Amerikanske journalister bange for at stil~
Fra : Martin K

Dato : 19-05-06 10:18

Amerikanske journalister er bange for at stille kontroversielle spørgsmål om
9/11, så som hvorfor både Clinton og Bush forhindrede FBI i at efterforske
Bin Laden familien før 11. september 2001.

http://www.gregpalast.com/detail.cfm?artid=195&row=1

--
Martin K

Fra : Alucard

Dato : 19-05-06 10:55

On Fri, 19 May 2006 11:17:34 +0200, "Martin K" <n@da.spam> wrote:

> [...]
>9/11, så som hvorfor både Clinton og Bush forhindrede FBI i at efterforske
>Bin Laden familien før 11. september 2001.

Journalisterne er vel bare bange for at dumme sig lige så meget som
Villy "Fort Bragg" Søvndal....

Greg Palast er forøvrigt en der ser spøgelser alle vegne....

Jeg kender allerede dit svar....

"Bare fordi jeg lider af forfølgelsesvanvid betyder det ikke at der
ikke er nogen efter mig"...

Fra : HrSvendsen

Dato : 19-05-06 11:06

Alucard skrev:

> Journalisterne er vel bare bange for at dumme sig lige så meget som
> Villy "Fort Bragg" Søvndal....
>
> Greg Palast er forøvrigt en der ser spøgelser alle vegne....

Greg Palast er en fremragende journalist. Din latterlige påstand
om, at han ser spøgelser alle vegne siger intet om Greg; men
meget om din magtesløshed, når det kommer til at argumentere.

Fra : Martin K

Dato : 19-05-06 11:22

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> wrote in message

> "Bare fordi jeg lider af forfølgelsesvanvid betyder det ikke at der
> ikke er nogen efter mig"...

Det er jo rigtigt, men når journalister er bange for at stille spørgsmål er
det jo svært at vide, hvad der er paranoide forestillinger, og hvad der er
virkeligt.

Journalister, der er bange for regeringen passer ikke særligt godt med min
forestilling om et frit demokrati. Det er mere noget, jeg forbinder med en
diktaturstat.

--
Martin K

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 22-05-06 23:29

Martin K wrote:
> [...]
> 9/11, så som hvorfor både Clinton og Bush forhindrede FBI i at efterforske
> Bin Laden familien før 11. september 2001.

Svaret har nok en forbindelse med at nogen af flykaperne var Saudier,
Og at andre Saudier har olie.