Talende tørklæde
Fra : Henri Gath

Dato : 17-05-06 21:44

Om lidt (kl23.00 på DR2) er koranfascisten endnu engang studievært.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-05-06 21:56

"Henri Gath" <gath@mail.dk> on onsdag 17. maj 2006 at 22:44 +0100 wrote:
>Om lidt (kl23.00 på DR2) er koranfascisten endnu engang studievært.

Hva? har gruppen fået sin egen lille interaktive TV-guide?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Michael Weber

Dato : 17-05-06 22:14

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Hva? har gruppen fået sin egen lille interaktive TV-guide?
>

> --
> Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
> mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
> Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Kan man mon få et Gath rss-feed? :)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : GB

Dato : 17-05-06 23:02

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in

> Kan man mon få et Gath rss-feed? :)

Ja, Gud fri os fra et Weber-feed.

Fra : Jim

Dato : 18-05-06 12:54

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in

> Ja, Gud fri os fra et Weber-feed.

Ja, Weber er YT!
Det skal være direkte indsprøjtning. ;0)

Fra : Konrad

Dato : 18-05-06 09:03

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> Hva? har gruppen fået sin egen lille interaktive TV-guide?

Jeg tror efterhånden de er forelsket i hende. I hvert fald virker visse
elementer til at værer besat af hende.

Fra : HrSvendsen

Dato : 18-05-06 15:38

Konrad skrev:

> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> Jeg tror efterhånden de er forelsket i hende. I hvert fald virker visse
> elementer til at værer besat af hende.

Ligesom du er forelsket i Pia Kjærsgaard?

Fra : N/A

Dato : 18-05-06 18:23

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-05-06 23:10

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> on onsdag 17. maj 2006 at
23:13 +0100 wrote:

>Kan man mon få et Gath rss-feed? :)

det kunne da være rart at kunne vælge det fra )))

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Mendoza

Dato : 18-05-06 07:37

Frank Løkkegaard wrote:

> det kunne da være rart at kunne vælge det fra )))

Killfilter?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-05-06 08:23

"Mendoza" <doza@nospam.dk> on torsdag 18. maj 2006 at 8:36 +0100 wrote:
>Killfilter?

Nej, det bruger jeg ikke - derfor smileyerne. Selvom Gath til tider er
lidt svær at diskutere med, sker det jo at der kommer et eller andet
fornuftigt argument…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-05-06 17:22

HrSvendsen@msn.com on torsdag 18. maj 2006 at 16:37 +0100 wrote:
>Ligesom du er forelsket i Pia Kjærsgaard?

He he...

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-05-06 18:23

Frank Løkkegaard fortalte:

> He he...

Skal brylluppet være i kirken eller rådhuset?
--
Befri DK

Fra : Konrad

Dato : 19-05-06 08:44

> He he...

Jeg har nævnt Pia Kjærsgaard 65 gange ud af omtrent 21.300 indlæg over en
periode på 7 år.

En næsten skræmmende overfokusering, kan jeg godt se nu. I hvert fald
altødelæggende for arbejde, familie osv. Tak for påmindelsen. Jeg starter
mandag kl 18.30 i AP - Anynome Piaholikere - nede i den lokale afdeling i
Glostrup, på sygehusets traumecenter.

Fra : Alucard

Dato : 19-05-06 09:26

On Fri, 19 May 2006 09:43:54 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>Jeg har nævnt Pia Kjærsgaard 65 gange ud af omtrent 21.300 indlæg over en
>periode på 7 år.

Så er det jeg spørger mig selv... Er det ikke lidt underligt at tælle
sådan noget....?

Fra : Jim

Dato : 19-05-06 09:36

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det jeg spørger mig selv... Er det ikke lidt underligt at tælle
> sådan noget....?

Ikke hvis man lider af OCD.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-05-06 10:08

Alucard fortalte:

> Så er det jeg spørger mig selv... Er det ikke lidt underligt at tælle
> sådan noget....?

Pangs of love..
--
Befri DK

Fra : Konrad

Dato : 22-05-06 12:27

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> wrote in message

> Så er det jeg spørger mig selv... Er det ikke lidt underligt at tælle
> sådan noget....?

groups.google tæller for mig. Alt andet ville da rigtig nok være sindssygt.

Fra : Alucard

Dato : 22-05-06 19:00

On Mon, 22 May 2006 13:27:29 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>groups.google tæller for mig.

Ok, det vidste jeg ikke...

>Alt andet ville da rigtig nok være sindssygt.

Det var også min tanke....

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-05-06 19:30

Alucard fortalte:

> Ok, det vidste jeg ikke...

> Det var også min tanke....

Vi kan vist ikke komme uden om at Konrad har PC-kørekort Basis
--
Befri DK

Fra : GB

Dato : 22-05-06 20:11

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in news:44720326$0$923
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Vi kan vist ikke komme uden om at Konrad har PC-kørekort Basis

Ja, nu mangler han bare en opgradering inden for sund fornuft.

Fra : HrSvendsen

Dato : 19-05-06 11:00

Konrad skrev:

> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> Jeg har nævnt Pia Kjærsgaard 65 gange ud af omtrent 21.300 indlæg over en
> periode på 7 år.

Google noterer, at Pia forekommer i 248 af dine indlæg i
dk.politik under dine brugernavne Konrad og David A. D. Konrad og
1 gang under brugernavnet dadk.

Google noterer, at Pia forekommer i 78 af dine indlæg i
dk.politik.indvandring

Google noterer at alene indenfor det seneste år og alene i
dk.politik forekommer Pia i 44 af dine indlæg.

Nu kan du så lave søgningen i Google for hvor mange gange Gath
har omtalt hende den anden - og så kommer du tilbage og fortæller
om du er mere forelsket i Pia end Gath er i hende muhamedaneren.

PS. Jeg har ikke søgt på, hvor ofte du har skrevet om DF, der jo
ret beset er tegnet af Pia. Det kunne være rimelig relevant at
tage det med, når vi nu skal måle, hvor forelsket, du er i Pia.

Mit bud er, at du forelsket til op over begge ører - hvis vi
dømmer ud fra din egen logik.

Måske du skulle droppe Enfoldighedslisten og blive aktiv i DF, så
du kunne komme tættere på Pia?