve minut, så slap min tålmodighed op. Det
> lignede mest et hobby-filmprojekt hvor der lige skulle afprøves nogle
> effekter - det tror jeg så det er.

Ja, det er et lavbudgetfilm, men er der nogen grund til ikke at tro på
indholdet af den grund?

--
Martin K

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 20:55

In news:447304a2$0$15786$14726298@news.sunsite.dk,
Martin K <n@da.spam> wrote:

> Helt hemmeligt har det selvfølgelig ikke været, men det er bare aldrig
> noget, den brede offentlighed har kendt til. Jeg har f.eks. ikke hørt
> om det før for nylig.

Hvad du ikke har hørt om for nyligt, kan der givet skrives *meget* tykke
bøger om.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 20:59

In news:N4edncJV2P2JJ-nZRVny2w@giganews.com,
Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Hvad du ikke har hørt om for nyligt, kan der givet skrives *meget*
> tykke bøger om.

Der skulle have stået "Hvad du ikke har hørt om før for nyligt, kan der

Fra : Martin K

Dato : 24-05-06 21:50

> Hvad du ikke har hørt om for nyligt, kan der givet skrives *meget* tykke
> bøger om.

Det var FØR for nyligt.

--
Martin K

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 21:52

In news:4474c6f6$0$15795$14726298@news.sunsite.dk,
Martin K <sp@m.dk> wrote:

> Det var FØR for nyligt.

Flot, Martin. En sølvstjerne til dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin K

Dato : 24-05-06 22:08

> Flot, Martin. En sølvstjerne til dig.

Ok, det kom til at se lidt dumt ud, men dit andet indlæg havde ikke vist
sig, selvom jeg lige havde opdateret.

--
Martin K

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 22:19

In news:4474cb55$0$15791$14726298@news.sunsite.dk,
Martin K <sp@m.dk> wrote:

> Ok, det kom til at se lidt dumt ud

Selverkendelse. Endnu flottere. En guldstjerne til dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin K

Dato : 24-05-06 23:57

> Selverkendelse. Endnu flottere. En guldstjerne til dig.

En stjerne siger du? Er den femtakket? Og med en cirkel udenom?? Oh my God,
du er en af dem!!!

--
Martin K

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-05-06 00:18

In news:4474e4bc$0$15789$14726298@news.sunsite.dk,
Martin K <sp@m.dk> wrote:

> En stjerne siger du? Er den femtakket? Og med en cirkel udenom?? Oh
> my God, du er en af dem!!!

En af hvem? Jeg er givet naiv og uvidende, så jeg aner ikke, hvad du taler
om.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : santana.sorensen@get~

Dato : 23-05-06 14:56

Martin K skrev:

> [...]
> noget, den brede offentlighed har kendt til. Jeg har f.eks. ikke hørt om det

Nu googlede jeg, og ud over dine links (og en masse med udråbstegn,
borger sjældent for kvalitet) fandt jeg:
http://sociology.ucsc.edu/whorulesamerica/power/bohemian_grove.html

Men det er selvfølgelig også et elitested, sådan et universitet, og
derfor upålideligt.

> Ja, det er et lavbudgetfilm, men er der nogen grund til ikke at tro på
> indholdet af den grund?

Jain (for at udtrykke det på tysk). Med den slags er der IMHO en
større chance for at det bare er en skør kugle der har en kæphest.

/Martin

Fra : Martin K

Dato : 23-05-06 15:43

> Nu googlede jeg, og ud over dine links (og en masse med udråbstegn,
> borger sjældent for kvalitet) fandt jeg:
> http://sociology.ucsc.edu/whorulesamerica/power/bohemian_grove.html

Jamen de gør da et fint job ud at få det hele til at virke harmløst og
uskyldigt, og jeg har da heller ikke påstået, at det skal tages specielt
alvorligt. De fleste deltagere opfatter det da sikkert bare som sjov og
spas, og en mulighed for at hænge ud sammen med andre fra eliten, uden at
skulle forstyrres af almindelige mennesker - vil jeg gætte på, jeg ved ikke
specielt meget mere om det, end det der fremgår af den film jeg linkede til,
og så hvad man ellers kan google sig til.

Men jeg synes alligevel, temaet ved ceremonien rejser nogen spørgsmål. De
lader som om, de ofrer et menneske til en stor ugle, der med sine horn i
panden bærer visse ligheder med en bibelsk figur, der ikke ligefrem er kendt
for, at repræsentere det gode. Djævlen er også et gennemgående tema, både på
det program, deltagerne får, og på forskellige skilte på området, bl.a. ud
for "The Hillbillies", som er den angiveligt så kristne Bush-families
tilholdssted.

At den person, der bliver ofret hedder "Care" synes jeg så heller ikke gør
det hele meget bedre. Det drejer sig altså om at være ligeglad med andre.
Ikke ligefrem en egenskab, jeg synes er specielt heldig for de
beslutningstagere, der bestemmer over os.

Og hvorfor er det lige, at eliten er så fascineret af død og okkultisme? Der
er også en anden endnu hemmeligere okkult klub, Skull & Bones, som begge
præsidentkandidater ved sidste valg var medlem af.

--
Martin K

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-06 20:56

In news:44731f47$0$15788$14726298@news.sunsite.dk,
Martin K <n@da.spam> wrote:

> Der er også en anden endnu hemmeligere okkult klub, Skull
> & Bones, som begge præsidentkandidater ved sidste valg var medlem af.

Den lader vi vist lige stå et øjeblik...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-05-06 16:17

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse news:4472c622$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> "Cremation of care" hedder det noget særprægede ritual, som vel kan tolkes
> hen i retning af, at de dyrker samvittighedsløshed som noget godt.

Emnet bliver også belyst i nedestående docu film,,,
http://video.google.com/videoplay?docid=-7461137199975071051&q=order+of+death

Jan Rasmussen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 23-05-06 19:51

"Martin K" skrev i en meddelelse

> [...]
> 2000 af verdens spydspidser inden for politik, finans og >underholdning i

en flok rige tosser og levebrøds politikere der ikke har
andet at lave en at tosse rundt i en skov , om de kysser
en død ged i røven eller brænder en "effigy"
er i virkeligheden uden mening og fornuft,
de kære drenge har jo bare "a god time"
det findes jo også i danmark ,som mere eller mindre hemmlige selskaber (
frimurer ect. )
ja selv Rebild festen kan vel tælles med
(med eller uden Solvognen )
flere af verdens lederer er vel bare inviteret til at holde taler og har
vist som sådan intet med div ritualer at gøre
i Bohemian Grove , men sjovt at se hvad de rige og mægtige for tiden til at
gå med , og de hader vi nuller
stikker næsen i deres spejder sager
vi nuller har bare at holde os væk , og godt det samme , næh en høker bajer
til os mens vi ordner verdens
situationen her på usenet, så lad dem bare kysse en ged,ugle eller andet
røven

--
Med særlig Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin K

Dato : 23-05-06 21:18

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:44735986$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> bajer
> til os mens vi ordner verdens
> situationen her på usenet, så lad dem bare kysse en ged,ugle eller andet

Så der er slet ingen grund til bekymring, når vores ledere deltager i
hemmelige ritualer med sataniske undertoner? Det er ikke spejderdrenge det
her. Det er voksne mennesker, som ovenikøbet er ekstremt magtfulde. Det er
dem, der ordner verdenssituationen, ikke os.

--
Martin K

Fra : Thomas Krogh

Dato : 23-05-06 21:30

"Martin K" <sp@m.dk> wrote in message

(...)

> [...]
> her. Det er voksne mennesker, som ovenikøbet er ekstremt magtfulde. Det er
> dem, der ordner verdenssituationen, ikke os.

Det er nu ikke specielt hemmeligt eller særligt godt hemmeligholdt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_grove

mvh

Thomas Krogh

Fra : Martin K

Dato : 23-05-06 21:49

"Thomas Krogh" <thomas_alfa@hotFJERNmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er nu ikke specielt hemmeligt eller særligt godt hemmeligholdt.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_grove

Ja, nu er det ikke, efter der var nogen, der sneg sig ind med skjult kamera.
Men det var altså først i år 2000, og klubbens historie går over 100 år
længere tilbage.

Men så stryg "hemmeligt" fra mit forrige indlæg.

--
Martin K

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 23-05-06 22:43

"Martin K" skrev i en meddelelse

> Så der er slet ingen grund til bekymring, når vores >ledere deltager i
> hemmelige ritualer med sataniske undertoner?

der er altid grund til bekymring når magtmændene tosser rundt
De sataniske undertoner er der bare ikke ,det er kritiker
af loger der se dem , så skulle de fleste loge brødre her hjemme jo også
tilbede satan , de loger der er i danmark
er fyldt med magtfulde mænd som du kalder det,
et ritual som blev kendt får nogle år siden er at man ligger i en kiste med
de andre brødre stående uden om og messer et eller andet,alt sammen meget
hemmligt
lige som det er kendt fra en satanisk kult ,hvor de fleste jo bare er ude
efter noget kinky sex

>Det er >ikke spejderdrenge det
> her. Det er voksne mennesker, som ovenikøbet er >ekstremt magtfulde. Det
er
> dem, der ordner verdenssituationen, ikke os.

de ekstremt magtfulde er folkevalgte ,, folket er os
du stemmer selvfølig rigtig hver gang du stemmer ikke
synd at ikke alle så stemmer lige som dig ....
det er nu en gang vilkårne , jeg har kun foragt til overs
for folkevalgte magtmænd der tosser rundt i en skov
istedet for at løse de mange problemer i verden

Jo spejder drenge de er......

"did they expect us to treat them with any respect
they can polish their medals and sharpen their
smiles, and amuse themselves playing games for a while
boom boom, bang bang, lie down you're dead"
Roger Waters

Fra : Martin K

Dato : 24-05-06 09:55

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote in message

> De sataniske undertoner er der bare ikke

Det afhænger vel af øjnene der ser. For en kristen som mig virker
menneskeofringer til en stor figur med horn i panden rimeligt satanisk.

Ikke at det nødvendigvis betyder, at verden styres af en satanisk kult. Jeg
synes bare, det rejser nogen spørgsmål, specielt i disse tider, hvor
magthaverne bliver mere og mere magtfulde på grund af al den nye
terrorlovgivning, som reducerer borgernes frihedsrettigheder og øger statens
overvågning.

--
Martin K

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-05-06 11:26

Martin K skrev:

> Det afhænger vel af øjnene der ser. For en kristen som mig virker
> menneskeofringer til en stor figur med horn i panden rimeligt satanisk.

Det er fordi, du er så underlig. For alle andre virker det som
helt normal sjov og ballade. Li'som når f.eks. KKK brænder et
kors af. Det' bare for sjov, og det siger intet om mennesker,
hvad de vælger at have det sjovt med. Ikke det fjerneste.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 24-05-06 15:40

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse news:44741edc$0$15786$14726298@news.sunsite.dk...

> Det afhænger vel af øjnene der ser. For en kristen som mig virker
> menneskeofringer til en stor figur med horn i panden rimeligt satanisk.

Jeg ser det ikke som satanisk men som "Pegan", vi er tilbage i Balylon og Egypten.

> [...]
> magthaverne bliver mere og mere magtfulde på grund af al den nye
> terrorlovgivning, som reducerer borgernes frihedsrettigheder og øger statens

"buckle your seatbelt dorothy, cuz kansas is going bye-bye"

Danish freemason - TV2
http://video.google.com/videoplay?docid=-9069465408319650198&q=freemason

America put together on masonic principles,,,
http://video.google.com/videoplay?docid=-3278410140422292102&q=freemason

Is Blair a Freemason?
http://video.google.com/videoplay?docid=-4662591797700016217&q=illuminati

Jan Rasmussen