Israel-Palæstina
Fra : Lyrik

Dato : 21-05-06 23:21

Vesten har fået en tvangsneurose om at der skal oprettes en palæstinensisk
stat.

Tvangsneurotikere kan ikke fravige deres synspunkter, de kan vaske hænder i
skoldende, kogende vand uden at ænse brandsårene. Således også her.

Islam er en kultur i opløsning. De kan ikke engang oprette bæredygtige,
tidssvarende stater selv om de får dem foræret på et sølvfad. Iraq er et
godt eksempel.

I Danmark ønsker man at skære ned på bistandshjælp, men samtidig støtter
hele vesten et palæstina på 100% bistandshjælp.

Man tog bistandshjælpen fra dem fordi den bliver brugt til terrorisme og
straks falder "den håbefulde fremtidige stat" aldeles sammen som et korthus.

Fernisen over det plumrådne palæstinensiske er taget væk. huset kan ikke
stå. Islam er i opløsning. Opløsningen foregår igennem borgerkrige og
agressioner udadtil. Lige efter bogen.

Det er jo den historiske løsning de prøver at forhindre! Når kulturer falder
sammen skal de overtages af bæredygtige kulturer der påtvinger dem sin orden
og fremgangsrige kultur.
Det sker ved nemme erobringer af de allerede sammenfaldne kulturer.

Men det tvangsneurotiske vesten har sat sig for at give døde kulturer
kunstigt åndedræt i form af uendelig bistandshjælp.

De forstår ikke at der ikke er noget bæredygtigt i en sammenfalden kultur at
give bistandshjælp til!

Nu planlægger de at give bistandshjælpen ad omveje. Så hospitalerne kan få
gang i dialysemaskinerne som Herbert Pundik udtalte det på P1 her i aften.

Herbert! Hele Palæstina har brug for dialyse. Til at rense dårligdommene ud
og alverdens dialysemaskiner må give op.

Lad dem falde sammen i opløsning og indre borgerkrig, hvis i ikke vil
opfylde jeres historiske forpligtelse til erobring og påtrykning af
bæredygtig livsform.

Så ender de med at flygte og destabilisere resten af mellemøsten hvilket vil
få opløsningens dominoeffekt til at tage fart så processen kan ende i islams
totale kollaps.
Israel kan i ro og mag overtage de forladte landområder,- og endelig-få
fred.

Det er bare synd at der ikke er stemning for en erobring. Man tror så lidt
på sig selv i vesten at man svigter sine historiske forpligtelser.

Hvor meget anderledes ville verden ikke se ud hvis amerikanerne i stedet for
at give Iraq "dialyse" havde erobret den og indsat en amerikansk regering?
Islam vil destruere alt og alle. Hvad med at destruere ødelæggeren?.

Hilsen
jens

Fra : Jesper

Dato : 21-05-06 23:46

Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> wrote:

> [...]
> at give Iraq "dialyse" havde erobret den og indsat en amerikansk regering?
> Islam vil destruere alt og alle. Hvad med at destruere ødelæggeren?.

Jens,

Vi vil gerne af med de herboende muhamedanere. Det er bare lidt svært,
når nogen stjæler deres land. I dette tilfælde Israel.
Jøderne i Israel må have en skrækkelig kort hukommelse: Husker de slet
ikke, at nazisterne stuvede dem sammen i små ghettoer? Husker de slet
ikke, at nazisterne derefter blokerede ghettoerne, så intet kunne komme
ud eller ind. Med det forudsige resultat at jøderne i ghettoerne ikke
kunne få mad, tøj, brændsel eller lægebehandling. Det er den behandling
palæstinenserne udsættes for idag.

Hvad ville du sige til, hvis nogen kom og stjal Danmark, drev 3,5 mio
danskere på flugt og trængte resten af dem sammen på Den Nørrejyske Ø og
Bornholm og dernæst udsatte områderne for blokade, så vi kom til at
mangle det mest nødvendige?

Og så er Herbert Pundik slet ikke så dum at høre på, han er jo jøde. Når
selv han siger der er noget galt i den måde israelerne behandler
palæstinenerne på, ja så må der jo være noget om det.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-05-06 00:07

Jesper fortalte:

> Når selv han siger der er noget galt i den måde israelerne behandler
> palæstinenerne på, ja så må der jo være noget om det.

Glemmer du helt at han er tidligere kulturradigal chefredaktør på
Politiken? Hvis nej, så prøv at gætte på hvad det frem for alt gælder om
at pudse.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Tony

Dato : 22-05-06 00:46

> Jesper fortalte:

> Glemmer du helt at han er tidligere kulturradigal chefredaktør på
> Politiken? Hvis nej, så prøv at gætte på hvad det frem for alt gælder om
> at pudse.

Ettallet ?

Fra : Tony

Dato : 22-05-06 00:42

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev

> Og så er Herbert Pundik slet ikke så dum at høre på, han er jo jøde. Når
> selv han siger der er noget galt i den måde israelerne behandler
> palæstinenerne på, ja så må der jo være noget om det.

Selvfølgelig er der noget om det.
Det har hele verdenen da været vidne til i årtier.
Man har blot gået uden om den varme grød.

Som Pundik også sagde:''man må endelig ikke tro at man kan føre det hele
tilbage til 47, da det ville true Israels eksistens''
Hvad han helt mente med det, er jeg ikke lige klar over.

Tony

Fra : HrSvendsen

Dato : 22-05-06 01:09

Lyrik skrev:

> Vesten har fået en tvangsneurose om at der skal oprettes en palæstinensisk
> stat.

Hvad er det tvangsneurotiske ved det? Var det så også en
tvangsneurose, at staten Israel skulle oprettes?

Fra : Lyrik

Dato : 22-05-06 07:55

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er det tvangsneurotiske ved det? Var det så også en
> tvangsneurose, at staten Israel skulle oprettes?
+++++++++++++++++++
Den jødiske kultur er ikke brudt sammen. Ej heller den kristne.
Men stilstand er tilbagegang.

Hilsen
Jens

Fra : HrSvendsen

Dato : 22-05-06 08:48

Lyrik skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> +++++++++++++++++++
> Den jødiske kultur er ikke brudt sammen. Ej heller den kristne.
> Men stilstand er tilbagegang.

Søens andemad søbede sankekort til maskinværksted rødbedebøf.

Fra : GB

Dato : 22-05-06 12:50

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote in news:1dxkm2jel326s
$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de:

> Søens andemad søbede sankekort til maskinværksted rødbedebøf.

Det må jeg sige - det er længe siden, at du har skrevet så koncist og
sammenhængende, Henrik.

Fra : HrSvendsen

Dato : 22-05-06 13:09

GB skrev:

> HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote in news:1dxkm2jel326s
> $.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de:

> Det må jeg sige - det er længe siden, at du har skrevet så koncist og
> sammenhængende, Henrik.

Lyrik får det bedste frem i mig.

Fra : Lyrik

Dato : 22-05-06 13:25

> Lyrik får det bedste frem i mig.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Du har ret. Det var det bedste du indeholdt.

Hilsen
Jens

Fra : HrSvendsen

Dato : 22-05-06 14:12

http://www.swapmeetdave.com/Humor/Workshop/MowerFire.mp2
http://www.swapmeetdave.com/Humor/Workshop/Trencher.htm

Fra : Poul Nielsen

Dato : 22-05-06 13:41

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> at give Iraq "dialyse" havde erobret den og indsat en amerikansk regering?
> Islam vil destruere alt og alle. Hvad med at destruere ødelæggeren?.

??????????????????????????????????????????????????????????
Du glemmer lige at hver 3 Palæstinænser er kristen!.

Fra : GB

Dato : 22-05-06 13:50

"Poul Nielsen" <pol@lan.com> wrote in

> Du glemmer lige at hver 3 Palæstinænser er kristen!.

Der var engang.

Fra : HrSvendsen

Dato : 22-05-06 21:53

GB skrev:

> "Poul Nielsen" <pol@lan.com> wrote in

> Der var engang.

Ja, der var engang; men så flygtede de kristne i årene efter
Isaels oprettelse. De findes dog endnu - mestendels udenfor
Israel og de besatte områder.

Fra : @

Dato : 22-05-06 15:25

On Mon, 22 May 2006 14:41:18 +0200, "Poul Nielsen" <pol@lan.com>
wrote:

>"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

>for

>??????????????????????????????????????????????????????????
>Du glemmer lige at hver 3 Palæstinænser er kristen!.

det er du helt sikker på???

http://www.leksikon.org/art.php?n=1984
Religion: Overvejende sunnimuslimsk (97%). Endvidere knap 3% kristne.

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : GB

Dato : 22-05-06 19:46

"@" <1@invalid.net> wrote in
newsi372hdt93p57luctkjr15punik97lfo3@4ax.com:

> det er du helt sikker på???
> http://www.leksikon.org/art.php?n=1984
> Religion: Overvejende sunnimuslimsk (97%). Endvidere knap 3% kristne.

Det kan jo være, at Polledrengen tror, at 3% betyder hver tredje...?

Fra : Lyrik

Dato : 22-05-06 16:26

"Poul Nielsen" <pol@lan.com> skrev i en meddelelse

> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> for

> Du glemmer lige at hver 3 Palæstinænser er kristen!.

De har ikke megen indflydelse. Selve kulturen er islamisk i bund og grund.
Hvis de 3% kristne kom under israelsk styre kunne de slappe af og glæde sig
i ro og rimelig fred.
IMHO.

Hilsen
jens