Hvis nogen forarges over Tønder-sagen....
Fra : commentator2006@hotm~

Dato : 20-05-06 12:49

Nu hvor så mange brugere heinde er så optaget med, at fremhæve deres
"oplysthed" når det kommer til små sjofle historier fra den islamiske
verden, så synes jeg lige at jeg ville dele denne med jer.

Dernæst kunne jeg godt tænke mig, at alle de som var aktive
debattører i Tønder-sagen tager afstand fra denne historie også:

35 soldiers 'raped 11-year-old girl'
>From correspondents in Jerusalem
02may06

IT'S being described as the worst sexual abuse scandal in the Israeli
army's history.

As many as 35 Israeli soldiers are suspected of statutory rape of an
11-year-old girl who lived with her family on an air force base in
southern Israel.

Defence lawyers say the girl, now in counselling, lied to the soldiers
about her age, claiming she was older, and that the sex was consensual.
Regardless, legal experts said the soldiers could still be prosecuted
for statutory rape.

The case marks a new low for the military, once Israel's most revered
institution, tarnished in recent years by incidents of financial
corruption and sexual misconduct.

Limited details released by the military indicate at least 17 Israeli
air force soldiers have been investigated, and several others are
likely to be called in.

The girl lived with her family on the base where her father, a career
military man, served.

The family has since left the base and the girl is under psychological
care, the army said.

http://www.themercury.news.com.au/common/story_page/0%2C5936%2C18997973%5e401%2C00.html

Fra : Kim2000

Dato : 20-05-06 13:25

<commentator2006@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Dernæst kunne jeg godt tænke mig, at alle de som var aktive
debattører i Tønder-sagen tager afstand fra denne historie også:

--------

Hvorfor mener du det er vigtigt at tage afstand fra historien? Hvis du
derimod mener handlingen, så er alle vel enige om det er noget svineri og de
skyldige selvfølgelig skal straffes og det lyder da til Israel er godt i
gang med den del. Selvfølgelig tager enhver med bare en smule moral og etik
dyb afstand fra børnemishandling og børnemisbrug.

Den påstand med at man troede hun var gammel nok køber jeg ikke. En 16-årig
kan gå for at være 18, men en 11 kan sgu ikke gå for at være hverken 15, 16
eller 18.

mvh
Kim

Fra : Erik

Dato : 21-05-06 14:01

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Den påstand med at man troede hun var gammel nok køber jeg ikke. En
> 16-årig kan gå for at være 18, men en 11 kan sgu ikke gå for at være
> [...]

Er du sikker ?
Prøv en gang at se her
http://www.thisistrue.com/saayairie.html

Erik

Fra : Alucard

Dato : 21-05-06 14:35

On Sun, 21 May 2006 15:00:33 +0200, "Erik" <e@nejnej.> wrote:

>Er du sikker ?
>Prøv en gang at se her
>http://www.thisistrue.com/saayairie.html

Tja, jeg ville have gættet på 16 - 18 år...

Fra : @

Dato : 21-05-06 15:13

On Sun, 21 May 2006 15:34:45 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Tja, jeg ville have gættet på 16 - 18 år...

ja den pige kunne sg* også have narret mig

men det har vel intet med Tøndersagen at gøre

de mænd som det der drejer sig om ønskede SVJV netop sex med et barn

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Tony

Dato : 21-05-06 16:15

> ja den pige kunne sg* også have narret mig

Ja, bare man er liderlig nok, er man nem at ''narre''

Tony

Fra : Konrad

Dato : 22-05-06 11:57

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> wrote in message

> Tja, jeg ville have gættet på 16 - 18 år...

Der findes en hel del af den slags på nettet. Det er svært at vide hvad man
skal tro.

Fra : Erik

Dato : 22-05-06 19:04

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Der findes en hel del af den slags på nettet. Det er svært at vide hvad
> man
> skal tro.

Ja men det har også været i Ekstra Bladet.
Så det MÅ være sandt!!!!

Erik

Fra : Konrad

Dato : 23-05-06 07:55

"Erik" <e@nejnej.> wrote in message

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja men det har også været i Ekstra Bladet.
> Så det MÅ være sandt!!!!

Uafviseligt

Fra : jensen

Dato : 23-05-06 21:34

> "Erik" <e@nejnej.> wrote in message

> Uafviseligt

Du tro måske ikke på det .

Hm der er kun et at sige til den sag , hvordan kan det være de lever endnu .

Fra : Tim

Dato : 24-05-06 12:35

"jensen" <rail@pc.dk> wrote in message
> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du tro måske ikke på det .
>
> Hm der er kun et at sige til den sag , hvordan kan det være de lever endnu
> .

Ikke nok med, at de lever endnu. Deres net-avis er faktisk den mest besøgte
hjemmeside i DK overhovedet, og med en stor margin.

De ripper faktisk op i nogle ting af og til, som ingen af de andre aviser
havde fundet, og respekt for det. Omvendt er de direkte vamle en gang
imellem, hvor de jagter personer helt ned i møget, hvorefter det viser sig
grundløst.

Deres dementier havner aldrig på forsiden.

Rent "journalistisk" bevæger de sig ofte helt ude på kanten og af og til på
den forkerte side. Lidt ligesom Se&Hor o.l. skodblade.

Tim

Fra : Kim2000

Dato : 21-05-06 15:09

"Erik" <e@nejnej.> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> Er du sikker ?
> Prøv en gang at se her
> http://www.thisistrue.com/saayairie.html

Tja, hvad skal man sige, undtagelsen bekræfter reglen....

I Danmark er det dog helt umuligt at "komme til" at købe sig til sex med en
mindreårig, her i landet skal personen nemlig være over 18, og pigen du
henviste til kan måske nok gå for at være 15-16, men ikke 18. Mon ikke
iøvrigt at en asiat nemmere kan se hendes alder?

Fra : Tim

Dato : 20-05-06 17:20

<commentator2006@hotmail.com> wrote in message
Nu hvor så mange brugere heinde er så optaget med, at fremhæve deres
"oplysthed" når det kommer til små sjofle historier fra den islamiske
verden, så synes jeg lige at jeg ville dele denne med jer.

snip

--------

Kan dit indlæg mon have noget at gøre med, at det lige er israelere der
omtales i denne sag?.... for den historie gør ærlig talt ikke Tønder-sagen
mindre forargelig... faktisk er Tønder-sagen endda nok værre, fordi
overgrebene blev begået med forældrenes samtykke... een af de mistænkte
sidder ovenikøbet og griner i skægget i Flensborg. Hans navn er kendt af de
danske og tyske myndigheder.

Desuden er det vel rimeligt at antage, at flere af personerne kom tilbage og
begik overgreb gentagne gange.

At det tilmed er foregået over en længere periode uden at være blevet
"opdaget" (for de blev jo faktisk advaret om overgrebene) gør det blot endnu
værre.

Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-06 22:45

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> af de mistænkte sidder ovenikøbet og griner i skægget i Flensborg.
> Hans navn er kendt af de danske og tyske myndigheder.

Når jeg har nydt købesex, sidder jeg da ikke og "griner i skægget".
Hvorfor skulle flensborgeren dog gør det, mere end andre luderkunder
efter trykket er lettet.
Nogle er til moderen og nogle er til datteren, og at du og jeg er
panisk hæmmede og ikke ville turde erotik med en liderlig lolita iført
mors sexede natkjole og med far som anstandsdame på afstand, så pigen
var sikret mod evt vold, hvilket massagepiger ellers klarer ved at
have en shæferhund i baglokalet,

At kunderne fornemmede at hun måske var under lavalderen, betyder da
ikke. at den ærligt betalende kunde er mere skurk end du er,hvis du
betaler biografbiletten eller indgangen til diskoteket for siden at
forføre pigen?
Hvor der handles der spildes, og efter grusom hjernevask af
Tønderpigen i ca et år, har vor onde stat fået hende til at kritisere
den far og mor der gjorde hende superglædespige og derved gav hende
selvtillid og spændende meningsfuldt arbejde, som hun var god til

I starten forsvarede hun sin far, og aviserne melder endnu ikke om en
kovending, men psykologindsats kan nok gøre en glad pige skør i
hovedet og blive skitzovælgelsindet og svigte sin kærlighed til far og
mor.

Tvangsfjernede børn har extrem høj selvmordsfrekvens - det er
psykologer og pædagoger "gode" til.

Fra : HrSvendsen

Dato : 22-05-06 22:01

> [...]

> Dernæst kunne jeg godt tænke mig, at alle de som var aktive
> debattører i Tønder-sagen tager afstand fra denne historie også:

Jeg tager på det skarpeste afstand fra sådanne handlinger, og det
er fuldkommen fantastisk ækelt, at sådan noget kan forekomme i så
lang tid og involvere så mange mennesker i IOF - før det bliver
opdaget af myndigheder, der vil gribe ind og stoppe det.