Er det virkelig sandt?;-)
Fra : Lyrik

Dato : 17-05-06 22:44

At danskerne i modsætning til andre folk, ikke er bange for at blive
overvåget...-de er mere bange for ikke at blive overvåget -nok!))

Hilsen
Jens

Fra : Jesper

Dato : 17-05-06 23:20

Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> wrote:

> At danskerne i modsætning til andre folk, ikke er bange for at blive
> overvåget...-de er mere bange for ikke at blive overvåget -nok!))
>
> Hilsen
> Jens

Hvorfor skulle danskerne gå og frygte overvågning? Og en nylig
undersøgelse viser også, at danskerne er verdensmestre i tillid til
medmennesker, så det passer fint sammen!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Allan Riise

Dato : 17-05-06 23:27

Jesper wrote:

> Hvorfor skulle danskerne gå og frygte overvågning? Og en nylig
> undersøgelse viser også, at danskerne er verdensmestre i tillid til
> medmennesker, så det passer fint sammen!

Undtagen folk fra D.F. de har kun tillid til de der *ikke* er Muslimer.

Og selvfølgelig skal man ikke overvåges i hovede og røv, læs 1984 !!

--
Allan Riise

Fra : Henri Gath

Dato : 17-05-06 23:39

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Undtagen folk fra D.F. de har kun tillid til de der *ikke* er Muslimer.

Selvfølgelig har man da grundlæggende ikke tillid til muslimer..

Fra : Allan Riise

Dato : 17-05-06 23:42

Henri Gath wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig har man da grundlæggende ikke tillid til muslimer..

He he, når det kommer fra dig, så er der så megen mere grund til *ikke* at
tillægge det nogen form for alvor.

--
Allan Riise

Fra : Henri Gath

Dato : 17-05-06 23:46

> He he, når det kommer fra dig, så er der så megen mere grund til *ikke* at
> tillægge det nogen form for alvor.

Jeg mener det skam....

Fra : Allan Riise

Dato : 17-05-06 23:50

Henri Gath wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener det skam....

Det er jeg ikke i tvivl om, ligesom Steen Hjortsø mener at en total
destruktion af A-Våben blot vil nulstille tidslinien, og vi vil alle komme
tilbage igen som om intet er hændt.

Men ingen af delene har bund i realiteter.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 18-05-06 07:14

On Thu, 18 May 2006 00:41:53 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>He he, når det kommer fra dig, så er der så megen mere grund til *ikke* at
>tillægge det nogen form for alvor.

nu er det jo ved adskillige lejligheder blevet konstateret at
muhammedanernes imamer som man jo må gå ud fra sætter dagsordenen for
hvordan en muhammedaner skal opføre sig
lyver stærkere end en kamel kan lugte, og når deres løgne bliver
afsløret kommer de bare med flere løgne

så det er uhyre klogt ikke at tro på hvad muhammedanere siger

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Allan Riise

Dato : 18-05-06 07:14

@ wrote:

> [...]
> afsløret kommer de bare med flere løgne
>
> så det er uhyre klogt ikke at tro på hvad muhammedanere siger

Du mener at de knapt 30% der går regelmæssigt til fredagsbøn, kun gør hvad
Imamerne siger, og at det skal *alle* Muslimer lægge til last for?

Far out @

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 18-05-06 07:44

On Thu, 18 May 2006 08:14:06 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Du mener at de knapt 30% der går regelmæssigt til fredagsbøn, kun gør hvad
>Imamerne siger, og at det skal *alle* Muslimer lægge til last for?

30% som går i moske er rigtig mange tæller man så deres hustruer og
børn med er man tæt på 100%

>Far out @

jeg vil da meget gerne om du kan komme med bare en grund til at stole
på en muhammedaner

en muhammedaner har jo ifølge koranen pligt til at vinde verden for
muhammedanismen - med alle midler også løgn og bedrag

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Allan Riise

Dato : 18-05-06 07:45

@ wrote:

> 30% som går i moske er rigtig mange tæller man så deres hustruer og
> børn med er man tæt på 100%

Du er til grin nu, ud af alle Muslimske familier går ca. 30% regelmæssigt
til fredagsbøn.

> jeg vil da meget gerne om du kan komme med bare en grund til at stole
> på en muhammedaner

De er lige så forskellige som du og jeg.

> en muhammedaner har jo ifølge koranen pligt til at vinde verden for
> muhammedanismen - med alle midler også løgn og bedrag

Gak ud og gør alle folkeslag til mine.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 18-05-06 10:29

On Thu, 18 May 2006 08:44:35 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Du er til grin nu, ud af alle Muslimske familier går ca. 30% regelmæssigt
>til fredagsbøn.

Her må jeg sgu give dig ret Allan....

Der gjorde @ sig selv til grin...

Fra : NoTrabajo

Dato : 18-05-06 14:50

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig har man da grundlæggende ikke tillid til muslimer..

At have tillid til muhamedanere, er da noget af det dummeste man kan gøre.

Kun en tåbe frygter ikke muhamedanismen.
--
NoTrabajo

Fra : HrSvendsen

Dato : 18-05-06 00:15

Allan Riise skrev:

> Undtagen folk fra D.F. de har kun tillid til de der *ikke* er Muslimer.

Sådan som en hel masse arbejdsgivere også har det. Hvis man skal
tro på alle historierne om, at folk med navnet Ali aldrig får
svar eller kun negative af slagsen på deres jobansøgninger.

Gad vide hvad der dog har skabt denne negative holdning til
muhamedanere. Jeg mener - det kan da ikke være noget,
muhamedanerne på nogen måde selv er skyld i? Nej, det må da være
fordi, der er så mange onde danskere, ikk'?

Fra : Mendoza

Dato : 18-05-06 07:35

Allan Riise wrote:

> Undtagen folk fra D.F. de har kun tillid til de der *ikke* er
> Muslimer.

Hvilket er forståeligt.

Fra : Frank

Dato : 18-05-06 14:08

Hej

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Og selvfølgelig skal man ikke overvåges i hovede og røv, læs 1984 !!

Og vi skal også være bange for væsner fra det ydre rum - læs "Kloderens
kamp".
Vi skal være bange for kunstig befrugtning - læs "Fagre nye verden".

En næsten 60 år gammel bog er ikke grund nok til at forkaste en form for
overvågning.

Mvh
Frank

--
Husk at krigen i Irak er ført på samme folkeretslige grundlag som krigen om
Kosovo.

Fra : @

Dato : 18-05-06 14:32

On Thu, 18 May 2006 15:08:12 +0200, "Frank" <far@nospam.dk> wrote:

> [...]
>Vi skal være bange for kunstig befrugtning - læs "Fagre nye verden".
>
>En næsten 60 år gammel bog er ikke grund nok til at forkaste en form for

har du aktier i en biks der har med overvågningsudstyr at gøre?

overvågning hjælper ikke mod terrorister
og slet ikke mod selvmordsbombere

så hvis du ikke har økonomiske interesser i overvågning
hvorfor går du så ind for dette

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : GB

Dato : 18-05-06 15:22

"Frank" <far@nospam.dk> wrote in news:446c71b9$0$47035
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Og vi skal også være bange for væsner fra det ydre rum - læs "Kloderens
> kamp".

Ja, klode-rens kunne vi godt bruge lidt af.

@: The gene pool could use a little chlorine...

Fra : @

Dato : 18-05-06 07:05

On Thu, 18 May 2006 00:19:36 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Hvorfor skulle danskerne gå og frygte overvågning?

hvem tror du får regningen?

overvågning hjælper ikke mod terrorisme så det jeg frygter er at det
er penge ud min lomme til ingen verdens nytte

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-05-06 23:04

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> on onsdag 17. maj 2006 at 23:43 +0100 wrote:
>At danskerne i modsætning til andre folk, ikke er bange for at blive
>overvåget...-de er mere bange for ikke at blive overvåget -nok!))

he he - noget kunne tyde på at du har ret - i hvert fald når man læser her
i gruppen, hvor ethvert argument mod øget overvågning stort set består i
"har du da noget at skjule..."

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Martin K

Dato : 17-05-06 23:41

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> At danskerne i modsætning til andre folk, ikke er bange for at blive
> overvåget...-de er mere bange for ikke at blive overvåget -nok!))

Det er desværre et nødvendigt onde efter at Danmark er blevet tvangsomdannet
til et multietnisk voldshelvede.

Men ideelt set så jeg helst så lidt overvågning som muligt. Hvorfor? Fordi
det er ubehageligt at vide, at der er nogen der kigger en over skulderen,
også selvom man ikke har noget at skjule. Det kræver stor tillid til dem der
overvåger en, hvis man skal føle sig sikker på, at de ikke misbruger deres
magt.

Alle mennesker begår dumheder, også normale lovlydige borgere. Og hvis man
ved, at man bliver overvåget i hoved og røv, så vil man oparbejde en
følelese af, at "de" nok har noget på en, og at man nok derfor gør klogest i
ikke at kritisere systemet for meget. Det kan blive en glidebane mod
tyrrani.

--
Martin K

Fra : santana.sorensen@get~

Dato : 18-05-06 07:49

@ skrev:

> hvem tror du får regningen?
>
> overvågning hjælper ikke mod terrorisme så det jeg frygter er at det
> er penge ud min lomme til ingen verdens nytte

Her er vi rørende enige - og jeg mener også at jeg har ret til et
privatliv.

/Martin

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 18-05-06 14:35

Allan Riise wrote:

> [...]
> tilbage igen som om intet er hændt.
>
> Men ingen af delene har bund i realiteter.

At sige at en time-reversal med påfølgende time re-reversal som
følge af antændelsen af atmosfæren og den påfølgende skabelse af
en global plasmafase ikke medfører en negering af en global atomkrig
er det samme som at påstå, at man kan demonstrere, at de velkendte
tilstande og ligninger i plasmafysikken, som er reversible 1), ikke har
noget med en global atomkrig at gøre. Kan du bevise det ?

Hvis ej, ville jeg være lidt forsigtigere med at udslynge påstande
som, at den af undertegnede forfægtede reversibilitet ikke har noget
med virkeligheden at gøre.

Steen Hjortsø

Reference:

1. Gurnett, Donald A. & Bhattacharjee, Amitava: Introduction to Plasma
Physics. With Space and Laboratory Applicaitons. Cambridge: Cambridge
University Press, 2005. pp. 272-274.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-05-06 20:37

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

Allan Riise wrote:

> [...]

1. Gurnett, Donald A. & Bhattacharjee, Amitava: Introduction to Plasma
Physics. With Space and Laboratory Applicaitons. Cambridge: Cambridge
___________________________________

Se så for satan at komme tilbage på de psykofarmika.

Du ved godt at de ikke duer når du ikke tager din medicin !

/FL

Fra : NoTrabajo

Dato : 18-05-06 14:46

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i

> At danskerne i modsætning til andre folk, ikke er bange for at blive
> overvåget...-de er mere bange for ikke at blive overvåget -nok!

Hellere en politistat, end en muhamedanerstat.

Desværre har muhamedaniseringen af Danmark gjort, at det er nødvendigt med
stadig mere overvågning.
--
NoTrabajo